ik ook niet. Ze verneuken op deze manier hun eigen programmaquote:
Ja moet wel, zoveel tijd zal er toch niet tussen zitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:40 schreef hunter2011 het volgende:
Martijn ziet er de ene keer afgeslankt uit en de andere keer pafferig, belichting?
Ik vind hem sowieso niet heel sympathiek overkomen.quote:
En wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:35 schreef iBenny het volgende:
Er is dit jaar voor het eerst een knockout-ronde tussen de battles en de liveshows. Dus ze zullen er wel wat op hebben gevonden
Is-ie wel denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso niet heel sympathiek overkomen.
Dat weet niemandquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
En wat moet ik me daarbij voorstellen
Ja ik heb ook het idee dat hij ook bezig is met een imago. Maar misschien ligt het aan mij hoor.quote:
Dit is voor hem gewoon kans op meer schnabbels, hij is fulltime proquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik heb ook het idee dat hij ook bezig is met een imago. Maar misschien ligt het aan mij hoor.
Mis je niks aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:46 schreef Stickertje het volgende:
oh, ik dacht dat ik tommie christiaan geadopteerd had, maar kom er nu pas achter dat ik te laat was
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:48 schreef MissJ het volgende:
Daniel door graag. Denk dat Marco helaas voor Kelvin gaat.
Als het een goede battle is, dan vind ik het wel leuk, maar sommige eindigen in een soort krijsende kattenopera en dan haak ik wel af.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:48 schreef Negentiendertig het volgende:
Ben ik de enige die de battles helemaal niet leuk vind?
Dat vinden wij allemaal dus marco kennende...quote:
Audities zijn altijd leuker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:48 schreef Negentiendertig het volgende:
Ben ik de enige die de battles helemaal niet leuk vind?
gaat hij voor Kelvin idd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vinden wij allemaal dus marco kennende...
krijsende kattenoperaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het een goede battle is, dan vind ik het wel leuk, maar sommige eindigen in een soort krijsende kattenopera en dan haak ik wel af.
Lekker warm en cosy in een nestje van schaamhaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoe voelt het om in je eentje in dat team te zitten?
ieeeuuww, het is dat ik niet zo'n beelddenker ben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:50 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Lekker warm en cosy in een nestje van schaamhaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |