SMAATJES KUNNEN INDERDAAD ERG STINKENquote:
FF IN DE DOUCHE ZETTEN, BEETJE NIVEA INSMEREN, EN KLAAR OM TE KNALLEN JWZ!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
SMAATJES KUNNEN INDERDAAD ERG STINKEN
PAST GOED BIJ DE SC DUS!quote:
DAT VALT TOCH WEL MEE, WIJ KRIKKEN HET NIVEAU AARDIG OMHOOG MOET IK ZEGGEN.quote:
De enige keer dat jij mag krikken is wanneer je auto een lekke band heeft, hohohoooquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:05 schreef Reintji het volgende:
WERD ER MAAR GEKRIKT, DAN WAS HET NOG WAT!
Ooooo, want some Aloe Vera for that burn?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 06:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De enige keer dat jij mag krikken is wanneer je auto een lekke band heeft, hohohooo![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 06:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De enige keer dat jij mag krikken is wanneer je auto een lekke band heeft, hohohooo![]()
Iemand al een standbeeld voor deze man aan het makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 06:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klaar!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
Iemand al een standbeeld voor deze man aan het maken
Binnen twee weken een review van de snackspertquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
http://m.telegraaf.nl/opm(...)a-frikandel-speciaal
Culinair hoogstandje.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
http://m.telegraaf.nl/opm(...)a-frikandel-speciaal
Culinair hoogstandje.
Zonde. Gamesindustrie in NL is gewoon stuk. We hebben alleen Guerilla Games bij gratie Sony.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:54 schreef SpankmasterC het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)wship-of-evil-review
Zo jammer, Overworld is een van de weinig Nederlandse games die succes heeft gehad, dat het IP dan zo slecht wordt ingezet. In bedoel, de Overlord-games waren grappig en leuk maar niet geweldig, maar ook niet slecht. Dit is gewoon slechtslechtslecht....
Bwahahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 06:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:14 schreef Reintji het volgende:
[..]
BwahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Nouja, er zijn wel indies die dingen doen. Was niet laatst die game met dat blinde meisje ook Nederlands? Die tijdens de E3 ongeveer 3000x naar voren kwam bij Microsoft?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:10 schreef LeStekker het volgende:
[..]
Zonde. Gamesindustrie in NL is gewoon stuk. We hebben alleen Guerilla Games bij gratie Sony.
Toch jammer dat Man bijt hond ermee is gestopt, waar kunnen zulke helden nu nog een podium vinden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Binnen twee weken een review van de snackspert
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Toch jammer dat Man bijt hond ermee is gestopt, waar kunnen zulke helden nu nog een podium vinden?
Dumpert.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Toch jammer dat Man bijt hond ermee is gestopt, waar kunnen zulke helden nu nog een podium vinden?
Beter welquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Binnen twee weken een review van de snackspert
Heb geen aparte docking of iets.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Jullie zijn wel van die types aan wie ik dit kan vragen.
Heeft iemand een iPod-dockingstation in z'n woonkamer? Je weet wel, zoeen die je woonkamer vult met deuntjes?
Onze cd-collectie staat op zolder en ik ben te lui om van zolder naar beneden heen en weer te sjouwen om cd's te pakken (de radio is ook niet altijd alles). En aangezien zon beetje alles wel op een iPod past tegenwoordig.. ??
Bluetooth speaker werkt hier het beste, ik vind het superhabdig werken. Ooit heb ik al mijn muziek wel op mn Nas beschikbaar. Op een of andere vreemde manier moet ik mijn Apple TV altijd rebooten voordat ik er muziek van een iPad of iPhone naar toe kan streamen. Airplayquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:24 schreef Kuukske het volgende:
Is het een beetje fijn? Een goed alternatief voor het gesleep?
Superhabdig ken ik ook niet inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:51 schreef Kuukske het volgende:
Oh help allerlei termen waarvan ik nog nooit heb gehoord Haha. Spotify heb ik opgegeven. Snap het niet. Airplay, wasda?
Hmm dat is wel interessant ja. iPhone doe ik dan weer niet, want dan moet daar muziek op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:02 schreef koei het volgende:
Ik heb een docking station voor mn iPhone, maar daar past ook een iPod op als het goed is. Het is gewoon één grote speaker waar je iPhone op past en die ook gelijk de iPhone oplaadt. En er zit nog een extra USB opening op.
Ik heb een voorloper van deze: http://www.redcoon.nl/B386975-Philips-DS1150-12_Dockingstations Erg fijn apparaat en geluidskwaliteit is prima. Hij gaat ook altijd mee naar weekendjes weg of op vakantie.
Volgens mij is die aansluiting hetzelfde. Er stond iig bij de specs toen dat de iPhone 4S erop paste, en een aantal iPods. Maar de iPhones 5+ hebben een andere aansluiting, dus geen idee hoe dat zit. Mediamarkt had deze (en een heel aantal anderen) gewoon staan dus dan kan je altijd even (laten) testen of je iPod erop past.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmm dat is wel interessant ja. iPhone doe ik dan weer niet, want dan moet daar muziek op..
. Ja echt, sorry. Sorry. Ik ga soms gewoon niet met de tijd mee.
Maar als er een USB in zit, kan ik de iPod prolly koppelen met het kabeltje. En dan afspelen.
Ik ga toch eens op serieus onderzoek uit.
Hier een iPhone 5S dus die aansluiting past niet idd. En m'n ipod heeft nog zo'n ouderwetse aansluiting. Na de bevalling maar eens een keertje kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:20 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij is die aansluiting hetzelfde. Er stond iig bij de specs toen dat de iPhone 4S erop paste, en een aantal iPods. Maar de iPhones 5+ hebben een andere aansluiting, dus geen idee hoe dat zit. Mediamarkt had deze (en een heel aantal anderen) gewoon staan dus dan kan je altijd even (laten) testen of je iPod erop past.
Als jij nou de Red Five X Wing Starfighter set voor mij sponsort, mag jij van mij die kersttrein hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:57 schreef koei het volgende:
Pff, heb ik vorige week de LEGO kerstset van vorig jaar gekocht omdat die weer op voorraad was, hebben ze nu de actie dat je bij een willekeurige bestelling een gratis kersttrein krijgtAls ze dat nou vijf dagen eerder hadden
Sorry heb ik niet voor je, wel batmanquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:05 schreef Frankii het volgende:
Uncharted 1 2 en 3 in twee weken uitgespeeld.
Das potdomme veel klimmen schieten klimmen schieten klimmen schieten klimmen schieten in twee weken.![]()
Iemand ruilen voor een leven?
Ik kan wel aan een groene paddestoel komen voor je...quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:05 schreef Frankii het volgende:
Uncharted 1 2 en 3 in twee weken uitgespeeld.
Das potdomme veel klimmen schieten klimmen schieten klimmen schieten klimmen schieten in twee weken.![]()
Iemand ruilen voor een leven?
Sony had al gezegd geen first-party Vita meer te doen toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:01 schreef koei het volgende:
Sony persconferentie nuBen benieuwd of ze nog met iets voor de Vita komen
Kan alleen maar een kwartiertje zien
Geen idee, maar blijkbaar is dat zo gezien alle aankondigingenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sony had al gezegd geen first-party Vita meer te doen toch?
Sony doet toch al 4 jaar niets meer voor de Vita?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sony had al gezegd geen first-party Vita meer te doen toch?
http://tweakers.net/nieuw(...)n-arkham-knight.htmlquote:Communitymanager Yorick meldt intussen dat spelers die Arkham Knight voor 16 november op Steam gekocht hebben, gratis exemplaren van andere Arkham-games krijgen. Voor december zouden deze spelers Arkham Asylum, City, Origins en Blackgate op hun Steam-account geleverd krijgen. Daarnaast werkt Warner Bros. aan een Community Challenge-pack die gratis zal zijn voor eigenaren van de Windows-versie. Bovendien krijgen ze deze een week eerder dan de consoleversies. In januari moet deze dlc uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |