abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:36:20 #1
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_157040258
DEN HAAG -
Voormalig GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi (34) durfde niet uit de kast te komen uit angst dat zijn achterban kwijt te raken. Als voorvechter voor multicultureel Nederland was Dibi bang dat niemand 'met een buitenlandse achtergrond' naar hem zou luisteren als hij uit de kast zou komen. Dat zegt Dibi in een interview met de Volkskrant over zijn boek 'Djinn', dat vandaag verschijnt.

Lang durfde Dibi niet uit de kast te komen, tot vandaag. In een openhartig interview met De Volkskrant vertelt Dibi over zijn worsteling met zijn geaardheid tijdens zijn politieke carrière. Hij kreeg in zijn tijd als Kamerlid veelvuldig de vraag voorgeschoteld of hij op mannen of vrouwen viel. Altijd ging hij het antwoord uit de weg.
"Ik wilde na 11 september 2001 een voorvechter zijn voor multicultureel Nederland en dacht: dat kan niet als ik op mannen val. Dan luistert niemand met een buitenlandse achtergrond naar me", zegt hij tegen de krant.

Dibi vertelt ook over zijn dubbelleven; over de stiekeme afspraakjes die hij maakte met mannen en die soms niet zonder gevolgen bleven. "Als ik alleen wilde praten en geen seks wilde, schrok de ander soms zo dat de ontmoeting eindigde met agressiviteit en intimidatie. Ik heb blauwe plekken, bloedneuzen en bloedlippen altijd goed weten te camoufleren."
Tijdens zijn eerste mei-reces in New York liep een afspraakje in The Bronx fout af. Hij wordt neergeslagen en seksueel misbruikt. "Ik heb nog een veel groter aanbod van verkeerde momenten."

http://www.telegraaf.nl/b(...)schrijft_boek__.html

Een Groen linkser die ervan uitgaat dat buitenlanders niet van homo's houden. Sommigen worden voor dit soort uitspraken aangeklaagd (ik zeg niet wie).
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:38:21 #2
438758 zeer
Opritsjniki
pi_157040304
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:36 schreef MisterCe het volgende:
(ik zeg niet wie).
mietje
pi_157040345
Ga nou toch weg met die Tofik Piri Piri. Zoveelste topic, totaal niet boeiend

Ik had nog nooit van die klaploper gehoord.
Niet Fokken met mij.
pi_157040369
goh, topic 4 van vandaag
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_157040379
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:40 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ga nou toch weg met die Tofik Piri Piri. Zoveelste topic, totaal niet boeiend
Ik had nog nooit van die klaploper gehoord.
Dat lijkt me niet bepaald een criterium, vind je wel? Dat jij je username eer aandoet door onder een steen te liggen, moet je zelf weten. Maar blijf met je reacties dan weg uit dit soort topics.

Uiteraard is dit belangwekkend nieuws. Ga in ONZ spelen als je dat niet snapt.
pi_157040408
Deze TT is een beetje kansloos.
Ga dan maar in POL verder.

POL / Tofik Dibi komt uit de kast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')