SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100% antiquote:
Dit is incorrect.quote:
Vast geen familie van die andere Overeem.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Die van Overeem is een vedergewicht man. Totaal ongeschikt
welke? Alistair?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vast geen familie van die andere Overeem.
Met je eens, ze missen een type Elmquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind AZ maar een weinig bijzonder elftal zonder Jankabash en onze held en inspirator Mounir.
Die man neemt van Overeems gewicht in steroïdenquote:
Die hebben ze juist wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met je eens, ze missen een type Elm
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die man neemt van Overeems gewicht in steroïden
Viktor Elm?quote:
Bizar inderdaad, zou een prima mandekker zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
Ik keek van de week die weigh-in nog eens toen hij tegen Lesnar moest, wat idioot groot.
Zijn handelingssnelheid was mythischquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Die is godzijdank allang weg. Die kon er pas echt niks van.
Ik keek liever naar het AZ in 2011/12. Wat een leuk elftal was dat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn handelingssnelheid was mythisch
Henriksen is alleen 54 klassen beterquote:
Vroeger had je dat AZ elftal met Co Adriaanse, weet je dat nog? Dat was ook leuk he.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek liever naar het AZ in 2011/12. Wat een leuk elftal was dat.
Dan Rasmus Elm?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Henriksen is alleen 54 klassen beter
We?quote:
Zelfs Falkenburg maakte belangrijke goalsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek liever naar het AZ in 2011/12. Wat een leuk elftal was dat.
Viktorquote:
Mijn jasje is nog aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komend weekend weten we of onze held Dekker naar het PDC WK gaat.
El Ghaza gaat shinen,quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:24 schreef Brammess het volgende:
De opstelling van Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Gudelj; Schöne, El Ghazi, Fischer. #fenaja
3-0 3x rvpquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:24 schreef Brammess het volgende:
De opstelling van Fenerbahçe: Fabiano; Gökhan, Kjĉr, Ba, Caner; Josef, Mehmet Topal, Diego; Markovic, Van Persie, Nani. #fenaja
Wat kan ons gebeuren?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:24 schreef Brammess het volgende:
De opstelling van Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Gudelj; Schöne, El Ghazi, Fischer. #fenaja
Geen Tete, jammer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:24 schreef Brammess het volgende:
1-8quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
El Ghaza gaat shinen,
1-7 gok ik
Geen Younes. Ik ga Frank bellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:24 schreef Brammess het volgende:
Wie is dat?quote:
Matig, kan dat niet beter in de Eredivisie dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft blijkbaar rust nodig.
Huilen.
Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me evident.Maar goed, AZ mist kwaliteit op de zijkanten.
ER doet teveel pijn. Ik ga GTST kijken.quote:
Expeditie Robinson kan je nog nakijken.quote:
Die was teruggegaan naar z'n oude club in Zweden volgens mij, hartproblemenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
Rasmus Elm was ook niet verkeerd geweest maar die speelt weer in Denemarken ofzo?
Maagprobleem toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was teruggegaan naar z'n oude club in Zweden volgens mij, hartproblemen
nee maagproblemen oid. bij iedere inspanning zou hij hevige bloedingen krijgenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was teruggegaan naar z'n oude club in Zweden volgens mij, hartproblemen
Hmm ik zie wel wat ik kijk. EL vind ik sowieso niet echt interessant.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Expeditie Robinson kan je nog nakijken.
De spanning bij een voetbalwedstrijd is eenmalig. Voetbalwedstrijden herbekijken doet niemand.
Samenvattingen wel vaak hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Expeditie Robinson kan je nog nakijken.
De spanning bij een voetbalwedstrijd is eenmalig. Voetbalwedstrijden herbekijken doet niemand.
quote:
Jullie hebben gelijk, triest verhaal inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee maagproblemen oid. bij iedere inspanning zou hij hevige bloedingen krijgen
moet je maar nalezen
Deze keeper gaat gewoon alles pakken, zo'n wedstrijd is het.quote:
Het was gewoon een matige vrije trap van Jop.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Deze keeper gaat gewoon alles pakken, zo'n wedstrijd is het.
Terwijl die nu blijkbaar wel weer gaat ballen, vaag verhaalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk, triest verhaal inderdaad.
Ik heb het bij meer spelers gezien, van die gps trackers? Wat normaal bij trainingen wordt gebruikt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:32 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat heeft Janssen op zijn rug man. Net een Ninja Turtle
Ja voor de hartslag enzo zeker?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb het bij meer spelers gezien, van die gps trackers? Wat normaal bij trainingen wordt gebruikt.
Ja die dingen ja, wist niet dat 't tijdens wedstrijden ook mocht.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja voor de hartslag enzo zeker?
Maakt niet uit, Ganjaman had weer een redding in zijn repertoirequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's natuurlijk geen buitenspel.
Dacht ook dat het voor trainingen was enzo, maar blijkbaar mag het.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja die dingen ja, wist niet dat 't tijdens wedstrijden ook mocht.
Of AZ verliest straks reglementair met 0-3 na onderzoek door de UEFA.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dacht ook dat het voor trainingen was enzo, maar blijkbaar mag het.
Of weer een boete van die UEfamafiaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Of AZ verliest straks reglementair met 0-3 na onderzoek door de UEFA.
Zal wel weer racistisch zijn ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:37 schreef Brammess het volgende:
Hadden jullie dat gelezen dat de UEFA een onderzoek is gestart naar Manchester City die het CL hymne uitfloten?
Niemand mag twijfelen aan de UEFA!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:37 schreef Brammess het volgende:
Hadden jullie dat gelezen dat de UEFA een onderzoek is gestart naar Manchester City die het CL hymne uitfloten?
ik ga zo lekker FUT spelenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Verdomme wat een dieptrieste pot dit zeg, gvd
jaquote:
hahaha je zult er haast tot komen ja pff.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een zaadpot dit zeg, ben beter gewend van AZ
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Man man man wat een klotepot dit zeg.
Laat de wedstrijd in leven man grafscheids
Ga je dit iedere 5 minuten zeggen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Verdomme wat een dieptrieste pot dit zeg, gvd
27,000quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
hahaha je zult er haast tot komen ja pff.
OFF: Ik had Isco in een pak, is dat goed?
Hardop gelachen, thxquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga je dit iedere 5 minuten zeggen?
Bedankt Hansquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Tsja moet je de kansen maar afmaken...
Als je de kansen niet maakt, maar de tegenstander wel, dan zou je kunnen verliezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Mafkees.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef inslagenreuring het volgende:
AZ speelt ook gewoon hoerenslecht
nee johquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Arsenal is het hier niet mee eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbal is een simpel spelletje, je speelt 90 minuten en aan t eind winnen de Duitsers.
Zijn we er toch weer ingetuind.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbal is een simpel spelletje, je speelt 90 minuten en aan t eind winnen de Duitsers.
Oké dan, verkopen die gast dus. Mijn beste speler uit een pack ever everquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
27,000
PRP - 52%
Price Range Percentage
Lowest BIN
PS - 3 mins ago
rond de 25k op de PS4, prima
Serieus? Vies slecht dan. Ik kreeg vorig jaar purple Bale nog en TOTS Hazard.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké dan, verkopen die gast dus. Mijn beste speler uit een pack ever ever
Mafkees? Hoezo het is echt slecht wat AZ laat zien.quote:
Freekick?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mafkees? Hoezo het is echt slecht wat AZ laat zien.
Augsburg is nog slechter en lucken nu out met een freekick. Het is een armoedefestijn. Maar zal wel weer op het "niveauverschil' gewezen worden.
friekikquote:
Hahaha maar ik koop packs met ingame munten. Dus heb er nog maar 3 ofzo geopendquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Serieus? Vies slecht dan. Ik kreeg vorig jaar purple Bale nog en TOTS Hazard.
Wat verwacht je met zo'n wedstrijd?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mafkees? Hoezo het is echt slecht wat AZ laat zien.
Augsburg is nog slechter en lucken nu out met een freekick. Het is een armoedefestijn. Maar zal wel weer op het "niveauverschil' gewezen worden.
Een gedreven AZ die proberen te voetballen en niet iedere keer de bal naar voren likken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:49 schreef Typisch het volgende:
W
[..]
Wat verwacht je met zo'n wedstrijd?
Ik ook hoor, koop nooit fifa points. Gewoon traden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hahaha maar ik koop packs met ingame munten. Dus heb er nog maar 3 ofzo geopend
Die gaan 2e helft flink gas geven. En dan als makke lammetjes naar De Kuip.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een gedreven AZ die proberen te voetballen en niet iedere keer de bal naar voren likken.
Winnende van Mounirgod zondag gr grquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gaan 2e helft flink gas geven. En dan als makke lammetjes naar De Kuip.
gr
Gelukkig maar dat ze niet tegen Maccabi spelen dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
gr
ajax 3 keer achter elkaar niet winnenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winnende van Mounirgod zondag gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:55 schreef Brammess het volgende:
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd nog kort gestaakt netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we op 8 november winnen, vind ik alles best.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ajax 3 keer achter elkaar niet winnen
u las het hier
Soww daar zullen ze wel even van wakker liggenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
gr
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een matige graphic
Red Alert 2quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger, toen je niet zeek over graphics en gewoon plezier had
Until we score.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dit moet je tegen een zekere Juventus fan uit het noorden van het land zeggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een matige graphic
Die Janssen sleurt, loopt, kaatst 90 minuten lang, gaat voor iedere bal en lijkt me kapot hinderlijk om tegen te spelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:09 schreef Kopsterk het volgende:
Die Janssen is het type spits dat er tien per seizoen maakt. In de Eredivisie. Dan kun je weinig hoor.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat die scheids een Feyenoorder is
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Die Rienstra is ook zo slecht wat een aanfluiting die vent
Gouweleeuw is de beste speler, nuff saidquote:
Scoor jij zo weinig?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
AZ heeft het scorend vermogen van een autistische Fok!er
Ben meer het type Godin.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Slap excuus, dat was Ronald Koeman ook!
of een mop van Caland in Enschede.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:
AZ scoort even goed als een mop van Caland in een synagoge.
Kijk, deze opmerking was wél grappigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:
AZ scoort even goed als een mop van Caland in een synagoge.
Type Ritzmaier. Totaal waardeloos, leuke aannames, leuke pisballetjes maar rendement van een broodmongolquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Overeem is een wereldspeler
Dit wist ik niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
Wisten jullie dat van der Linden 34 pace heeft in FIFA16
Wat ben je kritisch. Champions League was gisteren en dinsdag hèquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Type Ritzmaier. Totaal waardeloos, leuke aannames, leuke pisballetjes maar rendement van een broodmongol
Kritisch? Wat minder oké, maar verdomme geen knikker raken is op ieder niveau onacceptabel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat ben je kritisch. Champions League was gisteren en dinsdag hè
Welke wedstrijd?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoelaat moet Ajax volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |