Ik wilde net zeggen, styliste is slechtziend?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die kleding van die donkere net, eigen garderobe
17quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is Melissa? Zeker 17 met een hoofd van 25
Dit is net zo erg. Zulke tieten met spaghetti bandjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, styliste is slechtziend?
17 jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is Melissa? Zeker 17 met een hoofd van 25
Verkeerde nummer inderdaad.quote:
Je verwacht elk moment dat het gaat regenen.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je verwacht elk moment dat het gaat regenen.
anouk is tenminste eerlijk ipv het neppe positieve commentaar van de andere juryledenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Anouk zou het alleen bij zingen moeten houden. Een zuurpruim dat zelf de verkeerde artiesten selecteert.
Eindelijk iemand die geen hielen likt juistquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Anouk zou het alleen bij zingen moeten houden. Een zuurpruim dat zelf de verkeerde deelnemers selecteert.
Dit was geen goede battlequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
anouk is tenminste eerlijk ipv het neppe positieve commentaar van de andere juryleden
Iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:09 schreef Starlie het volgende:
Wel super bijzonder en uitzonderlijk dat je er als 17 jarige uit ziet als 37!
Ze verpest het alleen door zelf draken te selecteren. Zoals die donkere jongen van vorige weekquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
anouk is tenminste eerlijk ipv het neppe positieve commentaar van de andere juryleden
kanonnenvoer misschien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ze verpest het alleen door zelf draken te selecteren. Zoals die donkere jongen van vorige week. Kon gewoon echt niet zingen.
Kan zeker goed krikken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ze verpest het alleen door zelf draken te selecteren. Zoals die donkere jongen van vorige week. Kon gewoon echt niet zingen. Zo heeft ze meer dubieuze keuzes gemaakt.
Echt he, alleen daarom ben ik voor yasminquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:14 schreef Blue_note het volgende:
Die Melissa is wel écht irritant zeg (en een oude kop).
Die doet alles om maar 'bekend' te worden. Die moeder is ook zo'n type dat haar kinderen verafgod.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Echt he, alleen daarom ben ik voor yasmin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |