http://www.telegraaf.nl/o(...)ndel_speciaal__.htmlquote:URK -
Het is niet bekend hoeveel calorieën erin zitten, maar het zou wel eens de nieuwe Kapsalon kunnen worden: de pizza frikandel speciaal. Een snackbar in Urk heeft de opmerkelijke specialiteit op de kaart gezet. ''We dachten, laten we eens gek doen."
Een pizza met daarop een laagje knoflooksaus, plakjes frikandel, ui, mayonaise en curry. Snack-Plaza Willem de Boer verkoopt de vette snack sinds deze week. "Het is een ideetje van een klant van ons. Die wilde wel eens proeven hoe zo'n pizza smaakt. En tot onze verrassing smaakt -ie heerlijk. We krijgen heel goede reacties van onze klanten."
Volgens De Boer is hij de enige pizzaboer in Nederland die de pizza frikandel verkoopt. Het is nog even afwachten of het een blijvertje is, maar de zaken gaan goed. "De eerste avond heb ik er al zestig verkocht'', zegt hij tegen RTL Nieuws
Ik zie mogelijkheden, ontbijt voor vluchtelingen bijvoorbeeld? Lekker aansterken na al die ontberingen.quote:Het is nog even afwachten of het een blijvertje is
quote:
Radio 538.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:40 schreef BaardaapAd het volgende:
Er was (is?) toch op een van die radiozenders een pizza bedenk wedstrijd? De winnende pizza komt bij Domino's op de kaart of zo iets en de winnaar krijgt er doekoe voor.
Nee.quote:Het is niet bekend hoeveel calorieën erin zitten, maar het zou wel eens de nieuwe Kapsalon kunnen worden:
Kapsalon is een prachtige combinatie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:20 schreef BasEnAad het volgende:
In Duitsland zijn veel plekken waar stukken braadworst op de pizza wordt aangeboden. Ik vind het smerig, totaal geen combinatie.
Maar goed, dat is een kapsalon ook niet.
Die bestaat al in Groningenquote:
niet te vreten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Kapsalon is een prachtige combinatie.
Culinaire barbaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
niet te vreten.
Dat de ingrediënten goed zijn maakt het nog geen lekker gerecht
Jij kan deze pizza niet betalen dus waar maak jeje druk omquote:
Dat is echt kanjerviesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
een durum met friet er op is veel beter
Dit is natuurlijk ook gewoon groente!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:07 schreef byah het volgende:
Mag ook direct door naar dat lijstje van WHO
Op een frikandel speciaal hoort ook helemaal geen knoflooksaus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:28 schreef tralalala het volgende:
Ik zou hem wel willen proberenmaar dan wel zonder knoflooksaus.
Als het maar geen fruit isquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:56 schreef sirdanilot het volgende:
Ik vind frikandellen niet zo lekker maar op zich kun je alles op een pizza gooien wat je hartje begeert toch.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:00 schreef Franknfurter het volgende:
Wat incest al niet met een dorp doet..
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 08:48 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.omroepzeeland.(...)-zeeuws#.VipbWbfhBhE
Urk, Zeeland. Het argument over incest begint steeds meer hout te snijden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 08:48 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.omroepzeeland.(...)-zeeuws#.VipbWbfhBhE
Pizza boerenkool had de Domino's toch al?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:08 schreef silverhill het volgende:
[..]
Urk, Zeeland. Het argument over incest begint steeds meer hout te snijden.
Straks in de winter een pizza boerenkool met rookworst?
wat is daar in vredesnaam mis mee?quote:[b]Op zaterdag 24 oktober 2015 17:08 schreef silverhill het volgende:
Straks in de winter een pizza boerenkool met rookworst?
boerenkool of boerenkoolstamppot? Is wel een wezenlijk verschil natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Pizza boerenkool had de Domino's toch al?
Zuurkool geloof ik. Die was nog best te eten, maar meer omdat zuurkool een bijrol vertolkte.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Pizza boerenkool had de Domino's toch al?
Het is geen frikandel met een pizza erop dus het is of pizza frikandel of frikandelpizza.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
Pizza frikandel... Het is een frikandel pizza
Frikandelpizza it isquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is geen frikandel met een pizza erop dus het is of pizza frikandel of frikandelpizza.
Calzone shoarmaquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:59 schreef heiden6 het volgende:
Alsof een pizza met shoarma nog niet erg genoeg was.
Pizza met gehakballenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:01 schreef Meike26 het volgende:
Het is frikadel !!!
Edit : Oeps..Nee toch niet. Frikadel is duitse gehaktbal
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |