+100quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee hou op hoor![]()
Ik werd alweer zo week van die foto's van jouw dames in die gebreide jurkjes
oh haha meeste mensen willen juist wel bovenaan hahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:42 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik had stiekem de hoop dat ik nu niet bovenaan de lijst kom, vandaar.
Nee, het maakt niet uit, maar ik vroeg 't me af toen ik de OP aan het updaten was net.
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja die laatste heb ik het overEen soort diepe v-hals en dan een reepje stof onder de rand van die v
![]()
En nee hoor, valt best mee met mijn cup, maar die hema modellen doen weinig voor meVast door een man ontworpen
Gefeliciteerd! Jij krijgt de tweelingquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:48 schreef kniftyhooker het volgende:
Whahaha! Chanty for twins!!![]()
zou leuk zijn.
Bij mij zit het wel in de familie, aan mijn vaders en moeders kant. Maar ik ga er van uit dat het dit keer er ook maar een wordt hoor. Al was mijn test lijn er wel eerder dan de controle lijn.
Komt goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:49 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
Jullie horen het 4 nov welmaar de kans is wel heuuul klein.
Zo kiek es. speciaal voor jouquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zulke pamela's ja? Ik mis jouw buikfoto's elke keer dus I didn't know![]()
Nee serieus, ik heb ze van mijn bv-periode van E nog, en hier zaten ze als gegotenAlleen vorig jaar ofzo hadden ze er shirts bij met alleen een soort dubbele overslag, en dat gaf inderdaad een genant decolleté
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door mignonne op 23-10-2015 22:24:23 ]:)
tnx ik zit mobiel en kan mn eigen ticker niet zienquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
Eeeuh. staat in mn ticker![]()
38+3 dacht k. Toch Sillie?
Die doet het mobiel nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
Eeeuh. staat in mn ticker![]()
38+3 dacht k. Toch Sillie?
Ja nou echt hequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Die doet het mobiel niet
Maaruh bij E beviel je over een week al
Haha jup, ik steek uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ahh mooi Mignonne![]()
1 grote pamela voorop dus, haha.
En ik zie ineens echt je oudste in je gezicht!
Ik zit al 3 dagen vol verbazing naar de wieg te staren in de hoop dat ik me dan ineens kan voorstellen dat er een babytje in ligt straks.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja nou echt hemijn hemel... ik kan me er nog weinig bij voorstellen dat er straks weer zo'n mini in de cosleeper ligt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |