abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160309311
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:10 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dat doen ze dan ook in dit filmpje, hun ding. Ze proberen Dibi weer de kast in te trappen, dmv preken, en knippen in z'n antwoorden.
Je realiseert je blijkbaar niet dat als religieuzen in alle vrijheid hun ding doen, heel veel anderen hun vrijheid ontnomen wordt.
Religie hoort achter de voordeur. Je relatie met je ingebeelde vriendje vier je maar lekker thuis, met de gordijntjes dicht. Dat lijkt me vrijheid genoeg.
Beste post van vandaag. ^O^
pi_160309569
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik kan er inderdaad voor kiezen om van mening te veranderen. Het niet-eens-zijn met Kaas- is geen aangeboren gedrag.
Nou, doe maar dan. Lekker makkelijk wel.
pi_160309618
quote:

[..]

Dat doen ze dan ook in dit filmpje, hun ding. Ze proberen Dibi weer de kast in te trappen, dmv preken, en knippen in z'n antwoorden.
Je realiseert je blijkbaar niet dat als religieuzen in alle vrijheid hun ding doen, heel veel anderen hun vrijheid ontnomen wordt.
Jawel, daarom vind ik ook dat vrijheid van godsdienst het onderspit moet delven in het geval deze vrijheid conflicteert met een in mijn ogen belangrijkere vrijheid. Maar dan moet je hem nog niet in zijn geheel afschaffen, want die vrijheid van godsdienst is nog altijd een van de allerbelangrijkste principes van Nederland en we zouden allemaal moeten strijden om het te behouden.
quote:
Religie hoort achter de voordeur. Je relatie met je ingebeelde vriendje vier je maar lekker thuis, met de gordijntjes dicht. Dat lijkt me vrijheid genoeg.
Wat een enge gedachten, zo ben je even erg.
pi_160311997
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:27 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Jawel, daarom vind ik ook dat vrijheid van godsdienst het onderspit moet delven in het geval deze vrijheid conflicteert met een in mijn ogen belangrijkere vrijheid. Maar dan moet je hem nog niet in zijn geheel afschaffen, want die vrijheid van godsdienst is nog altijd een van de allerbelangrijkste principes van Nederland en we zouden allemaal moeten strijden om het te behouden.

[..]

Vrijheid van godsdienst is overgewaardeerd. En het is nog veel te vaak een dekmantel voor discriminerend, racistisch of anderszins beledigend gedrag. Ik ben niet voor een verbod hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar godsdienst als levensovertuiging is niks meer waard dan andermans overtuiging of opvatting. Ik zie dan ook weinig reden om godsdienst expliciet te benoemen op dit vlak. Wat mij betreft kun je de vrijheid van godsdienst prima vervangen door de vrijheid van levensovertuiging, het hebben van denkbeelden en de vrijheid van meningsuiting.
pi_160312040
En nu?
pi_160313902
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:27 schreef Kaas- het volgende:

[..]

[..]

Even erg als wie? Zou je dat even willen uitleggen, dan kan ik er op reageren.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_160313997
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:19 schreef OllieA het volgende:

[..]

Even erg als wie? Zou je dat even willen uitleggen, dan kan ik er op reageren.
Even erg als individuen die roepen dat homoseksualiteit iets is dat je dient te verbergen wanneer je niet thuis bent, omdat je anders zogenaamd homoseksualiteit aan anderen opdringt. Andere zijde van dezelfde medaille, de teksten uit jouw vorige post.
pi_160314525
quote:

[..]

Tegeltje.
pi_160315479
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:23 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Even erg als individuen die roepen dat homoseksualiteit iets is dat je dient te verbergen wanneer je niet thuis bent, omdat je anders zogenaamd homoseksualiteit aan anderen opdringt. Andere zijde van dezelfde medaille, de teksten uit jouw vorige post.
Naar mijn mening ligt dit wel wat genuanceerder. Ik zeg niet dat gelovigen hun geloof moeten verbergen, ik zag dat ze het in de privésfeer moeten houden. Dat is toch net even iets anders, nietwaar?
Zo ben ik ook niet voor het verbieden van godsdiensten (al was het alleen maar omdat dat niet werkt), maar ik pleit er wel voor het zoveel mogelijk uit het openbare leven te verwijderen. Dus god aanbidden doe je maar thuis, of in je clubgebouw, waarbij dat clubgebouw geen belastingvrijstelling krijgt en andere voordeeltjes.

Geen door de overheid gesubsidieerde religieuze schooltjes.
Geen gebimbambeier of geloofsoproepen voor gelovigen die vergeten zijn hoe laat ze het lichaam van Jezus moesten nuttigen, of hoe laat ze hun kont omhoog moesten steken.
Zet maar een appje op je smartphone, of koop een wekkertje als het eerste te hoog gegrepen is.

Wat ik wel graag zou verbieden, en dat maakt me vermoedelijk heel eng, is het meenemen van kinderen naar het religieuze clubgebouw. Net als kinderen onder een zekere leeftijd geen aankopen mogen doen bij de slijter of de tabaksboer, mogen ze wat mij betreft ook niet blootgesteld worden aan de praatjes van irrationele predikers.

Hitchens: Religie vergiftigt alles.
Russell: Om in een god te kunnen geloven moet je jezelf even wreed maken als die god.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_160317383
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Meer bij NOS.

Dit zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen, maar toch dapper dat ie er nu voor uit komt. Te hopen is dat dit bijdraagt aan de acceptatie van homoseksualiteit in islamitische kringen, maar te vrezen valt voor bedreigingen uit die hoek.
Beter laat dan nooit. _O-
Niets ten nadele van TD maar heel Nederland wist het al jarenlang. Ik ben blij voor hem dat hij er nu open over is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160317399
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Meer bij NOS.

Dit zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen, maar toch dapper dat ie er nu voor uit komt. Te hopen is dat dit bijdraagt aan de acceptatie van homoseksualiteit in islamitische kringen, maar te vrezen valt voor bedreigingen uit die hoek.
Natuurlijk gaan die het niet daarom ineens accepteren.
#NoDAPL
pi_160317432
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:21 schreef OllieA het volgende:
Ik zeg niet dat gelovigen hun geloof moeten verbergen, ik zag dat ze het in de privésfeer moeten houden.
Ik snap wat je bedoelt maar ik ben het niet helemaal met je eens. Ze moeten gewoon niet hun geloof opdringen aan andere groepen mensen en zich eerst en vooral aan de nationale wetgeving houden. Echter hebben atheïsten er net zo goed een handje van om hun geloof op te dringen aan andere groepen mensen. ;)
#NoDAPL
pi_160317451
Het zal dan ook simpelweg nooit in islamitische kringen "geaccepteerd" worden. Het is hoogstens gedoogd en dat alleen op voorwaarde dat je het voor jezelf houdt en er niemand mee confronteert.

Schaamte, want dat is homoseksualiteit, dient ten alle tijden verborgen te zijn.
Conscience do cost.
  maandag 29 februari 2016 @ 16:42:27 #264
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_160317571
Tofik Dibi moet opsodomieteren! :r
graag op anoniem
  † In Memoriam † maandag 29 februari 2016 @ 17:43:31 #265
137949 Disana
pi_160318849
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:42 schreef topdeck het volgende:
Tofik Dibi moet opsodomieteren! :r
Want?
  maandag 29 februari 2016 @ 17:47:25 #266
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_160318936
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_160319938
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:37 schreef ems. het volgende:
Het zal dan ook simpelweg nooit in islamitische kringen "geaccepteerd" worden. Het is hoogstens gedoogd en dat alleen op voorwaarde dat je het voor jezelf houdt en er niemand mee confronteert.

Schaamte, want dat is homoseksualiteit, dient ten alle tijden verborgen te zijn.
Natuurlijk heb ik het liefst dat iedereen ieder ander respecteerd zolang die persoon goede intenties heeft en zo en natuurlijk wil ik graag dat mensen met een afwijkend X (in dit geval geaardheid maar mensen discrimineren helaas op veel meer factoren, ook meer dan waar de meeste lezers nu aan denken) zich geaccepteerd voelen zolang ze hun best doen om goede burgers te zijn.
Het is echter niet zo zeer het punt of dat ze in die kringen homofiele geaardheid (ik reken lesbiënnes hier ook toe gezien de betekenis van het woorddeel homo) accepteren, het gaat er om dat ze het tolereren. Als veel mensen binnen die kringen nooit met open armen zulke mensen welkom heten dan is dat jammer maar het belangrijkste is dat ze zich gewoon aan de wet houden en dat ze begrijpen dat de Nederlandse maatschappelijke norm afwijkt van die van hen en dat ze hiernaar handelen. Dus dat ze niet zulke mensen bedreigen, intimideren etc.

De naaste familie is een ander verhaal, je zal maar homofiel zijn en een naaste familie hebben die dat niet accepteert. Dat komt helaas ook bij de autochtone bevolking voor. Met name in sommige dorpen.
#NoDAPL
pi_160320006
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:02 schreef Elfletterig het volgende:
De bewijzen dat homoseksualiteit aangeboren is, worden alsmaar overtuigender.
Het lijkt er inderdaad wel op dat homofiliteit is aangeboren. Bij ratten/muizen zijn ze er vele jaren geleden (begin jaren 0 of eerder) in geslaagd om hen homofiel te maken door een gen te wijzigen.
#NoDAPL
pi_160365814
Tofik Dibi weer lekker door de bocht:

http://www.geenstijl.nl/m(...)_flat_afgooiert.html

quote:
Nieuw dieptepuntje in onze schitterende tolerante melting pot samenleving. Nadat gisteren de PvdA al diep door de knieën ging voor een -op onze Grondwet spugende- D66motie om homoos et al APART op te vangen teneinde middeleeuwse importmoslims niet voor de bidbult te stoten, ging GroenLinkser Tofik Dibi gisteravond bij Pauw in een curieuze sling hangen om het geweld tegen homoos in AZC's te goed te lullen. Wachtgeldbukker Tofik sprak de historische woorden: "Ach, die blauwe plekken gaan wel weer voorbij, mensen die molotovcocktails gooien, met varkenskoppen rondlopen of demonstreren zijn veel erger." Jups. Homoslim Tofik zei het echt, de variant op de extreemlinkse fascistenmantra "een verkrachting duurt 30 seconden, racisme is voor altijd". Dit soort laffe twats geeft dus les op een school in Amsterdam. Het zal je kind maar wezen. #ZEGHET, dames.
Kijk ook even naar het filmpje, bij Pauw gisteravond.
I´m back.
pi_160365974
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2016 13:41 schreef Ryan3 het volgende:
Tofik Dibi weer lekker door de bocht:

http://www.geenstijl.nl/m(...)_flat_afgooiert.html

[..]

Kijk ook even naar het filmpje, bij Pauw gisteravond.
Ik kom niet door die tekst heen.
pi_160366093
quote:
9s.gif Op woensdag 2 maart 2016 13:48 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik kom niet door die tekst heen.
Bekijk het korte filmpje dan, in de link.
Komt erop neer in de discussie of je homoseksuele vluchtelingen nu wel of niet apart moet opvangen, om te voorkomen dat ze getreiterd c.q. mishandeld worden door hun mede-vluchtelingen, Dibi zegt dat de blauwe plekken (van de mishandelde homoseksuelen dus) wel weer wegtrekken, terwijl waar deze mensen (de homoseksuele vluchtelingen dus) zich echt druk om maken is: die persoon die een molotovcocktail gooide, de varkenskoppen of het demonstreren etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 02-03-2016 14:00:50 ]
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')