Dus volgende achtbaan filmpje ziet er zo uit?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
En hier verder.
Het is natuurlijk niet zo mooi als wanneer je hem ook echt opzij kan trekken, maar dit is wel gaaf!
Ik moet eerlijk zeggen da tik er wel misselijk van wordt hahahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus volgende achtbaan filmpje ziet er zo uit?
Ik BEN zuidquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:26 schreef Nizno het volgende:
Mooie OP
Ik dacht ik open geen nieuwe dan kun je zelf weer lekker je eigen topic regelen
Sterkte morgen in Toverland. Je weet dat zuid nog vakantie heeft he?
ow dan wens ik je dubbel sterktequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik BEN zuidMijn vakantie is net begonnen!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Filmpje voor de efteling is klaar, ik ga nog een keer terug, maar voor nu is dit het resultaat. Ik heb geprobeerd iets meer te knippen en plakken om het boeiender te houden. En een klein kijkje in mijn huiskamer.
Thanks, meteen de openingspost aangepast!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:43 schreef Nizno het volgende:
het nieuwste filmpje hier nog even plaatsen
[..]
jij bent goed bezig!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Thanks, meteen de openingspost aangepast!
Moet het allemaal deze week dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Is er iemand die deze week voor mij naar ofwel Walibi, Slagharen of Hellendoorn kan en voor mij dan "vervanger" kan spelen?
Ik ben niet in staat al die parken nog te doen deze week.
Zusje hahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:30 schreef Geerd het volgende:
Is Free?? Nou je zusje of je broertje?
EN ja ik heb gestemd op je
De meeste parken sluiten na 1 Novemberquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet het allemaal deze week dan?
Nee, laat die kaarten pas ontvangen, twee sterfgevallen in de familie en twee keer met mijn vriend naar het ziekenhuis gemoeten (is dat Brabants of niet?) vanwege cross gerelateerde ongelukken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |