Goed. Dit is een volkomen verziekte werkrelatie dus. Jij zegt dat je tijd voor tijd gaat krijgen voor je overuren, maar er is geen registratie? Dan gebeurt er dus het volgende zodra jij die uren gaat opeisen (in tijd, of geld):quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:57 schreef Papaatje85 het volgende:
¤ 5000,- per week is zeker winst.
Totale onkosten per maand van het bedrijf zijn bijna ¤ 10.000,-
Dus er is wel degelijk sprake van winst.
Ik houd mijn eigen urenregistratie bij. Ik weet namelijk dat mijn werkgever geen urenregistratie bij houdt. Maar is dit dan ook geldig als het er op aan komt? Of wordt het dan zijn woord tegen het mijne?
absurd. wie betaalt. bepaaltquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:15 schreef Papaatje85 het volgende:
Ik mag mijn eigen mobiel alleen gebruiken om bereikbaar te zijn voor mijn werkgever.
zelf bellen of gebeld worden is niet toegestaan.
Daarom wil ik dus mijn mobiel niet meer "beschikbaar" stellen
Een beetje goede werkgever gaat hier flexibel mee om. Beetje geven en nemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:21 schreef grotenaz het volgende:
Maar het is toch logisch dat je onder werktijd niet mag bellen (of gebeld worden) voor persoonlijke doeleinden?
Je maakt een geintje hoop ik?quote:En het is toch ook logisch dat de werkgever zo min mogelijk 'overbodige' kosten te maken? En ja, als je zelf al een mobiel hebt is het overbodig om een mobiel van de zaak te krijgen.
Als een werkgever beschikbaarheid wenst moet hij daar maar voor over de brug komen d.m.v een zakelijke telefoon. Straks gaat hij ook nog verwachten dat je zakelijke gesprekken gaat voeren met je eigen telefoon waar je zelf de kosten voor draagt.quote:Desalniettemin snap ik dat je zoveel mogelijk uit deze situatie wil halen, maar een andere baan zoeken... Dan moet er wel veel meer aan de hand zijn dan er nu bekend is in dit topic.
Veel succes met dat gesprek, TS.
Bijna alle instellingen zijn helaas maar telefonisch geopend tijdens werkuren, dus je ontkomt hier niet aan (pauze tijden is vaak geen optie omdat het dan mega druk is en je de gehele pauze in de wacht staat). Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik erop werd aangesproken. Soms bel ik zelfs met de bedrijfstelefoon prive.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:21 schreef grotenaz het volgende:
Maar het is toch logisch dat je onder werktijd niet mag bellen (of gebeld worden) voor persoonlijke doeleinden?
Groot gelijk, zo gezellig zijn die politiebusjes van binnen niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:22 schreef Papaatje85 het volgende:
Op dit moment laat ik me nergens oppakken
Goeie over de tennaamstelling van de auto!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:20 schreef geevee het volgende:
Ik hoop dat er niets in je contract staat over het binnen dezelfde branche te gaan werken binnen een tijd dat je daar bent opgestapt (concurrentiebeding)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |