abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 november 2015 @ 19:20:38 #37
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157278289
BO1/2 maps terug zou me wel tof lijken.

Kijk uit naar vrijdag :D

Het spel is trouwens 53 eu bij de MM:

[ Bericht 35% gewijzigd door Rickertman96 op 02-11-2015 22:26:56 ]
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:15:41 #39
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_157294238
Pre-loaded and ready op XBONE. :)
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_157294356
Hier ook op PS4.
(she/her)
pi_157294402
Beter kan ik het een dagje eerder meekrijgen 😭
pi_157294482
quote:
Dan doen ze het in DLC :').
Sowieso ik betaal al 50 euro voor een spel waarom zou ik dan nog dlc erbij moeten kopen die waarschijnlijk ook nog eens beter is.
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:31:44 #43
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_157294523
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:43 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten:

De single player is helemaal in co-op te spelen. _O_
Splitscreen?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_157294609
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:22 schreef Fylax het volgende:
Hier ook op PS4.
Hier ook :@
pi_157295052
Is de markt deze jaarlijkse release onzin eindelijk beu?
pi_157295157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:02 schreef byah het volgende:
Nee, dit is volgens mij weer aardig gehypet omdat het van Treyarch is en Treyarch 3 jaar de tijd heeft gehad om BO3 te ontwikkelen in plaats van de normale 2 jaar tijd die eigenlijk net iets te kort is.
  dinsdag 3 november 2015 @ 17:26:04 #47
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_157295455
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:02 schreef byah het volgende:
Je hóéft het niet te spelen he.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_157300885
Laatste COD die ik echt nog relatief vaak heb gespeeld was BO II.

Ghosts & AW ook gekocht, maar heb daar in totaal niet eens 15 uur tijd inzitten oid :')

Ik ben helemaal niet zo weg van die gigantische snelheid van het spel door die boostjumps en nu ook het op muren lopen. Mis af en toe een ruim level als wasteland (MW2) waar je lekker kan sniperen oid.

Vraag me wel af of ik de afgelopen 2 COD's niet veel heb gespeeld omdat ze gewoon ruk waren, of omdat ik gewoon ouder word, en dat dit genre games op een gegeven moment kennelijk gewoon gaat vervelen.

Men was volgens mij vorig jaar rond de release van AW ook vrij positief over de game, die nu ineens ruk zou zijn. Wat is het grote verschil tussen AW en BO3? Aan de graphics / het type levels zie ik eigenlijk niet zo veel verschil :@
pi_157301027
Ik koop ze eigenlijk voor de single player en de zombies B-)
pi_157301144
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:18 schreef James_R het volgende:

Wat is het grote verschil tussen AW en BO3? Aan de graphics / het type levels zie ik eigenlijk niet zo veel verschil :@
Omdat Treyarch deze game heeft gemaakt.

_O_ _O_
(she/her)
pi_157301451
Moet ook aardig wennen aan die boost jumps bij AW. Zitten die ook in BO3?
Moeten zij weten
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:43:19 #52
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_157301784
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
Moet ook aardig wennen aan die boost jumps bij AW. Zitten die ook in BO3?
Ja alleen je hebt nou betere controle
Irene is bae <3
pi_157306545
Pre-order komt morgen aan by Bart Smit. Even als een ekte nerd proberen nu al die game mee te krijgen :p
pi_157308097
Wat wordt nu concreet het verschil tussen BO3 en Ghost/AW?

Heb wat gameplay en previews bekeken, maar het komt op mij een beetje over als meer van hetzelfde? Zelfde engine, zelfde type levels als AW, zelfde futuristische setting?

Wil echt graag weer ouderwets in de komende kerstperiode gewoon lekker een paar dagen lang binnen zitten en tot diep in de nacht schieten, maar heb weinig zin om weer ruim 50 euro te betalen voor een game die na drie uur spelen in de kast belandt.
pi_157308379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:25 schreef Buttarfly het volgende:
Pre-order komt morgen aan by Bart Smit. Even als een ekte nerd proberen nu al die game mee te krijgen :p
Met alle respect, maar dit vind ik 1 van de meest trieste dingen die een gamer kan doen.

6 November is 6 November. Je kan hem toch niet spelen tot die dag. Dus why bother? :')
Op marktplaats zie je ook van die kansloze gasten wanhopig zoeken naar een exemplaar voor release. Why?
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_157308392
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:23 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dit vind ik 1 van de meest trieste dingen die een gamer kan doen.

6 November is 6 November. Je kan hem toch niet spelen tot die dag. Dus why bother? :')
Op marktplaats zie je ook van die kansloze gasten wanhopig zoeken naar een exemplaar voor release. Why?
Offline SP lukt wel toch?
pi_157308398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:24 schreef Godtje het volgende:

[..]

Offline SP lukt wel toch?
Vast wel, maar volgens mij koopt 10% de game voor de SP. Ik ga hem niet spelen iig. Multiplayer only.
pi_157308408
Multiplayer kan ook, servers zij al up
(she/her)
pi_157308428
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:00 schreef Sheldon. het volgende:

Heb wat gameplay en previews bekeken, maar het komt op mij een beetje over als meer van hetzelfde? Zelfde engine, zelfde type levels als AW, zelfde futuristische setting?

Wil echt graag weer ouderwets in de komende kerstperiode gewoon lekker een paar dagen lang binnen zitten en tot diep in de nacht schieten, maar heb weinig zin om weer ruim 50 euro te betalen voor een game die na drie uur spelen in de kast belandt.
Je kunt je prima vermaken met AW. Je kunt altijd later BO3 halen als de prijs gezakt is (doe ik ook), tenzij je het nieuwste vh nieuwste wilt hebben.
Moeten zij weten
pi_157308440
AW :')
(she/her)
pi_157308571
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Je kunt je prima vermaken met AW. Je kunt altijd later BO3 halen als de prijs gezakt is (doe ik ook), tenzij je het nieuwste vh nieuwste wilt hebben.
Sorry hoor, maar een inferieure CoD blijven spelen en de superieure later uit een budgetbak vissen?!

AW is zo goed als dood op het moment dat BO3 uit is. BO1 en 2 heb ik in totaal samen ruim 300 uur in zitten. Ghosts was kut, AW 20 uurtjes...

Vooral map design is een wereld van verschil tussen de BO en MW/AW reeks. Bij het laatste is het ongeinspireerde bagger. Tenminste, dat is mijn mening.
pi_157308610
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:37 schreef HostiHawaii het volgende:

AW is zo goed als dood op het moment dat BO3 uit is.
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Speel af en toe nog wel eens MW3, BO1 en 2 etc. en vermaak me dan prima.
Moeten zij weten
pi_157308632
Heb AW nu net, en moet wel zeggen dat AW wel het slechtste is uit de COD serie :') Maar tot januari red ik het wel.
Moeten zij weten
pi_157308635
Treyarch is gewoon baas.
(she/her)
pi_157308698
Mijne was helemaal pre-loaded op XBONE.
Ging even kijken naar installatiegrootte, bleek dat ik de Digital Camo en Nuk3town nog moest installeren.

Alles staat nu klaar voor Vrijdag. :)
pi_157309133
Heel erg de neiging om dit spel te kopen maar dat zal dan hoofdzakelijk voor de zombiemodus zijn, hopen dat die vergelijkbaar is met BO 1 en de multiplayer dan voor erbij. SP heb ik geen zin in. Dus waarschijnlijk een paar maandjes later op mp kopen :P
pi_157309150
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:00 schreef Sheldon. het volgende:

Ouderwetse CoD :')_!

De tien in een dozijn shooter is WO2 dus koop die dan
Irene is bae <3
pi_157313800
Bijna bijna bijna.
pi_157316112
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

AW heb ik vorig jaar op de release gehaald. Meer omdat het een soort standaard traditie geworden was, en zoveel games koop ik niet meer. Speel eigenlijk alleen fifa en COD, dus als ik dan stop met een van beiden halen kan ik net zo goed mijn PS4 verkopen :')

Wat ik bedoel is : AW stond na een paar uur spelen in de kast. Vond de levels niet leuk, beetje karakter / inspiratieloos.

Op zich wil ik BO3 graag kopen als deze echt weer het plezier in COD kan teruggeven zoals ik had met MW, MW2, BO I.

Als ik af ga op wat op internet staat over BO 3, zou ik bijna gaan denken dat dit sinds BO I weer de beste COD wordt sinds jaren. Maar ik zie niet zo goed wat nu precies het verschil is met AW. Vandaar dat ik bang ben dat ook deze weer na een dagje spelen in de kast belandt.

Zit er bijvoorbeeld nog een beetje afwisseling in de levels? Zijn het nu echt allemaal van die levels waar iedereen als een gek in de rondte rent en je van alle kanten beschoten kunt worden? Of zit er eindelijk weer eens wat meer variatie in de levels zoals bij MW2 bijvoorbeeld het geval was : Je kon soms lekker sniperen, soms juist shoot en run, sommige levels leenden zich wat meer voor tactiek, sommigen meer voor hersenloos knallen.... Die afwisseling vind ik wel prettig maar heb ik in de afgelopen delen gemist.
pi_157316195
Al genoeg mensen die dit spel al hebben zo te zien :P (buitenland)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')