Ai.quote:Op zondag 1 november 2015 19:42 schreef DrMarten het volgende:
Ze had een leuk profiel..... tot ik dit zag
"Muziek: Anouk, Kane, Blof, Nickelback"
quote:Op zondag 1 november 2015 19:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Zo had ik er 1 die heel leuk leek en daarna een moment had gepost waar ie heel erg stoer tegen een politiebusje stond te pissen.afknappertje
whahahahahbquote:Op zondag 1 november 2015 19:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Zo had ik er 1 die heel leuk leek en daarna een moment had gepost waar ie heel erg stoer tegen een politiebusje stond te pissen.afknappertje
Daar heeft iedereen last van de laatste tijd.quote:Op zondag 1 november 2015 21:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet niet wat het is de laatste tijd.Genoeg matches, maar geen één gesprek loopt een beetje. Zou bijna aan mezelf gaan twijfelen.
misschien moet je even een foto hier zetten dan kunnen we meedenken...quote:Op zondag 1 november 2015 21:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet niet wat het is de laatste tijd.Genoeg matches, maar geen één gesprek loopt een beetje. Zou bijna aan mezelf gaan twijfelen.
Ja, want dat heeft ook echt met z'n gesprekken te makenquote:Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien moet je even een foto hier zetten dan kunnen we meedenken...
Beetje leuk reageren.quote:Op zondag 1 november 2015 21:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb met niemand gepraat vandaag?!quote:Op zondag 1 november 2015 21:34 schreef Yummie-Yum het volgende:
Ik had vandaag trouwens een vrij lomp figuur en wil daar verder ook niet over in detail gaan maar was wel een lastige...
Je moet tegenwoordig wel alles afwegen lijkt het. Digitaal komt alles net wat anders over en gevatte grapjes lezen mensen soms letterlijk terwijl je er helemaal niets achter bedoelt enzo. Ook mensen die de hele tijd 'haha' achter een zin zetten is best vermoeiend. Doe je dat om een beetje humor over te brengen of ben je gewoon onzeker en pleur je 't er maar de hele tijd achter? Als je één verkeerde zin zegt verwijderen ze je zo als match ipv dat je gewoon kan uitleggen wat je probeerde te zeggen.quote:
Beetje smileys, af en toe haha. Moet lukken om dan een beetje over te brengen wat je bedoelt.quote:Op zondag 1 november 2015 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig wel alles afwegen lijkt het. Digitaal komt alles net wat anders over en gevatte grapjes lezen mensen soms letterlijk terwijl je er helemaal niets achter bedoelt enzo. Ook mensen die de hele tijd 'haha' achter een zin zetten is best vermoeiend. Doe je dat om een beetje humor over te brengen of ben je gewoon onzeker en pleur je 't er maar de hele tijd achter? Als je één verkeerde zin zegt verwijderen ze je zo als match ipv dat je gewoon kan uitleggen wat je probeerde te zeggen.
Als een gesprek loopt en je de ander wat beter kent wel idd. Maar het aanbod is groot, en das ook meteen een nadeel: next! Je mag bijna geen fouten meer maken, een gesprek moet meteen perfect en niet opdringerig zijn.. Ook weleens afgewezen omdat ze niks met mijn studie hadden, prima. Beter binnen 2 zinnen weten dan dat als reden op de date zelf horenquote:Op zondag 1 november 2015 21:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje smileys, af en toe haha. Moet lukken om dan een beetje over te brengen wat je bedoelt.
Neuh. Die conclusie trek jij zelf, gebaseerd op je eigen aannames.quote:Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je mag bijna geen fouten meer maken, een gesprek moet meteen perfect en niet opdringerig zijn..
Dat je erover nadenkt alleen al.quote:Op zondag 1 november 2015 21:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje smileys, af en toe haha. Moet lukken om dan een beetje over te brengen wat je bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |