Hoe heet die docu?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die man heeft gelijk gekregen. Wijlen Fortuyn ook, hoe erg dat ook prikt bij sommige mensen.
Ben benieuwd waar we over 10 jaar staan. Zag van de week een franstalige docu over de ghetto's aldaar. De politie daar voert gewoon letterlijk operaties behind enemy lines uit. Snel er in met 2 a 3 auto's, traangasgranaten schieten, verdachte oppikken en snel weer weg.
Ik ga er van uit dat dat in Nederland niet met zo'n vaart zal gaan lopen, maar de onrust en lust wordt steeds groter, hoe ongefundeerd die misschien ook zijn. Als ergens geen draagvlak voor is, moet je het niet doordrukken onder het mom van ''wij weten wat goed voor u is''
Ze komen niet alleen uit Syrië hoor, ook uit Afghanistan en Eritrea en wat dacht je van Albanië ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Voor wie zou jij willen vechten in Syrie, voor assad, IS of één van die andere groepen?
Ach jij hebt geen morele bezwaren tegen vechten voor een dictator die zijn eigen volk heeft aangevallen met chemische wapens als je denkt daarmee te kunnen winnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze komen niet alleen uit Syrië hoor, ook uit Afghanistan en Eritrea en wat dacht je van Albanië ?
Maar wat betreft Syrië ik zou voor Assad gaan. Dat is de grootste kanshebber en de rest is ten slotte niet beter.
De andere partijen zijn echt niet veel beter.Er moet gewoon een eind komen aan de oorlog en daarna zien we wel verder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ach jij hebt geen morele bezwaren tegen vechten voor een dictator die zijn eigen volk heeft aangevallen met chemische wapens als je denkt daarmee te kunnen winnen.
Dat mag jouw mening zijn, ik ben blij dat veel mensen er in de geschiedenis van ons land anders over dachten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De andere partijen zijn echt niet veel beter.Er moet gewoon een eind komen aan de oorlog en daarna zien we wel verder.
Wat heeft de geschiedenis van Nederland er mee te maken ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat mag jouw mening zijn, ik ben blij dat veel mensen er in de geschiedenis van ons land anders over dachten.
Het is voor mij het meest herkenbare om eens te kijken hoe jouw redenatie in het verleden zou hebben uitgepakt. We hebben hier ook wel eens oorlogen gehad waarbij mensen moesten kiezen aan welke kant ze gingen vechten en of ze vochten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat heeft de geschiedenis van Nederland er mee te maken ?
Burgeroorlog ? Volgens mij heeft er hier nooit iets gespeeld dat je kunt vergelijken met de situatie in Syrië.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is voor mij het meest herkenbare om eens te kijken hoe jouw redenatie in het verleden zou hebben uitgepakt. We hebben hier ook wel eens oorlogen gehad waarbij mensen moesten kiezen aan welke kant ze gingen vechten en of ze vochten.
Ik vraag me af of de zwijgende meerderheid in Irak en Libië nog steeds zo blij is dat de dictator verdreven is. Voor de meerderheid is het er daar niet beter op geworden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ach jij hebt geen morele bezwaren tegen vechten voor een dictator die zijn eigen volk heeft aangevallen met chemische wapens als je denkt daarmee te kunnen winnen.
Assad moet weer in het zadel geholpen worden, is de snelste weg naar rust in dat gebied. Onder Assad leefden de verschillende groeperingen ook (relatief) vredig. Nu is het een losgeslagen gekkenhuis en elke groepering wil de macht krijgen. Ken zelf een aantal Syrische jongens en die zagen dit alles al aankomen toen de Arabische Lente net begonnen was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In de tweede wereldoorlog waren er genoeg Nederlanders die voor de Duisters vochten en ook tegen de Duitsers. De 80 jarige oorlog was ook een burgeroorlog waarbij men tegen en voor de Spanjaarden vocht.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Burgeroorlog ? Volgens mij heeft er hier nooit iets gespeeld dat je kunt vergelijken met de situatie in Syrië.
Vergeet 1781-1795 niet, toen speelde er ook een burgeroorlog in Nederland.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In de tweede wereldoorlog waren er genoeg Nederlanders die voor de Duisters vochten en ook tegen de Duitsers. De 80 jarige oorlog was ook een burgeroorlog waarbij men tegen en voor de Spanjaarden vocht.
Klopt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vergeet 1781-1795 niet, toen speelde er ook een burgeroorlog in Nederland.
Het aantal sterftes ligt in Duitsland op bijna een miljoen per jaar. In 55 jaar gaan er ongeveer 50 miljoen Duitsers sterven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 01:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan nog verdwijnen er in een halve eeuw tijd geen 35 miljoen mensen, ....
Kom eens met cijfers voor je constante gebral, leugenaar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Het aantal sterftes ligt in Duitsland op bijna een miljoen per jaar. In 55 jaar gaan er ongeveer 50 miljoen Duitsers sterven.
Met de huidige demografie mag je blij zijn met nog 16 a 17 miljoen geboortes. De vruchtbare cohorten zijn immers schaars. Zeer schaars.
Iets als dit?quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Kom eens met cijfers voor je constante gebral, leugenaar.
Dat geeft een heel ander beeld dan wat leugenaar riazop stelt, met z'n aanwas van 16/17 miljoen. Zelfs met maar 500.000 geboortes (het laagste aantal in die grafiek) per jaar gedurende 50 jaar kom je nog op 25 miljoen uit. En zoals je ziet neemt het aantal stervenden ook snel af zodra de hele babyboomgeneratie niet meer bestaat.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Iets als dit?
[ afbeelding ]
https://www.destatis.de/D(...)orausberechnung.html
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat geeft een heel ander beeld dan wat leugenaar riazop stelt, met z'n aanwas van 16/17 miljoen. Zelfs met maar 500.000 geboortes (het laagste aantal in die grafiek) per jaar gedurende 50 jaar kom je nog op 25 miljoen uit. En zoals je ziet neemt het aantal stervenden ook snel af zodra de hele babyboomgeneratie niet meer bestaat.
Je gaat helemaal voorbij aan het feit dat de afname van geboorten exponentieel zal zijn omdat de vruchtbare cohorten nu eenmaal (in absolute zin) snel teruglopen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zelfs met maar 500.000 geboortes (het laagste aantal in die grafiek) per jaar gedurende 50 jaar kom je nog op 25 miljoen uit. E
Kom dan met officiële cijfers leugenaar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:11 schreef riazop het volgende:
[..]
[..]
Je gaat helemaal voorbij aan het feit dat de afname van geboorten exponentieel zal zijn omdat de vruchtbare cohorten nu eenmaal (in absolute zin) snel teruglopen.
Ik zie vooral een behoorlijk sterfteoverschot en zonder immigratie dus een behoorlijke krimp van de bevolking. Het lijkt mij dat hij toch behoorlijk gelijk had.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat geeft een heel ander beeld dan wat leugenaar riazop stelt, met z'n aanwas van 16/17 miljoen. Zelfs met maar 500.000 geboortes (per jaar) in 50 jaar (het laagste aantal in die grafiek) kom je nog op 25 miljoen uit. En zoals je ziet neemt het aantal stervenden ook snel af zodra de hele babyboomgeneratie niet meer bestaat.
En jij dacht serieus dat een groot land als Duitsland vrolijk gaat afwachten hoe het WEGDEEMSTERT?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
.... per jaar gedurende 50 jaar kom je nog op 25 miljoen uit. ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |