109k per jaar Inc vakantietoeslag is niet belachelijk voor zo'n functie toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef senesta het volgende:
Serieus? Dus mensen moeten nu ook verdedigen waar ze hun eigen verdiende centjes aan uitgeven?Daarnaast vraag ik me ook wel eens af waarom veel goede doelen hun directeuren zulke belachelijke bedragen betalen in plaats van een groot deel van dat geld te spenderen aan het doel waar ze voor staan.
Ik vrees van welquote:
Zo belachelijk zijn die bedragen niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef senesta het volgende:
Daarnaast vraag ik me ook wel eens af waarom veel goede doelen hun directeuren zulke belachelijke bedragen betalen in plaats van een groot deel van dat geld te spenderen aan het doel waar ze voor staan.
KANSLOOS!! Ts ga lkkr vrijwilligers werk doen !! Weet je hoeveel Hulp je al niet had kunnen bieden ipv op fok zitten ? Gastquote:
TS vindt het ook stom dat we geld uitgeven aan pils en wijn. We kunnen toch ook gewoon kraanwater drinken?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
KANSLOOS!! Ts ga lkkr vrijwilligers werk doen !! Weet je hoeveel Hulp je al niet had kunnen bieden ipv op fok zitten ? Gast
Echt rare ts, denk nog eerder een troll, tv en Internet ook de deur uit wasmachine de deur uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef Ole het volgende:
[..]
TS vindt het ook stom dat we geld uitgeven aan pils en wijn. We kunnen toch ook gewoon kraanwater drinken?
De bedragen zijn inderdaad wat gematigder dan ik eerder op internet tegenkwam, fair enough. Blijft staan dat ik vind dat iedereen lekker zelf moet weten waar ze hun geld aan uitgeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo belachelijk zijn die bedragen niet.
geheel mee eensquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:40 schreef Helsinki het volgende:
Het kan. Maar ik geef het toch liever uit aan eten.
Eens uiteraard.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef senesta het volgende:
[..]
De bedragen zijn inderdaad wat gematigder dan ik eerder op internet tegenkwam, fair enough. Blijft staan dat ik vind dat iedereen lekker zelf moet weten waar ze hun geld aan uitgeven.
Ik ben denk ik de eerste die het hier gewoon mee eens is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef rmrt2010 het volgende:
Iemand tipte mij om maar een topic te openen na mijn mening over het overdreven gespendeer van iwanius in allerlei restaurants.
Ik vond het allemaal belachelijk veel geld en vroeg mij dan ook waarom iemand zoveel geld uitgeeft aan uit eten terwijl het geld ook voor veel betere zaken kan worden aangewend zoals een Artsen zonder Grenzen, Serious Request, het Kankerfonds,vluchtelingenwerk Nederland en de voedselbank om maar wat te noemen. Dat je wat geld uitgeeft aan lekker eten is niet waar ik tegen ben maar waarom zoveel geld spenderen aan een avondje uiteten en wat gewoon een verkwisting van geld is terwijl het ook een onsje minder kan. Kan je met het resterend geldbedrag een hulpbehoevend iemand blij maken en doe je ook iets goeds.
Wat maakt dat nou uit? Dat is ook niet zijn boodschap.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:54 schreef agter het volgende:
Maar TS, wat vind jij veel geld om uit te geven aan een restaurant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |