Uit de PC client:quote:
Maakt het nog uit of je Noord of Zuid kiest?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
Hij is al te spelen als je even met een VPN naar Australië of Korea verbindt.
Ik denk niet dat ze in Noord Korea Steam hebben.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt het nog uit of je Noord of Zuid kiest?
Kim moet toch ook iets te doen hebben tussen de executies bevelen door?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze in Noord Korea Steam hebben.
Ik speel op PS4. Nog 4 uur.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Uit de PC client:
Beschikbaar: November 6
Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 12 uur
En de android client:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt het nog uit of je Noord of Zuid kiest?
haha zo werkt het niet hoor op de ps4. zal wel om 6 uur morgenochtend ofzo te spelen zijnquote:
oh wauwquote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef SoldMayor het volgende:
Als via nl store hebt gekocht dan kan je zowel op de ps4 als xbox one vanavond 00:01 spelen.
Heb je via us store van pas om 06:01 uur.
Denk je slim te zijnquote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef SoldMayor het volgende:
Als via nl store hebt gekocht dan kan je zowel op de ps4 als xbox one vanavond 00:01 spelen.
idd. maarja 15 euro goedkoper ofzo of 6 uur eerder spelen..quote:
Of steam en meer betalen en later spelenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd. maarja 15 euro goedkoper ofzo of 6 uur eerder spelen..
Heb het zelf ook verneukt.quote:
Zowat gelijk scheelt toch nog steeds meer dan 10 euroquote:Op donderdag 5 november 2015 20:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb het zelf ook verneukt.
Normaal kocht ik altijd in us store op xbox one want dollar was goedkoper en releases waren meestal eerder in us dan in eu.
Inmiddels zijn de euro en dollar zowat gelijk.
En had natuurlijk even geen rekening mee gehouden dat dit een wereldwijde release is en in europa is principe eerder uit is.
Ga eens slapen of zo. Je bent te jong om dit spel te mogen spelen.quote:
Lijkt me sterk, werkt volgens mij gewoon zo hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef SoldMayor het volgende:
Level 6 hierquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:35 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Haha al die haters op ps4: nee kan pas morgen blabla.
Nou, ik ben al level 5 multiplayer
Zoals altijd met online op de PS4.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Playstation plus nodig voor multiplayer?
Ah oke, dat wist ik niet. PS4 deze week pas aangeschaft.quote:
Wist ik eerst ook niet haha. Gezellig! Add me op PS4: FyLaxXquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ah oke, dat wist ik niet. PS4 deze week pas aangeschaft.
Ik check zo of er leaderboards zijn. Maar ja, zombies is online.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:52 schreef Vatta het volgende:
Jongens haal me effe over. Hoe is de zombiemode? Die kan gewoon online toch en met leaderboards en zo?
Ok bedanktquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik check zo of er leaderboards zijn. Maar ja, zombies is online.
Bol.com kun je met acceptgiro betalenquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:05 schreef Vatta het volgende:
Iemand verder nog een tip waar je het spel inclusief nuketown map iets goedkoper kunt krijgen.
Yes, die is er alleen niet veel beter op geworden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is Nuketown al voorbij gekomen bij jullie?
Je kan flippen naar L1 R2quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die games die je bij PS+ krijgt, zijn die een beetje de moeite waard?
Wennen aan het aimen/schieten met L2/R2 zeg!
Die zit als het goed is in een aparte afdelingquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is Nuketown al voorbij gekomen bij jullie?
Ik kan geen leaderboards vinden. Misschien komt dat nogquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:52 schreef Vatta het volgende:
Jongens haal me effe over. Hoe is de zombiemode? Die kan gewoon online toch en met leaderboards en zo?
Ik zeg doen! Heb ik ook gedaan. Is goedkoper dan game los + seasonpassquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:25 schreef Vatta het volgende:
Zit te denken om hem via de playstation store te kopen. Inclusief bonus zombiemap, nuketown, season pass en cyborg personalisatiepack voor 100 euro. Dat dan weer wel. Maar dan krijg je die nieuwe map packs er elke keer automatisch bij.
Knife.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke wapens gebruiken jullie het meest?
Ik probeer het eerst verbaal op te lossen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mediamarktquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:05 schreef Vatta het volgende:
Iemand verder nog een tip waar je het spel inclusief nuketown map iets goedkoper kunt krijgen.
Mja maar CoD gaat ook niet om de tactieken volgens mij.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:43 schreef James_R het volgende:
Toffe game opzich, zeker beter dan AW en Ghosts en MW3 naar mijn idee.
Maar nog steeds wel veel te randomOok maar een greintje tactiek zit er niet bij. 'T is echt eat and be eaten en totale randomness.
In MW2 en dergelijke had je nog wel van die lekkere plekjes die je kon verdedigen..
Volgens mij willen ze de mappen minder camp vriendelijk maken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:43 schreef James_R het volgende:
Toffe game opzich, zeker beter dan AW en Ghosts en MW3 naar mijn idee.
Maar nog steeds wel veel te randomOok maar een greintje tactiek zit er niet bij. 'T is echt eat and be eaten en totale randomness.
In MW2 en dergelijke had je nog wel van die lekkere plekjes die je kon verdedigen..
Is inderdaad niet het oogmerk van COD, maar vaak kon je bij jezelf nog wel een soort ''game binnen de game'' realiseren door proberen een bepaalde kamer/gebouwte bemachtigen en dan met claymores dat gebouw proberen te verdedigen om zo een killstreak te halen oid. Dat was fucking spannend.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mja maar CoD gaat ook niet om de tactieken volgens mij.
Sowieso geen spellen meer met alle random servers.
Vroegah op de pc had je nog dedicated (clan) servers, daar kon je nog plannen ontwikkelen omdat je met dezelfde mensen speelde.
Onder de bonus sectiequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef avaski het volgende:
Wat een fijn spel weer:-)
Vraagje: Hoe speel ik op Nuketown? Zijn dat aparte servers?
Handgun + knife / Sparrowquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
wel als je knife hebt en niet elleboogstootquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:33 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik knife telkens omdat ik dat gewend ben maar vergeet dat je niet meer direct sterft
Als secondary dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
wel als je knife hebt en niet elleboogstoot
Je moet een wel in je hand hebben, dus secondary gebruiken ipv erin houden.quote:
Samen spelen is idd kut zeg, ik vind nauwelijks een lobbyquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
alleen maar server issues als ik met party probeer te spelen
Wel weer gay dat je me weer niet add Rickertquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Samen spelen is idd kut zeg, ik vind nauwelijks een lobby
Wat verwacht je dan.. Het is Fok!quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wel weer gay dat je me weer niet add Rickert
Ik ga altijd uit van het goede in de mens.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:21 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan.. Het is Fok!
Ohjaquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wel weer gay dat je me weer niet add Rickert
Heb ik ook, en nog veel meer mensen: https://twitter.com/searc(...)0atviassist&src=typdquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:22 schreef Blester het volgende:
En zo ben je een uur downloaden en 30 minuten proberen een game te vinden verder, nog niets kunnen spelen
Hehehehehe! Ik moest hardop hehehehehe'n.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:04 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Ik probeer het eerst verbaal op te lossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |