Ik kan geen leaderboards vinden. Misschien komt dat nogquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:52 schreef Vatta het volgende:
Jongens haal me effe over. Hoe is de zombiemode? Die kan gewoon online toch en met leaderboards en zo?
Ik zeg doen! Heb ik ook gedaan. Is goedkoper dan game los + seasonpassquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:25 schreef Vatta het volgende:
Zit te denken om hem via de playstation store te kopen. Inclusief bonus zombiemap, nuketown, season pass en cyborg personalisatiepack voor 100 euro. Dat dan weer wel. Maar dan krijg je die nieuwe map packs er elke keer automatisch bij.
Knife.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke wapens gebruiken jullie het meest?
Ik probeer het eerst verbaal op te lossen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mediamarktquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:05 schreef Vatta het volgende:
Iemand verder nog een tip waar je het spel inclusief nuketown map iets goedkoper kunt krijgen.
Mja maar CoD gaat ook niet om de tactieken volgens mij.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:43 schreef James_R het volgende:
Toffe game opzich, zeker beter dan AW en Ghosts en MW3 naar mijn idee.
Maar nog steeds wel veel te randomOok maar een greintje tactiek zit er niet bij. 'T is echt eat and be eaten en totale randomness.
In MW2 en dergelijke had je nog wel van die lekkere plekjes die je kon verdedigen..
Volgens mij willen ze de mappen minder camp vriendelijk maken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:43 schreef James_R het volgende:
Toffe game opzich, zeker beter dan AW en Ghosts en MW3 naar mijn idee.
Maar nog steeds wel veel te randomOok maar een greintje tactiek zit er niet bij. 'T is echt eat and be eaten en totale randomness.
In MW2 en dergelijke had je nog wel van die lekkere plekjes die je kon verdedigen..
Is inderdaad niet het oogmerk van COD, maar vaak kon je bij jezelf nog wel een soort ''game binnen de game'' realiseren door proberen een bepaalde kamer/gebouwte bemachtigen en dan met claymores dat gebouw proberen te verdedigen om zo een killstreak te halen oid. Dat was fucking spannend.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mja maar CoD gaat ook niet om de tactieken volgens mij.
Sowieso geen spellen meer met alle random servers.
Vroegah op de pc had je nog dedicated (clan) servers, daar kon je nog plannen ontwikkelen omdat je met dezelfde mensen speelde.
Onder de bonus sectiequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef avaski het volgende:
Wat een fijn spel weer:-)
Vraagje: Hoe speel ik op Nuketown? Zijn dat aparte servers?
Handgun + knife / Sparrowquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
wel als je knife hebt en niet elleboogstootquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:33 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik knife telkens omdat ik dat gewend ben maar vergeet dat je niet meer direct sterft
Als secondary dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
wel als je knife hebt en niet elleboogstoot
Je moet een wel in je hand hebben, dus secondary gebruiken ipv erin houden.quote:
Samen spelen is idd kut zeg, ik vind nauwelijks een lobbyquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
alleen maar server issues als ik met party probeer te spelen
Wel weer gay dat je me weer niet add Rickertquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Samen spelen is idd kut zeg, ik vind nauwelijks een lobby
Wat verwacht je dan.. Het is Fok!quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wel weer gay dat je me weer niet add Rickert
Ik ga altijd uit van het goede in de mens.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:21 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan.. Het is Fok!
Ohjaquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wel weer gay dat je me weer niet add Rickert
Heb ik ook, en nog veel meer mensen: https://twitter.com/searc(...)0atviassist&src=typdquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:22 schreef Blester het volgende:
En zo ben je een uur downloaden en 30 minuten proberen een game te vinden verder, nog niets kunnen spelen
Hehehehehe! Ik moest hardop hehehehehe'n.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:04 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Ik probeer het eerst verbaal op te lossen.
Wat probeer je nouquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:36 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
De reviews op steam zijn ook weer lekker negatief. Overigens helemaal terecht.
Game is nog geen 24 uur online. Lekker azijnpisserij. Alle grote game lanceringen hebben zo hun problemen.quote:
Ook niet bij de bonus maps-sectie?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe activeer je die fucking nuketown dan? Heb die code geredeemed via de site, psn gekoppeld, staat niet in het spel.
Kopje bonusquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe activeer je die fucking nuketown dan? Heb die code geredeemed via de site, psn gekoppeld, staat niet in het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |