Ik wist niet dat je mijn vrienden ook kent. Dat is toevallig. Overigens vinden zij het ook prima.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Kudos voor jou, helaas vinden je vrinden het een stuk lastiger
Een debat truc.quote:
Ik zie alleen aannames. Maar dat ben ik wel van je gewend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een debat truc.
Je neemt die Tofik niet eens serieus, als je nu gaat demonstreren dat je als moslim geen moeite hebt met homo's. Zo ervaarde en ervaart die Tofik het namelijk niet.
Hij haalde op voorkeurstemmen de Tweede Kamer niet eens. Denk dat het grote aantal stemmen dat hij binnenharkte dus wel meeviel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel Marokkaanse voorkeursstemmen hij heeft opgehaald voor GL. Zonder die stemmen had GL echt wel een zeteltje of 2 minder gehad. En het overgrote deel van de Marokkanen zou waarschijnlijk met de wetenschap van nu niet op Tofikje gestemd hebben.
quote:
Volgens mij staat er geen woord Chinees bij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie alleen aannames. Maar dat ben ik wel van je gewend.
Met een boek verdien je niet zoveel tochquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Hij heeft ruim 3 jaar lang wachtgeld gebruikt en net voordat die maximale termijn afloopt komt hij met een boek. Verrassend
Precies, en daar reageer ik dan ook op. Namelijk dat je nogal wat aanneemt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er geen woord Chinees bij.
Wil je als partij wel dit soort kiezers?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel Marokkaanse voorkeursstemmen hij heeft opgehaald voor GL. Zonder die stemmen had GL echt wel een zeteltje of 2 minder gehad. En het overgrote deel van de Marokkanen zou waarschijnlijk met de wetenschap van nu niet op Tofikje gestemd hebben.
Nogmaals er staat geen woord Chinees bij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, en daar reageer ik dan ook op. Namelijk dat je nogal wat aanneemt.
Hij maakt het zelf een punt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:04 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is het een punt? Laat het ventje toch lekker.
Je begint wel erg saai te worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nogmaals er staat geen woord Chinees bij.
Vraag me af of zo'n boek überhaupt wat oplevert. Nou niet de meest interessante persoon om een boek van te lezen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Hij heeft ruim 3 jaar lang wachtgeld gebruikt en net voordat die maximale termijn afloopt komt hij met een boek. Verrassend
Omdat racisten en opruiende mannetjes altijd tof zijn. Denk maar aan ome Geert.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Tofik is een racist en een opruiend mannetje. Geen idee waarom hij zoveel aandacht krijgt.
Waarom is het een racist?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Tofik is een racist en een opruiend mannetje. Geen idee waarom hij zoveel aandacht krijgt.
Dit dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:32 schreef starla het volgende:
[..]
Moedig? Ik vind het juist laf dat hij dat doet nu hij niet meer in de schijnwerpers der media staat.
Als je 3 jaar aan een boek over jezelf mag werken terwijl de belastingbetaler een zeer ruim salaris voor je betaald, dan is dat niet verkeerd. Heel veel mensen zouden dat willen doen, maar alleen oud politici hebben dat voorrecht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:25 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Met een boek verdien je niet zoveel toch
Wat is een ruim salaris?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je 3 jaar aan een boek over jezelf mag werken terwijl de belastingbetaler een zeer ruim salaris voor je betaald, dan is dat niet verkeerd. Heel veel mensen zouden dat willen doen, maar alleen oud politici hebben dat voorrecht.
Dat zouden ze inderdaad niet moeten willen. Maar GroenLinks heeft wel grotere gekkies als kiezer. Als raadslid ook trouwens, maar dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wil je als partij wel dit soort kiezers?
Wat is dit voor onzinnige redenering dan? Want als je voor een werkgever werkt kun je ook geen boek schrijven in je vrije tijd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je 3 jaar aan een boek over jezelf mag werken terwijl de belastingbetaler een zeer ruim salaris voor je betaald, dan is dat niet verkeerd. Heel veel mensen zouden dat willen doen, maar alleen oud politici hebben dat voorrecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |