abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157024846
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_157025169
Nou Joycie, t was ook niet niks, jouw hele zwangerschap en alles. Ik hoop dat je er goed over kan praten met je man en evt. andere mensen om je heen. Goed om te lezen dat het nu beter gaat :) *O* en zo te lezen doet je meisje het ook supergoed!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157025195
Even venten hoor, heb niet bij gelezen, sorry.

Ik stuurde vandaag de wekelijkse updat naar de app met ouders en schoonouders. Leuke foto's en verhaaltje, erbij gezegd dat ze verkouden is maar nog steeds een blije baby.

Belt SM op. Dat ze zich zorgen maakt want Wolk ziet er slecht uit. Ze zal vast weer afgevallen zijn en ze moet wel veel last hebben van die verkoudheid want ze ziet zo bleek en mager.

Nu ben ik ten eerste pissig dat ze dat zo zegt en ten tweede zit ik me nu toch druk te maken over haar gewicht weer. Terwijl het volgens mij echt wel meevalt op die foto's.

Sowieso zat ze 5 dagen geleden met haar gewicht nog mooi precies gemiddeld dus ik kan me niet voorstellen dat het nu opeens dramatisch is.

Echt, mens. Ik zal nog eens foto's sturen. :{w }:|

Dit waren de foto's waar ze het over heeft:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:( :( :(
pi_157025284
Fotos zijn niet helemaal gelukt geloof ik, ik kan ze ook niet kopiëren+plakken. Maar of het nu wel of niet te zien is: misschien gewoon direct tegen sm zeggen dat je geen foto stuurt om jou onzeker te maken :{
pi_157025373
Gaat lastig op mijn telefoon, met die foto's. :P Maar tis gelukt.

Ik vind het lastig omdat SM zo verdomde onzeker is dat het vast weer een enorm drama zal veroorzaken als ik er wat van zeg. Maar ik overleg het straks wel als mijn man thuis is.
pi_157025412
Aw die fotos O+ blije mup!
pi_157025419
Ik zie een vrolijke baby, niets aan de hand! Schoonmoeders..
pi_157025447
Nah dan zou ik ook niks meer sturen hoor :( Ah ik zie ze. Wat zei je tegen je schoonmoeder maar dit was voordat ze in de wasmachine was geweest? :P

Ik heb de kinderen vanavond weer naar bed gebracht *O* De laatste weken van de zwangerschap kon ik dat niet meer opbrengen. Het was zo fijn dat ik ervan moest huilen :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157025504
Ik zie ook een hele blije baby LuDann O+
Irritant van je schoonmoeder..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_157025524
Pff LuDann... ja, ze heeft wel een mager koppie, maar dat zegt niks. Als zij vrolijk is en aankomt, is er toch niks aan de hand.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_157025583
Echt LuDann, jouw schoonmoeder is er een om gestoord van te worden. Past ze nog steeds op? Want dit soort irritante bemoeienis zou mij toch aan het denken zetten of ik dat nog wel wil. En ik denk dat ik ook gewoon de telefoon niet meer zou opnemen als ze belt en vriend het verder zou laten afhandelen...

En verder, ze ziet er mi vrolijk uit :) En als dit mager is, dan heb ik hier twee bonestaken in huis... Niet alle baby's zijn van die bolle michelinmannetjes/vrouwtjes he. Niks van schoonmoeders gezeur aantrekken. Als ze vrolijk is en gewoon drinkt, lijkt me dat t allemaal prima gaat. Ze zijn wel sneu he als ze verkouden zijn. Hier ook een sniffende baby :{
pi_157025834
Thanks. O+ Tja, wat ik zie op die foto's is dat ze aan het groeien is en een eigen gezichtje krijgt. Ze is geen spekbaby maar ze zit toch echt gewoon mooi gemiddeld. En ook al was er iets aan de hand, ik heb helemaal geen behoefte aan dat soort opmerkingen. Daar stuur ik die foto's niet voor. Ze moet er maar gewoon op vertrouwen dat wij heus wel weten wat we doen.

@MM: nee, ze past niet meer op nu, was vorige week voor het laatst. En ze belde met het nummer van SV, die mij anders gesproken nooit belt, dus ik nam vooral op omdat ik dacht dat er iets gebeurd was. Wel fijn om te lezen dat mijn baby niet als enige geen spekbaby is. :Y

Verkouden is sneu ja. Snotfestijn. :P Maar het valt mee, ze is gelukkig verder niet ziek ofzo.
pi_157025845
Mijn man gaat haar straks even bellen. Dat wordt nog wat. :')
pi_157025911
Ik wilde ook nog een foto van mn baby posten O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157025959
Ach Pinq, wat een ontzettend toffe foto! O+ Je kleine mannetje, zo tevreden. O+
pi_157026003
Ik heb twee niet-spekkinderen. En F. is al een stuk spekkiger dan J was, die heeft gewoon beenplooitjes O+
Niks mis mee, wij zijn beide ook redelijk slank, en J. heeft gewoon het postuur van opa, die met 1.65m ook netaan 50kg weegt ;) (hier dus ook nooit commentaar op zijn gewicht gehad).
pi_157026028
Pffff wat een gedonder met schoonouders zeg. Ik prijs me maar weer eens gelukkig :@

Vandaag een jaar geleden was ik uitgerekend en hoorde ik dat ik ingeleid moest worden... Ben er een beetje emo van. Mijn lieve kippie is nu echt bijna 1 :o

Hij gaat steeds beter stappen aan twee (of 1) handje(s), bijna rennen, en achter zijn kar nu ook O+

(baggerkwaliteit uiteraard)
Kwak
pi_157026133
En ik spam mijn dotje ook even.. Gisteren alweer 8 weekjes en precies 3400gram!

SPOILER
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_157026139
Pinq O+

Ik heb vandaag foto's van lachende F. gemaakt, als bewijs dat ie dat echt wel doet omdat vriend m 's avond's alleen huilend of slapend ziet ;(

SPOILER
pi_157026174
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 20:48 schreef J0ycie88 het volgende:
En ik spam mijn dotje ook even.. Gisteren alweer 8 weekjes en precies 3400gram!
Ah, daar is ze :D
Haar koppie heeft wel wat weg van dat van F. Lijkt me een schattig setje ;)

[ Bericht 17% gewijzigd door mousemicky op 22-10-2015 20:56:11 ]
pi_157026322
Joycie, is ze al bezet? O+ ;) Valt ze toevallig op donkere ogen, weinig haar en een licht tintje? :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157026378
Gefeliciteerd alvast, kwak. *O* En wat goed van het lopen!

Joycie wat een lief meisje heb je daar. O+

En MM, een lachje, wat schattig. O+
pi_157026418
Aahh Joyce O+
En lachje, zooo schattig :D
pi_157026466
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
Pffff wat een gedonder met schoonouders zeg. Ik prijs me maar weer eens gelukkig :@

Vandaag een jaar geleden was ik uitgerekend en hoorde ik dat ik ingeleid moest worden... Ben er een beetje emo van. Mijn lieve kippie is nu echt bijna 1 :o

Hij gaat steeds beter stappen aan twee (of 1) handje(s), bijna rennen, en achter zijn kar nu ook O+

(baggerkwaliteit uiteraard)
Jaaa laat de herinneringen maar komen O+
*O* lopen!
pi_157026536
Oeh ze kan al kiezen uit de mannen ;)

Haar koppie heeft inderdaad wat weg van F.!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')