A-Seksualiteit is ook een optie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ken een jeugdvriend van Mark Rutte (kennen is eigenlijk een groot woord). Rutte is zeker niet geïnteresseerd in mannen, maar ook niet in vrouwen. Meer het type eeuwige maagd.
Kan allemaal. Waar de aanname verkeerd gedaan wordt is dat Wouter Bos homo is. Op zn minst zou hij biseksueel 'kunnen' zijn maar dat geldt dan ook voor ons allemaal.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wouter Bos heeft een vrouw en kinderen. Dat kan een reden zijn om in de kast te blijven en buitenechtelijke relaties niet toe te geven. Overigens lijkt Wouter Bos me iemand die uit een milieu komt waarin het geen probleem is om homoseksueel te zijn.
Geert Wilders heeft trouwens buitenechtelijke affaires gehad. En ook Job Cohan pist(te) buiten de pot.
Zelf heb ik er weinig last van, maar als profvoetballer was geweest had ik toch een probleem.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:33 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ach. Het is maar wat je zelf in je kop hebt zitten heh.
Ik denk dat de meeste moslims ansich geen problemen met homo's hebben, wel met homoseksualiteit, het geweld komt vooral van Marokaanse jongens die niet zo sterk in de leer van de Islam zijn, en stoer willen doen tegen hun vrienden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Her is vooral een probleem onder moslims. Niet voor niets dat het meeste anti-homo geweld uit islamitische hoek komt.
Dit "interview" maakt niet alleen duidelijk hoe conservatief moslims denken en hoe ver hoe normen en waarden van onze samenleving zijn verwijderd. Het gesprek - en met name de manier waarop de "interviewer" een wig drijft tussen de Nederlanders en de moslims - toont perfect de kloof aan die er bestaat.quote:Benchikhi vindt dat Dibi zijn 'zonde' had moeten bedekken, want zo moet dat in de islam. Je kunt toch niet met je vríénd bij je opa op bezoek? 'Dat hoort toch nooit te kunnen? Gewoon eerlijk. Los van wat je voelt. Effe serieus, wij zijn toch geen Nederlanders? We zijn toch gewoon moslim? Kom op Tofik! Ook los van je geaardheid. Er zijn ook dingen waar ik misschien een zwak voor heb, maar ik zou absoluut niet willen dat dat gemeengoed zou worden in mijn cultuur. Snap je wat ik bedoel?'
Dat is echt een kutmongool ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb zojuist een weerzinwekkend interview met Tofik Dibi gezien, afgenomen door een zogenaamd gematigde, intelligente moslim. Het was diep droevig en misselijkmakend tegelijk. Eigenlijk was het niet eens een interview, het was meer een terechtwijzing; een interviewer die vanuit zijn eigen zieke religieuze moraal Dibi een bepaalde hoek in probeert te duwen.
Het volledige interview staat hier:
De Volkskrant heeft er - terecht - een vernietigende column over geschreven:
http://www.volkskrant.nl/(...)4419f886162efe27c815
Complete artikelen citeren mag niet, daarom een kort citaat:
[..]
Dit "interview" maakt niet alleen duidelijk hoe conservatief moslims denken en hoe ver hoe normen en waarden van onze samenleving zijn verwijderd. Het gesprek - en met name de manier waarop de "interviewer" een wig drijft tussen de Nederlanders en de moslims - toont perfect de kloof aan die er bestaat.
Nogmaals: misselijkmakend. Jammer dat zulke mensen in Nederland wonen. Jammer dat ze niet hun biezen pakken en opdonderen naar Marokko.
Hij is alleen goed voor grapjes die passen binnen het klassieke gedachtengoed in het kleine wereldje waarin hij leeft. Ik vind hem een dikke kutMarokkaan en Tofik is een ontwikkelde Marokkaanse homo.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sinds wanneer is Salah "zogenaamd intelligent" Elf?
Hij speelt altijd zo'n irritant dommig rolletje in zijn video's.
is die man een van de pvv'ers die tofik pest?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb zojuist een weerzinwekkend interview met Tofik Dibi gezien, afgenomen door een zogenaamd gematigde, intelligente moslim. Het was diep droevig en misselijkmakend tegelijk. Eigenlijk was het niet eens een interview, het was meer een terechtwijzing; een interviewer die vanuit zijn eigen zieke religieuze moraal Dibi een bepaalde hoek in probeert te duwen.
[..]
Dit "interview" maakt niet alleen duidelijk hoe conservatief moslims denken en hoe ver hoe normen en waarden van onze samenleving zijn verwijderd. Het gesprek - en met name de manier waarop de "interviewer" een wig drijft tussen de Nederlanders en de moslims - toont perfect de kloof aan die er bestaat.
Nogmaals: misselijkmakend. Jammer dat zulke mensen in Nederland wonen. Jammer dat ze niet hun biezen pakken en opdonderen naar Marokko.
Figuren zoals die Salah zijn de grote opruiers binnen de moslimgemeenschap. Ze zijn populair, trekken veel views en hebben veel invloed. Hij kan wel spelen dat hij dom is, hij is het niet. Hij is vooral conservatief en zet zich duidelijk af tegen de Nederlandse samenleving. Kijk alleen al naar de tekst onder de YouTube-clip:quote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sinds wanneer is Salah "zogenaamd intelligent" Elf?
Hij speelt altijd zo'n irritant dommig rolletje in zijn video's.
Dit zegt eigenlijk alles al, vind je ook niet? De Nederlandse media zijn immers niet te vertrouwen. En wie of wat Tofik Dibi als mens en persoon is, is ook totaal niet boeiend. Het gaat alleen maar om een deel van zijn identiteit, namelijk die van Moslim en Marokkaan....quote:Salaheddine interviewt voor het eerst Tofik Dibi volledig in zijn rol als Moslim en Marokkaan. Waar hij normaal gesproken alleen ondervraagt wordt door de Nederlandse media, is dit unieke interview een inkijk in zijn thuiswereld.
Eens.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:29 schreef Disana het volgende:
Ik schrok er ook van. Anderzijds: Tofik wist waar hij voor koos. Ik vind hem dapper.
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Figuren zoals die Salah zijn de grote opruiers binnen de moslimgemeenschap. Ze zijn populair, trekken veel views en hebben veel invloed. Hij kan wel spelen dat hij dom is, hij is het niet. Hij is vooral conservatief en zet zich duidelijk af tegen de Nederlandse samenleving. Kijk alleen al naar de tekst onder de YouTube-clip:
[..]
Dit zegt eigenlijk alles al, vind je ook niet? De Nederlandse media zijn immers niet te vertrouwen. En wie of wat Tofik Dibi als mens en persoon is, is ook totaal niet boeiend. Het gaat alleen maar om een deel van zijn identiteit, namelijk die van Moslim en Marokkaan....
Het strookt trouwens ook één-op-één met bevindingen uit SCP-rapporten. Moslims in Nederland voelen zich in eerste instantie moslim, in tweede instantie Marokkaan/Turk en pas daarna - als je geluk hebt - ook nog Nederlander.
Als je dat schrijft ben je ook weer niet zo heel intelligent.quote:Waar hij normaal gesproken alleen ondervraagt wordt door de Nederlandse media
Niet dat homo's zwakker zijn, maar dat je er niet aan mag toegeven, dat dat zwak is.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:54 schreef Operc het volgende:
[..]
Eens.Erg sterk ook in dat interview. Die man wilde perse horen dat homo's zwakker/minderwaardig zouden zijn. Goed om te zien dat Tofik daar niet in mee ging.
Ik vond vooral de hele gedachtegang dat je beter iets niet kunt doen, want misschien krijg je er ooit spijt van zo stompzinnig. Uit alles bleek dat die man vond dat homo's minderwaardig zijn, nare kerel.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet dat homo's zwakker zijn, maar dat je er niet aan mag toegeven, dat dat zwak is.
En alsof Salaheddine weet hoe het is om voor die keuze te staan. Tofiks moeder zal bijvoorbeeld gesmeekt hebben om niet uit de kast te komen, daarbij heeft Tofik ook een hoop stront over zich gekregen (no pun). Je geaardheid verbergen is misschien wel de makkelijkere keuze.
Het zijn allebei mongolen. De een alleen een beetje meer dan de ander.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:34 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Hij is alleen goed voor grapjes die passen binnen het klassieke gedachtengoed in het kleine wereldje waarin hij leeft. Ik vind hem een dikke kutMarokkaan en Tofik is een ontwikkelde Marokkaanse homo.
Die opgeblazen teringkop is verre van intelligent.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:14 schreef opreis het volgende:
Als dit al een gematigde, intiligente moslim in Nederland telt dan is integratie compleet kansloos.
Dat bedoel ik, maar is dit voor islamitische maatstaven inteligent of ook daar niveautje domme tokkie?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die opgeblazen teringkop is verre van intelligent.
De integratie van figuren als deze interviewer is sowieso kansloos. Ik zou graag zien dat we als samenleving eens wat nadrukkelijker stelling nemen tegen dat soort types. Wil je de conservatieve moslim uithangen? Voel je je eerst moslim, daarna Marokkaan/Turk en pas daarna misschien nog Nederlander? Dan is Nederland niet het geschikte land voor je om te wonen.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:14 schreef opreis het volgende:
Als dit al een gematigde, intiligente moslim in Nederland telt dan is integratie compleet kansloos.
Ben tot minuut 8:54 komen.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Identiteitscrisisquote:Op maandag 29 februari 2016 10:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben tot minuut 8:54 komen.
Wat een achterlijke vragen stelt Salah.![]()
Heeft Tofik niks beters te doen met zijn tijd?
Nja misschien probeert die in gesprek te blijven met ze. Wat prima is denk ik.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:06 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Identiteitscrisis![]()
Vooral triest dat Dibi blijkbaar het gevoel heeft dat hij zich moet bewijzen in de Marokkaanse gemeenschap, terwijl die hem duidelijk niet wil accepteren zoals hij is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |