bietje?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:56 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
rechts zie je bietje.
beetjequote:
Wie vind jij nog echt dom kijken dan (buiten mij)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol Hollander xD
Betekent gewoon beetje
Contest shape is sowieso goor. Daar hoef ik geen pics van te zien. Haar body>face dat wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Michelle Lewin is kklelijk. En in contest shape ook lean(er).
inb4 cripquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:59 schreef Neverknown het volgende:
Marokkanen kijken vaak ook sloom en dom uit hun ogen is me opgevallen. Turken ook.
Zo'n lijpe blik.
zoek je ruzie a vieze kehba laat je zien wie sloom en dom uit zn ogen zal kijken als ik jou hard pakquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:59 schreef Neverknown het volgende:
Marokkanen kijken vaak ook sloom en dom uit hun ogen is me opgevallen. Turken ook.
Zo'n lijpe blik.
Mensen die op tv komen leren dat wel af.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wie vind jij nog echt dom kijken dan (buiten mij)
Je hebt ook altijd zo'n ongezouten mening over bnners dus daar vast wel eentje van.
nee johquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:00 schreef Crip het volgende:
chai jij bent wel creatief vgm, naam voor mn blog pls
Je had toch eerder op fb al een blogje?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:00 schreef Crip het volgende:
chai jij bent wel creatief vgm, naam voor mn blog pls
Ze heeft het alleen over de mannen denk ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
zoek je ruzie a vieze kehba laat je zien wie sloom en dom uit zn ogen zal kijken als ik jou hard pak
Haha jij hebt dat niet, jij hebt anime puppy eyes. Ik heb dat ook beetje maar wel op een andere manier dan jou.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
zoek je ruzie a vieze kehba laat je zien wie sloom en dom uit zn ogen zal kijken als ik jou hard pak
zelfs die vn herman waren beterquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
nee joh
beter dan mijn tips ga je niet krijgen hier
ja dat doe ik nog steeds alleen publiceer k het niet. ging over politiek etc.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Je had toch eerder op fb al een blogje?
Daarom persifleert ze die ook ;squote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft het alleen over de mannen denk ik.
Die Nadia is ook Marokkaans, is een vrouw toch chai.........quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha jij hebt dat niet, jij hebt anime puppy eyes. Ik heb dat ook beetje maar wel op een andere manier dan jou.
Ff zoeken na die domme blikken brb
weet je nie dt ik een 10 inch penis heb dnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
lol wat had jij te melden dan over politiek?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
zelfs die vn herman waren beter
[..]
ja dat doe ik nog steeds alleen publiceer k het niet. ging over politiek etc.
Bij die Nadia komt het door haar opgespoten lippen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Die Nadia is ook Marokkaans, is een vrouw toch chai.........
Maar de mannen hebben het ook vaker, maar mist zijn ze dan ook erg stoned, maar alsnog heeft ook met oogvorm te maken.
gaat jou niets aanquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
lol wat had jij te melden dan over politiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |