Er bestaan weinig slechte dingen.quote:
dat je ervan kan leren wil nog niet zeggen dat t een goed iets is he..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
Er bestaan weinig slechte dingen.
Dat zijn dingen waar je niet van kan leren.
Ik geloof dat achter alles je iets kan leren
Schrijf maar wat je wil schrijven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe kun je daar nou een cijfer voor geven?
Ik ben nu heel gelukkig, maar tien jaar geleden niet. Waar wil je n cijfer voor?
het is goed als je er van geleerd hebt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat je ervan kan leren wil nog niet zeggen dat t een goed iets is he..
ik heb het het minst zwaar gehad 10/10quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
En hoe moet iemand over zichzelf 'objectief' zijn? Dat is onmogelijk. Beetje een omgekeerd ego-boost topic dit. "Nee ik heb 't zwaarder gehad!" -Nee ik!-
Wat een gedoe.
Dit. Dit topic gaat uitlopen tot een wedstrijdje 'Ik ben zieliger dan jij!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
En hoe moet iemand over zichzelf 'objectief' zijn? Dat is onmogelijk. Beetje een omgekeerd ego-boost topic dit. "Nee ik heb 't zwaarder gehad!" -Nee ik!-
Wat een gedoe.
Je eigen moeder jarenlang neukenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:49 schreef zeer het volgende:
Liefde 9/10
Jarenlang een seksrelatie gehad met een alleenstaande moeder uit een laag sociaal-economisch milieu.
Dat je van iets kunt leren maakt niet dat het niet slecht is. Het betekent alleen van dat je van slechte dingen ook kan leren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
ben ik t niet mee eens. Sommige lessen zou je niet moeten hoeven leren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
het is goed als je er van geleerd hebt.
Ik kan mijn algemene cijfer verhogen als ik zie hoe diep ongelukkig andere mensen zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:16 schreef Fripsel het volgende:
Dit is zo compleet nutteloos en niet naast elkaar te leggen. Iedereen heeft zijn/haar struggles en ervaart dat op zijn eigen manier.
Wat wil je bereiken met het naast elkaar leggen?
Nou ik had toch liever gehad dat mijn beste vriendin niet dood ging aan kanker, hoeveel ik er ook van geleerd heb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:14 schreef Dven het volgende:
Gedumpt door het meisje waar ik jarenlang ongelukkig mee was. Vreemd genoeg zelden zo kapot van iets geweest Al duurde dat maar heel erg kort. 5 dagen later sprak de dochter van de eigenaresse van de winkel waar ik boven van (volgt u het nog?) mij aan en een week later woonde we samen D
Een week ook echtquote:
Die eerste opmerking van je was geweldig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Je eigen moeder jarenlang neuken
Anyway
Familie (8/10)
Toffe vader en moeder, schat van een zusje en m'n broertje is ook een prima kerel. Rest van de familie heb ik geen contact mee omdat ik mij enorm irriteer aan mensen voor wie werken en geld verdienen het belangrijkste in het leven is. Prima zo voor mij.
-Social (7/10)
Twee heel hechte vrienden gehad maar we zijn alledrie nogal van het reizen dus die heb ik al in geen 5 jaar maar gezienBen zelf uiteindelijk in een land vastgeroest en daar heb ik nu een goede vriendengroep met wie we wel bijna dagelijks op het terras zitten. Buiten dat veel contact met reizigers, studenten etc. etc. Niets te klagen. Toch een zeven ipv acht omdat ik mijn naaste familie in NL graag vaker zou zien.
-Liefde (10/10)
Gedumpt door het meisje waar ik jarenlang ongelukkig mee was. Vreemd genoeg zelden zo kapot van iets geweestAl duurde dat maar heel erg kort. 5 dagen later sprak de dochter van de eigenaresse van de winkel waar ik boven van (volgt u het nog?) mij aan en een week later woonde we samen
Dat is nu een half jaar geleden en ik ben nog nooit in mijn leven zo gelukkig geweest
-Economisch (8/10)
Prima. Ik woon in een land waar het gemiddelde maandinkomen zo'n 250 euro netto is. Daar ga ik wel een paar keer overheen dus ik kom nooit iets tekort.
-Gezondheid (8/10)
Wel het e.e.a. aan visuele problemen en een milde vorm van epilepsie maar al met al kom ik er dus prima vanaf. Zeker omdat ik een jaar geleden 8 meter van een berg naar beneden ben gevallen en behalve een litteken op mijn hoofd er voor zover ik weet niets aan overgehouden heb. Prima dus. Niet perfect. Wel goed genoeg voor mij.
-Alles bij elkaar (8.5/10)
Life´s good.
Klinkt best heftig met je vader. Walgelijk vent ook. ZOiezo dat gerormeerde cultuur ben ik niet zo'n fan van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:46 schreef Kokoswater het volgende:
-Familie (cijfer)
-Sociaal (cijfer)
-Liefde (cijer)
-Economisch (cijfer)
-Gezondheid (cijfer)
Familie
Opgegroeid in een conservatief gereformeerde familie. Mijn moeder is gelukkig wat minder streng. Opgegroeid zonder vader, later mishandeld door mijn stiefvader, dit ebte weg na de politie te hebben gebeld. Mijn stiefvader is niet intelligent (erg dom zelfs), en mijn familie is veel te Christelijk om mee om te gaan. Mijn moeder is oké, maar ze vraagt nooit eens hoe het met me gaat. Alles moet van mij komen. Verder is ze wel lief. Gelukkig heb ik nu twee halfzusjes die de 18 langzaam naderen. Dit levert wat bonuspunten.
4/10
Sociaal
Nooit veel vrienden gehad. Ik heb Asperger, en Christelijke families kunnen vrij afkeurend zijn en vervreemden je vaak voor hoe de echte wereld in elkaar steekt (vaak weten ze het zelf niet eens). Na mijn 20e (ben nu 24) is het langzaam beter geworden. Nu ben ik best sociaal, heb wat meer connecties en vrienden, en heb slechts nog enkele kenmerken van mensen met Asperger. Helaas ben ik nog niet gelukkig met mijn sociale leven.
Algemeen: 3/10. Nu: 6/10
Liefde
Asperger, sociale angst, het helpt allemaal niet. Nog nooit iets gepresteerd mbt liefde. Daarnaast ben ik ook nog eens iemand die jarenlang verliefd kan zijn op hetzelfde meisje waarbij ik geen kans maak, en ik word eigenlijk zelden verliefd.
1/10
Economisch
Stiefvader arbeidsongeschikt, moeder werkt niet. Zelf student.
4/10
Gezondheid
Asperger en een aangeboren zichtbare wervelafwijking. Verder nooit ziek.
6/10
Dus ja, overleven doe ik altijd door me te focussen op de toekomst. Zonder hoop op verbetering had ik al lang zelfmoord gepleegd
Macht der gewoonte denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:03 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Die eerste opmerking van je was geweldig.En goed, interessant, waarom was je jarenlang bij dat meisje gebleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |