Boh Stoompie tochquote:Op maandag 2 november 2015 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
https://community.treyarc(...)ack-ops-3-pc-in-2016
Tof
Dan doen ze het in DLCquote:Op maandag 2 november 2015 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
https://community.treyarc(...)ack-ops-3-pc-in-2016
Tof
Splitscreen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:43 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten:
De single player is helemaal in co-op te spelen.
Nee, dit is volgens mij weer aardig gehypet omdat het van Treyarch is en Treyarch 3 jaar de tijd heeft gehad om BO3 te ontwikkelen in plaats van de normale 2 jaar tijd die eigenlijk net iets te kort is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:02 schreef byah het volgende:
Is de markt deze jaarlijkse release onzin eindelijk beu?
Je hóéft het niet te spelen he.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:02 schreef byah het volgende:
Is de markt deze jaarlijkse release onzin eindelijk beu?
Omdat Treyarch deze game heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:18 schreef James_R het volgende:
Wat is het grote verschil tussen AW en BO3? Aan de graphics / het type levels zie ik eigenlijk niet zo veel verschil
Ja alleen je hebt nou betere controlequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
Moet ook aardig wennen aan die boost jumps bij AW. Zitten die ook in BO3?
Met alle respect, maar dit vind ik 1 van de meest trieste dingen die een gamer kan doen.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:25 schreef Buttarfly het volgende:
Pre-order komt morgen aan by Bart Smit. Even als een ekte nerd proberen nu al die game mee te krijgen :p
Offline SP lukt wel toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit vind ik 1 van de meest trieste dingen die een gamer kan doen.
6 November is 6 November. Je kan hem toch niet spelen tot die dag. Dus why bother?
Op marktplaats zie je ook van die kansloze gasten wanhopig zoeken naar een exemplaar voor release. Why?
Vast wel, maar volgens mij koopt 10% de game voor de SP. Ik ga hem niet spelen iig. Multiplayer only.quote:
Je kunt je prima vermaken met AW. Je kunt altijd later BO3 halen als de prijs gezakt is (doe ik ook), tenzij je het nieuwste vh nieuwste wilt hebben.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:00 schreef Sheldon. het volgende:
Wat wordt nu concreet het verschil tussen BO3 en Ghost/AW?
Heb wat gameplay en previews bekeken, maar het komt op mij een beetje over als meer van hetzelfde? Zelfde engine, zelfde type levels als AW, zelfde futuristische setting?
Wil echt graag weer ouderwets in de komende kerstperiode gewoon lekker een paar dagen lang binnen zitten en tot diep in de nacht schieten, maar heb weinig zin om weer ruim 50 euro te betalen voor een game die na drie uur spelen in de kast belandt.
Sorry hoor, maar een inferieure CoD blijven spelen en de superieure later uit een budgetbak vissen?!quote:Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je kunt je prima vermaken met AW. Je kunt altijd later BO3 halen als de prijs gezakt is (doe ik ook), tenzij je het nieuwste vh nieuwste wilt hebben.
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Speel af en toe nog wel eens MW3, BO1 en 2 etc. en vermaak me dan prima.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:37 schreef HostiHawaii het volgende:
AW is zo goed als dood op het moment dat BO3 uit is.
Ouderwetse CoDquote:Op woensdag 4 november 2015 09:00 schreef Sheldon. het volgende:
Wat wordt nu concreet het verschil tussen BO3 en Ghost/AW?
Heb wat gameplay en previews bekeken, maar het komt op mij een beetje over als meer van hetzelfde? Zelfde engine, zelfde type levels als AW, zelfde futuristische setting?
Wil echt graag weer ouderwets in de komende kerstperiode gewoon lekker een paar dagen lang binnen zitten en tot diep in de nacht schieten, maar heb weinig zin om weer ruim 50 euro te betalen voor een game die na drie uur spelen in de kast belandt.
AW heb ik vorig jaar op de release gehaald. Meer omdat het een soort standaard traditie geworden was, en zoveel games koop ik niet meer. Speel eigenlijk alleen fifa en COD, dus als ik dan stop met een van beiden halen kan ik net zo goed mijn PS4 verkopenquote:Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je kunt je prima vermaken met AW. Je kunt altijd later BO3 halen als de prijs gezakt is (doe ik ook), tenzij je het nieuwste vh nieuwste wilt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |