Dat je dat vol houdtquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:22 schreef kniftyhooker het volgende:
We zullen het van jou eerder weten chanty! Ik mag pas 23 november voor de echo. Mocht wel eerder, maar tja. Ik zit liever nog wat langer in spanning of het er 1 of 2 zijn.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 08:07 schreef Svane het volgende:
CHANTY WAT LEUK DAT JE EEN TWEELING KRIJGT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zoals ludann ook kreeg! Ben zo benieuwdquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:28 schreef mignonne het volgende:
huh krijg je nu nog een 3d echo bloesem? of krijg je net zoiets als wat ludann had?
Svane![]()
![]()
Supertof!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:41 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ja zoals ludann ook kreeg! Ben zo benieuwd
Lolquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:57 schreef silliegirl het volgende:
Alle baby's nog binnen bij iedereen?
Tof weekend heb je Bloesem! Geniet er van!![]()
Tweeling voor Chanty (ik ga wel moeten lachen als dat echt zo blijkt te zijn trouwens ).
Ik ben even kapot hier. Ik moest naar de winkel en man stelde voor om mee te gaan "want dan hoef jij niet met de boodschappen te slepen". Fijn, ga maar mee!
Resultaat: ik kapot, want man ging me daar met een rotvaart door die winkel, 'k was 'm steeds kwijt of hij was alweer 3 gangpaden verder. Helft van wat ik nodig had ben ik nu vergeten en er ligt nu hele hoop zooi in de kast die we niet nodig hebben, maar die man snel in de kar heeft gegooid.
Nahjah, maandag weer maar een poging doen dan, voor nu doek ff niks meer.
Tof joh! Wel gaaf, zag ze laatst hier bij de fotowinkel ook staan, van die beeldjes. Heel geinig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:41 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ja zoals ludann ook kreeg! Ben zo benieuwd
WACHT MAAR!!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 08:07 schreef Svane het volgende:
CHANTY WAT LEUK DAT JE EEN TWEELING KRIJGT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet wel lachen om de vergelijking met peuterquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
Lol![]()
okay vervelend voor jou dat je nu kapot bent, dat wel. Ff lekker niks doen maar voor nu.
Maar ook dit is een voorbereiding voor strakjesVoor als je met je peuter door de winkel gaat en die sjeest vervolgens met zo'n klein baggerkarretje alle kanten op en smijt van alles in de kar wat je helemaal niet nodig hebt laat staan wíl hebben
![]()
Ik laat B. gewoon boodschappen doen want met de twee mini's thuis nu trek ik dat echt niet. Werkt prima hier, hij gaat altijd met oogkleppen op die winkel door, als ik hem een lijstje app dan komt ie ook echt alleen thuis met dat wat op het lijstje staat![]()
Soms wel eens een miscommunicatie, dat ik vraag om kipfilet voor op brood en dat ie dan met zo'n pak van die grote kipfilets aan komt. "Ja ik begreep al niet hoe je dat op brood ging doen"![]()
nooooh spannend!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:16 schreef Daui het volgende:
Ik heb net vier voedingstopjes twee voedingsbhs (85 Cik had hiervoor een brave B) en zoogkompressen gekocht. En een toilettas en lippenbalsem. Morgenochtend laatste controle in het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:11 schreef Daui het volgende:
Wat tof Bloesem (van het beeldje niet je urine)
Arme Chanty![]()
Ghehe ja dat schiet idd niet op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:19 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om de vergelijking met peuter. Ik zie m'n man al zo met zo'n minikar door de winkel scheuren.
![]()
Zo ging het ook wel ongeveer, compleet met mijn commentaar "eh, schat, waarom nemen we dat mee?"at koop je nooit voor me en dat vind ik zo lekker!
*
![]()
Als man alleen om boodschappen gaat krijg ik helemaal niets terug van wat ik nodig had trouwens. Dan bedenkt 'ie ter plekke allerlei andere dingen "want ook wel is lekker!" En kan ik een dag later nog een keer om boodschappen omdat we dan bijv. Zonder wc papier zitten oid, omdat meneer dan 1 zo'n klein pakje van dat vochtige wc papier heeft meegenomen () , met als redenering *ja dat vind ik ook wel is fijn, maar dan hebben we dat andere toch niet nodig?*
Haha! Nahjah, dat laat wel ruimte voor eigen invulling!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ghehe ja dat schiet idd niet op.
Wij hebben het wel omgekeerd hoor, dan vraag ik B. om even een lijstje te sturen van wat we nodig hebben en dan krijg ik zoiets:
- brood
- beleg
- avondeten
- drinken
Ja *gnorf* zo ver was ik zelf ook inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |