SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100% antiquote:
Dit is incorrect.quote:
Vast geen familie van die andere Overeem.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Die van Overeem is een vedergewicht man. Totaal ongeschikt
welke? Alistair?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vast geen familie van die andere Overeem.
Met je eens, ze missen een type Elmquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind AZ maar een weinig bijzonder elftal zonder Jankabash en onze held en inspirator Mounir.
Die man neemt van Overeems gewicht in steroïdenquote:
Die hebben ze juist wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met je eens, ze missen een type Elm
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die man neemt van Overeems gewicht in steroïden
Viktor Elm?quote:
Bizar inderdaad, zou een prima mandekker zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
Ik keek van de week die weigh-in nog eens toen hij tegen Lesnar moest, wat idioot groot.
Zijn handelingssnelheid was mythischquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Die is godzijdank allang weg. Die kon er pas echt niks van.
Ik keek liever naar het AZ in 2011/12. Wat een leuk elftal was dat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn handelingssnelheid was mythisch
Henriksen is alleen 54 klassen beterquote:
Vroeger had je dat AZ elftal met Co Adriaanse, weet je dat nog? Dat was ook leuk he.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek liever naar het AZ in 2011/12. Wat een leuk elftal was dat.
Dan Rasmus Elm?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Henriksen is alleen 54 klassen beter
We?quote:
Zelfs Falkenburg maakte belangrijke goalsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek liever naar het AZ in 2011/12. Wat een leuk elftal was dat.
Viktorquote:
Mijn jasje is nog aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komend weekend weten we of onze held Dekker naar het PDC WK gaat.
El Ghaza gaat shinen,quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:24 schreef Brammess het volgende:
De opstelling van Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Gudelj; Schöne, El Ghazi, Fischer. #fenaja
3-0 3x rvpquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:24 schreef Brammess het volgende:
De opstelling van Fenerbahçe: Fabiano; Gökhan, Kjĉr, Ba, Caner; Josef, Mehmet Topal, Diego; Markovic, Van Persie, Nani. #fenaja
Wat kan ons gebeuren?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:24 schreef Brammess het volgende:
De opstelling van Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Gudelj; Schöne, El Ghazi, Fischer. #fenaja
Geen Tete, jammer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:24 schreef Brammess het volgende:
1-8quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
El Ghaza gaat shinen,
1-7 gok ik
Geen Younes. Ik ga Frank bellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:24 schreef Brammess het volgende:
Wie is dat?quote:
Matig, kan dat niet beter in de Eredivisie dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft blijkbaar rust nodig.
Huilen.
Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me evident.Maar goed, AZ mist kwaliteit op de zijkanten.
ER doet teveel pijn. Ik ga GTST kijken.quote:
Expeditie Robinson kan je nog nakijken.quote:
Die was teruggegaan naar z'n oude club in Zweden volgens mij, hartproblemenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
Rasmus Elm was ook niet verkeerd geweest maar die speelt weer in Denemarken ofzo?
Maagprobleem toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was teruggegaan naar z'n oude club in Zweden volgens mij, hartproblemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |