quote:"Call of Duty: Black Ops III deploys players into a dark, twisted future where a new breed of Black Ops soldiers emerges and the lines are blurred between our own humanity and the technology we created to stay ahead, in a world where cutting-edge military robotics define warfare. With three unique game modes: Campaign, Multiplayer, and Zombies, providing fans with the deepest and most ambitious Call of Duty ever."
Hier sluit ik me bij aan, de beta was echt gruwelijk goed. Vorige 2 cods waren weer vreselijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:16 schreef SoldMayor het volgende:
Na de gedrochten van een Ghosts en Advanced Warfare is het dit jaar weer tijd voor een Black Ops Call of Duty. Ik heb de BETA gespeeld en moet zeggen dat ik er meteen lekker in zat en dat het veel beter aanvoelde dat de twee eerder genoemde Call of Duty's.
Niet komende vrijdag maar die daar op pas he.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan, de beta was echt gruwelijk goed. Vorige 2 cods waren weer vreselijk.
Zin in volgende week vrijdag, daarna ook een weekje vrij van m'n studie dus lekker knallen.
Dat bedoel ik ook, volgende week vrijdag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Niet komende vrijdag maar die daar op pas he.
Oh dan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:52 schreef Rickertman96 het volgende:
Dat bedoel ik ook, volgende week vrijdag.
Mijn week begint op zondag gr gr
Heb alle COD's gespeeld en Ghosts en AW waren absoluut het dieptepunt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:43 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Heb black ops 2 weer opgepakt. Zit nu te denken om black ops 3 te kopen, maar moet ik dit doen aangezien de reacaties op steam over ghosts en advance warfare ronduit slecht zijn? En als ik hem koop pre order ik hem het liefst voor ie nuk3town map .
Ik heb nooit vrienden om dat te doenquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:43 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten:
De single player is helemaal in co-op te spelen.
Ik speel de single-players toch nooitquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nooit vrienden om dat te doen.
Ik speel de multiplayer nooitquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:57 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Ik speel de single-players toch nooit
quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:27 schreef Fylax het volgende:
Weet iemand trouwens hoelaat je Black Ops 3 kan spelen als je 'm via de Store gekocht hebt? Gewoon 6 november om 00:01?
Jup, was in ieder geval ook zo met andere games. Zelf ook digitaal aangeschaft (deel de games met m'n broertje die nog thuiswonend is) en toch wel zin in. Zoals hierboven al stond, beta voelde bijzonder prettig i.t.t de laatste twee uit de reeks en ondanks het futuristische voelde de boel veel beter in balans waardoor het geen totale chaos is.quote:
BO3 is sws veel beter dan AWquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Omdat ik momenteel pauper ben ga ik maar eerst Advanced Warfare kopen
Alleen Shadows of Evil is bekend ja, of er nog een extra is weet niemand...quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:27 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Hoeveel zombie maps zijn er? Maar eentje voor niet dlcs of deluxe editions?
Geloof ik best ja. Heb AW nog niet gespeeld, en wil wel het hele rijtje af gaan. BO3 vind ik nu gewoon ff te duurquote:
Voor welke console ga je AW kopen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Geloof ik best ja. Heb AW nog niet gespeeld, en wil wel het hele rijtje af gaan. BO3 vind ik nu gewoon ff te duur
Voor hoeveel gekocht?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Heb 'm nu, voor de ps3. BO3 wil ik wel voor de PS4.
Je krijgt er niet veel voor helaasquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:43 schreef Fylax het volgende:
Ik moet van mijn PS3 + PS3 spellen af maar ik ben er bang voor.
Jaartje geleden nog 250 bij elkaar kunnen krijgen. JRPGsquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je krijgt er niet veel voor helaas
Kut spquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:43 schreef SoldMayor het volgende:
Boh Stoompie tochquote:Op maandag 2 november 2015 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
https://community.treyarc(...)ack-ops-3-pc-in-2016
Tof
Dan doen ze het in DLCquote:Op maandag 2 november 2015 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
https://community.treyarc(...)ack-ops-3-pc-in-2016
Tof
Splitscreen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:43 schreef SoldMayor het volgende:
Nee, dit is volgens mij weer aardig gehypet omdat het van Treyarch is en Treyarch 3 jaar de tijd heeft gehad om BO3 te ontwikkelen in plaats van de normale 2 jaar tijd die eigenlijk net iets te kort is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:02 schreef byah het volgende:
Is de markt deze jaarlijkse release onzin eindelijk beu?
Je hft het niet te spelen he.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:02 schreef byah het volgende:
Is de markt deze jaarlijkse release onzin eindelijk beu?
Omdat Treyarch deze game heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:18 schreef James_R het volgende:
Wat is het grote verschil tussen AW en BO3? Aan de graphics / het type levels zie ik eigenlijk niet zo veel verschil
Ja alleen je hebt nou betere controlequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
Moet ook aardig wennen aan die boost jumps bij AW. Zitten die ook in BO3?
Met alle respect, maar dit vind ik 1 van de meest trieste dingen die een gamer kan doen.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:25 schreef Buttarfly het volgende:
Pre-order komt morgen aan by Bart Smit. Even als een ekte nerd proberen nu al die game mee te krijgen :p
Offline SP lukt wel toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit vind ik 1 van de meest trieste dingen die een gamer kan doen.
6 November is 6 November. Je kan hem toch niet spelen tot die dag. Dus why bother?
Op marktplaats zie je ook van die kansloze gasten wanhopig zoeken naar een exemplaar voor release. Why?
Vast wel, maar volgens mij koopt 10% de game voor de SP. Ik ga hem niet spelen iig. Multiplayer only.quote:
Je kunt je prima vermaken met AW. Je kunt altijd later BO3 halen als de prijs gezakt is (doe ik ook), tenzij je het nieuwste vh nieuwste wilt hebben.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:00 schreef Sheldon. het volgende:
Wat wordt nu concreet het verschil tussen BO3 en Ghost/AW?
Heb wat gameplay en previews bekeken, maar het komt op mij een beetje over als meer van hetzelfde? Zelfde engine, zelfde type levels als AW, zelfde futuristische setting?
Wil echt graag weer ouderwets in de komende kerstperiode gewoon lekker een paar dagen lang binnen zitten en tot diep in de nacht schieten, maar heb weinig zin om weer ruim 50 euro te betalen voor een game die na drie uur spelen in de kast belandt.
Sorry hoor, maar een inferieure CoD blijven spelen en de superieure later uit een budgetbak vissen?!quote:Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je kunt je prima vermaken met AW. Je kunt altijd later BO3 halen als de prijs gezakt is (doe ik ook), tenzij je het nieuwste vh nieuwste wilt hebben.
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Speel af en toe nog wel eens MW3, BO1 en 2 etc. en vermaak me dan prima.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:37 schreef HostiHawaii het volgende:
AW is zo goed als dood op het moment dat BO3 uit is.
Ouderwetse CoDquote:Op woensdag 4 november 2015 09:00 schreef Sheldon. het volgende:
Wat wordt nu concreet het verschil tussen BO3 en Ghost/AW?
Heb wat gameplay en previews bekeken, maar het komt op mij een beetje over als meer van hetzelfde? Zelfde engine, zelfde type levels als AW, zelfde futuristische setting?
Wil echt graag weer ouderwets in de komende kerstperiode gewoon lekker een paar dagen lang binnen zitten en tot diep in de nacht schieten, maar heb weinig zin om weer ruim 50 euro te betalen voor een game die na drie uur spelen in de kast belandt.
AW heb ik vorig jaar op de release gehaald. Meer omdat het een soort standaard traditie geworden was, en zoveel games koop ik niet meer. Speel eigenlijk alleen fifa en COD, dus als ik dan stop met een van beiden halen kan ik net zo goed mijn PS4 verkopenquote:Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je kunt je prima vermaken met AW. Je kunt altijd later BO3 halen als de prijs gezakt is (doe ik ook), tenzij je het nieuwste vh nieuwste wilt hebben.
Het grote verschil met dat klote AW is dat Treyarch heeft gezegd: We maken de maps veel overzichtelijker met maar maximaal 3 etages in elke map.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:26 schreef Sheldon. het volgende:
AW heb ik vorig jaar op de release gehaald. Meer omdat het een soort standaard traditie geworden was, en zoveel games koop ik niet meer. Speel eigenlijk alleen fifa en COD, dus als ik dan stop met een van beiden halen kan ik net zo goed mijn PS4 verkopen
Wat ik bedoel is : AW stond na een paar uur spelen in de kast. Vond de levels niet leuk, beetje karakter / inspiratieloos.
Op zich wil ik BO3 graag kopen als deze echt weer het plezier in COD kan teruggeven zoals ik had met MW, MW2, BO I.
Als ik af ga op wat op internet staat over BO 3, zou ik bijna gaan denken dat dit sinds BO I weer de beste COD wordt sinds jaren. Maar ik zie niet zo goed wat nu precies het verschil is met AW. Vandaar dat ik bang ben dat ook deze weer na een dagje spelen in de kast belandt.
Zit er bijvoorbeeld nog een beetje afwisseling in de levels? Zijn het nu echt allemaal van die levels waar iedereen als een gek in de rondte rent en je van alle kanten beschoten kunt worden? Of zit er eindelijk weer eens wat meer variatie in de levels zoals bij MW2 bijvoorbeeld het geval was : Je kon soms lekker sniperen, soms juist shoot en run, sommige levels leenden zich wat meer voor tactiek, sommigen meer voor hersenloos knallen.... Die afwisseling vind ik wel prettig maar heb ik in de afgelopen delen gemist.
Rickert gaan we die SnD team zettenquote:Op woensdag 4 november 2015 16:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Al genoeg mensen die dit spel al hebben zo te zien(buitenland)
S&Dquote:Op woensdag 4 november 2015 17:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Rickert gaan we die SnD team zetten
Me ogequote:Op woensdag 4 november 2015 17:40 schreef SoldMayor het volgende:
Deze gast heeft hem zo te zien al en speelt tegen bots.
Komen paar nieuwe mappen voorbij die niet in de BETA zaten.
Heb vandaag m'n tentamen bedrijfseco verknald, dus add me voor die SnD praktijken dan.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
S&Dwat heb ik die gamemode gemist zeg
Heb vanaf vrijdag een weekje vrij van m'n studie dus even non-stop blazen
Ja ik heb vrijdag dus ntje, ik zal je dan wel adden, heb het spel dan ook op diezelfde middagquote:Op woensdag 4 november 2015 19:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb vandaag m'n tentamen bedrijfseco verknald, dus add me voor die SnD praktijken dan.
Krijg een tussen nu en volgende week vrijdag ergens binnen.
quote:Op woensdag 4 november 2015 20:36 schreef Bzzzzt het volgende:
Zijn er hier ook mensen die het op de pc gaan spelen?
Even steam id uitwisselen?quote:
quote:
Ik zag gistermorgen steam nog 1 dag en 23 uur dus ga er maar vanuit dat het 12 's morgens wordt.quote:
Steam ja, steam faalt gewoon.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:49 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Ik zag gistermorgen steam nog 1 dag en 23 uur dus ga er maar vanuit dat het 12 's morgens wordt.
Jawel.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hij is echt niet om 12 uur snachts NL tijd te spelen. Eerder loop van morgen
Uit de PC client:quote:
Maakt het nog uit of je Noord of Zuid kiest?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
Hij is al te spelen als je even met een VPN naar Australi of Korea verbindt.
Ik denk niet dat ze in Noord Korea Steam hebben.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt het nog uit of je Noord of Zuid kiest?
Kim moet toch ook iets te doen hebben tussen de executies bevelen door?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze in Noord Korea Steam hebben.
Ik speel op PS4. Nog 4 uur.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Uit de PC client:
Beschikbaar: November 6
Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 12 uur
En de android client:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt het nog uit of je Noord of Zuid kiest?
haha zo werkt het niet hoor op de ps4. zal wel om 6 uur morgenochtend ofzo te spelen zijnquote:
oh wauwquote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef SoldMayor het volgende:
Als via nl store hebt gekocht dan kan je zowel op de ps4 als xbox one vanavond 00:01 spelen.
Heb je via us store van pas om 06:01 uur.
Denk je slim te zijnquote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef SoldMayor het volgende:
Als via nl store hebt gekocht dan kan je zowel op de ps4 als xbox one vanavond 00:01 spelen.
idd. maarja 15 euro goedkoper ofzo of 6 uur eerder spelen..quote:
Of steam en meer betalen en later spelenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd. maarja 15 euro goedkoper ofzo of 6 uur eerder spelen..
Heb het zelf ook verneukt.quote:
Zowat gelijk scheelt toch nog steeds meer dan 10 euroquote:Op donderdag 5 november 2015 20:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb het zelf ook verneukt.
Normaal kocht ik altijd in us store op xbox one want dollar was goedkoper en releases waren meestal eerder in us dan in eu.
Inmiddels zijn de euro en dollar zowat gelijk.
En had natuurlijk even geen rekening mee gehouden dat dit een wereldwijde release is en in europa is principe eerder uit is.
Ga eens slapen of zo. Je bent te jong om dit spel te mogen spelen.quote:
Lijkt me sterk, werkt volgens mij gewoon zo hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef SoldMayor het volgende:
Level 6 hierquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:35 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Haha al die haters op ps4: nee kan pas morgen blabla.
Nou, ik ben al level 5 multiplayer
Zoals altijd met online op de PS4.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Playstation plus nodig voor multiplayer?
Ah oke, dat wist ik niet. PS4 deze week pas aangeschaft.quote:
Wist ik eerst ook niet haha. Gezellig! Add me op PS4: FyLaxXquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ah oke, dat wist ik niet. PS4 deze week pas aangeschaft.
Ik check zo of er leaderboards zijn. Maar ja, zombies is online.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:52 schreef Vatta het volgende:
Jongens haal me effe over. Hoe is de zombiemode? Die kan gewoon online toch en met leaderboards en zo?
Ok bedanktquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik check zo of er leaderboards zijn. Maar ja, zombies is online.
Bol.com kun je met acceptgiro betalenquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:05 schreef Vatta het volgende:
Iemand verder nog een tip waar je het spel inclusief nuketown map iets goedkoper kunt krijgen.
Yes, die is er alleen niet veel beter op geworden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is Nuketown al voorbij gekomen bij jullie?
Je kan flippen naar L1 R2quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die games die je bij PS+ krijgt, zijn die een beetje de moeite waard?
Wennen aan het aimen/schieten met L2/R2 zeg!
Die zit als het goed is in een aparte afdelingquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is Nuketown al voorbij gekomen bij jullie?
Ik kan geen leaderboards vinden. Misschien komt dat nogquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:52 schreef Vatta het volgende:
Jongens haal me effe over. Hoe is de zombiemode? Die kan gewoon online toch en met leaderboards en zo?
Ik zeg doen! Heb ik ook gedaan. Is goedkoper dan game los + seasonpassquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:25 schreef Vatta het volgende:
Zit te denken om hem via de playstation store te kopen. Inclusief bonus zombiemap, nuketown, season pass en cyborg personalisatiepack voor 100 euro. Dat dan weer wel. Maar dan krijg je die nieuwe map packs er elke keer automatisch bij.
Knife.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke wapens gebruiken jullie het meest?
Ik probeer het eerst verbaal op te lossen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mediamarktquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:05 schreef Vatta het volgende:
Iemand verder nog een tip waar je het spel inclusief nuketown map iets goedkoper kunt krijgen.
Mja maar CoD gaat ook niet om de tactieken volgens mij.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:43 schreef James_R het volgende:
Toffe game opzich, zeker beter dan AW en Ghosts en MW3 naar mijn idee.
Maar nog steeds wel veel te randomOok maar een greintje tactiek zit er niet bij. 'T is echt eat and be eaten en totale randomness.
In MW2 en dergelijke had je nog wel van die lekkere plekjes die je kon verdedigen..
Volgens mij willen ze de mappen minder camp vriendelijk maken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:43 schreef James_R het volgende:
Toffe game opzich, zeker beter dan AW en Ghosts en MW3 naar mijn idee.
Maar nog steeds wel veel te randomOok maar een greintje tactiek zit er niet bij. 'T is echt eat and be eaten en totale randomness.
In MW2 en dergelijke had je nog wel van die lekkere plekjes die je kon verdedigen..
Is inderdaad niet het oogmerk van COD, maar vaak kon je bij jezelf nog wel een soort ''game binnen de game'' realiseren door proberen een bepaalde kamer/gebouwte bemachtigen en dan met claymores dat gebouw proberen te verdedigen om zo een killstreak te halen oid. Dat was fucking spannend.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mja maar CoD gaat ook niet om de tactieken volgens mij.
Sowieso geen spellen meer met alle random servers.
Vroegah op de pc had je nog dedicated (clan) servers, daar kon je nog plannen ontwikkelen omdat je met dezelfde mensen speelde.
Onder de bonus sectiequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef avaski het volgende:
Wat een fijn spel weer:-)
Vraagje: Hoe speel ik op Nuketown? Zijn dat aparte servers?
Handgun + knife / Sparrowquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
wel als je knife hebt en niet elleboogstootquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:33 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik knife telkens omdat ik dat gewend ben maar vergeet dat je niet meer direct sterft
Als secondary dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
wel als je knife hebt en niet elleboogstoot
Je moet een wel in je hand hebben, dus secondary gebruiken ipv erin houden.quote:
Samen spelen is idd kut zeg, ik vind nauwelijks een lobbyquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
alleen maar server issues als ik met party probeer te spelen
Wel weer gay dat je me weer niet add Rickertquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Samen spelen is idd kut zeg, ik vind nauwelijks een lobby
Wat verwacht je dan.. Het is Fok!quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wel weer gay dat je me weer niet add Rickert
Ik ga altijd uit van het goede in de mens.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:21 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan.. Het is Fok!
Ohjaquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wel weer gay dat je me weer niet add Rickert
Heb ik ook, en nog veel meer mensen: https://twitter.com/searc(...)0atviassist&src=typdquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:22 schreef Blester het volgende:
En zo ben je een uur downloaden en 30 minuten proberen een game te vinden verder, nog niets kunnen spelen
Hehehehehe! Ik moest hardop hehehehehe'n.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:04 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Ik probeer het eerst verbaal op te lossen.
Wat probeer je nouquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:36 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
De reviews op steam zijn ook weer lekker negatief. Overigens helemaal terecht.
Game is nog geen 24 uur online. Lekker azijnpisserij. Alle grote game lanceringen hebben zo hun problemen.quote:
Ook niet bij de bonus maps-sectie?quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe activeer je die fucking nuketown dan? Heb die code geredeemed via de site, psn gekoppeld, staat niet in het spel.
Kopje bonusquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe activeer je die fucking nuketown dan? Heb die code geredeemed via de site, psn gekoppeld, staat niet in het spel.
Die doet het nog niet geloof ik. Ontspan je.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gun Game, Ground War en Mercenary Moshpit staat er alleen.
Moet je nog iets doen op de PS4 of alleen via internet die code?
Volgens mij zijn er genoeg die het al spelen hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die doet het nog niet geloof ik. Ontspan je.
Op de pc doet ie ut prima. Alleen wel een gedrocht. De oude nuketown ziet er beter uit imhoquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg die het al spelen hoor.
Zo herkenbaar, niet alleen met BO3 maar met meer spellenquote:Op zaterdag 7 november 2015 09:46 schreef Badger. het volgende:
Ik vind ondanks dat het spel zich in de verre toekomst afspeelt de levels wel over het algemeen weer zo'n heerlijke MW1/2 achtige setting hebben. Voelt daardoor wel weer echt aan als een oldskool COD.
Helaas denk ik dat ik een beetje te oud voor dit spel ben gewordenIk word echt gigantisch afgeslacht elke keer en heb niet meer het reactievermogen van een jochie van 15 jaar denk ik
samequote:Op zaterdag 7 november 2015 00:01 schreef BatWayne het volgende:
Matches vinden met party lukt niet echt op ps4
Maps zitten inderdaad leuk in elkaar, behalve misschien Metro en Redwood. Maar het is vooral lang geleden dat je bij CoD weer een beetje kan lachen met je partyquote:Op zaterdag 7 november 2015 10:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ondanks dat het gisteren op een neer ging met goede/slechte potjes ben ik erg positief over deze COD. Het ene potje was 25-10 om vervolgens weer 25-25 te spelen ofzo.![]()
Weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen maar eigenlijk echt elke map vind ik tof. Meestal zat er in alle COD's een paar leuke en een paar echt kut maps.
Alleen die metro is map is misschien wat minder.
Verder speelt het lekker weg.
Waar ik in AW nog een hekel had aan dat dubbel jumpen en vliegen en shit vind ik dat wallrunnen in BO3 eigenlijk best wel tof.
Spel is kapotquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:41 schreef Rickertman96 het volgende:
12 players max, zitten er telkens 13 man in de lobby
Gisteren zaten wij op een gegeven moment zelfs met 17 in de lobby.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:41 schreef Rickertman96 het volgende:
12 players max, zitten er telkens 13 man in de lobby
quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:48 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Is ook leuk om met 12 spelers in een 4max player zombie map gegooid te worden.
Ja dat had ik ook..quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:46 schreef BatWayne het volgende:
[..]
Gisteren zaten wij op een gegeven moment zelfs met 17 in de lobby.
Alles op high, rond de 90FPS, alleen knipperende schaduwenquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:01 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
En voor de PC gebruikers welke settings spelen jullie? Ik probeer nu met shadows medium and textures high te spelen. Dit is nog redelijk te doen daarboven wordt het echt te laggy. (heb het overigens nog niet multplayer geprobeerd bang dat mijn KD onder de 1 komt)
Nee dat is ie nietquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:28 schreef LompeHork het volgende:
TVP voor als dat tyfusding eens een keer klaar is met downloaden. Hallo Steam
Ben wel benieuwd of Nuketown nog hetzelfde is als vroegah.
We gaan toch wel een keer (of 2quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh... nouja, ik ga het merken.
Uiteraardquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
We gaan toch wel een keer (of 2) zombies knallen he
Zeg dat wel jaquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraarddat we dat in het verleden nog niet hebben gedaan is verbazingwekkend eigenlijk.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Pff fix die klote matchmaking eens
Wat zei ikquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:52 schreef LompeHork het volgende:
Ik werd er net ook al uit geknikkerd. Nuketown bevredigd niet mijn wensen trouwens, wat is dat voor prutsmap geworden.
nicequote:Op zaterdag 7 november 2015 17:33 schreef Sjemmert het volgende:
Soundwhoring is nog wel heel makkelijk. Met mijn headset en sound mix op supercrunch en de perk awarenes hoor ik vijanden al komen van 40m afstand. Hoef de mininap geeneens te gebruiken hierdoor.
Ik heb de tritton 720 daar gaat het van headset naar receiver (dat kastje) en van daar een usb en optical kabel naar ps4. Geen idee dus of dat komt doordat ie in de controller zit maar in je ps settings kun je ook nog audio instellingen veranderen. Bij mij klinkt het iig goed en het digitaal surround werkt ook top.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceheb je je headset in de ps4 zitten of in de controller? mijn sound is best kut, denk dat het komt omdat ik m'n headset via de controller moet aansluiten?
Sowieso is alles veel te kleurrijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man man man, alsof ik in fucking duplo-land aan het rondlopen ben
Net even een andere map gechecked en inderdaad, de kleuren spatten helaas van het scherm af. Matig wel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:32 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Sowieso is alles veel te kleurrijk.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man man man, alsof ik in fucking duplo-land aan het rondlopen ben
PC of?quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:59 schreef Vatta het volgende:
Geef effe jullie nicknames. Voeg ik jullie toe.
Megamarco2 natuurlijkquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:55 schreef Vatta het volgende:
[..]
Kan dat nu gewoon? Wat is je ps naam.
Waar kun je je K/D eigenlijk precies vinden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Megamarco2 natuurlijk
Zit nu K/D weer goed omhoog te krikken.
R9 290quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lol wat voor kaart heb je dat die op 60+fps draait?
GTX980/Titan?
Ah dat is nog best redelijk voor 4Kquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
R9 290, draai nu op 1 kaart, want crossfire zorgt voor knipperende schaduws
![]()
Moet je Lv 7 zijn en dan die option knop drukken op je controller en dan onder barracksquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:04 schreef Vatta het volgende:
[..]
Waar kun je je K/D eigenlijk precies vinden.
Nee, wel een dipje naar 50 oid maar niks echt storendquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah dat is nog best redelijk voor 4K
Dip je veel onder 60 of valt dat mee?
Alsof ik mijn 0.25 K/D wil zienquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:04 schreef Vatta het volgende:
[..]
Waar kun je je K/D eigenlijk precies vinden.
Ik geef geen neuk om k/d. Ik speel wat ik wil zonder mij druk te maken om hoevaak ik dood gaquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:27 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Alsof ik mijn 0.25 K/D wil zien. Ik had in BO2 1.3, maar god wat faal ik hier.
Valt me wel op dat de mensen met een bizar slecht KD dit vaak vinden. Is toch gewoon geen kut aan om de hele tijd afgeschoten te wordenquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om k/d. Ik speel wat ik wil zonder mij druk te maken om hoevaak ik dood ga. Die tijd ben ik gelukkig voorbij.
Sommigen vinden dat gewoon leuk hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt me wel op dat de mensen met een bizar slecht KD dit vaak vinden. Is toch gewoon geen kut aan om de hele tijd afgeschoten te worden
Ik heb een kd van 1.3.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt me wel op dat de mensen met een bizar slecht KD dit vaak vinden. Is toch gewoon geen kut aan om de hele tijd afgeschoten te worden
quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:13 schreef Vatta het volgende:
Hele discussie maar geen antwoord op mn vraag.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Moet je Lv 7 zijn en dan die option knop drukken op je controller en dan onder barracks
Ach, dit is wel efficintquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] , konden ze geen betere foutcode bedenken
Vul de missende karakters in voor de oplossingquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:05 schreef CamelNLD het volgende:
En voor een foutcode vind hem ook redelijk makkelijk op te lossen.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:32 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb de tritton 720 daar gaat het van headset naar receiver (dat kastje) en van daar een usb en optical kabel naar ps4. Geen idee dus of dat komt doordat ie in de controller zit maar in je ps settings kun je ook nog audio instellingen veranderen. Bij mij klinkt het iig goed en het digitaal surround werkt ook top.
Vanmiddag zombies?quote:Op zondag 8 november 2015 01:37 schreef LompeHork het volgende:
Verder ben ik natuurlijk weer vies slecht, dat is niets nieuws. (Ik was goed in Soldier of Fortune, het origineel, dus ja) Maar ik schiet hier nog meer mensen af dan in BO II, dus dat is dan wel weer aardig
Ik word anders de hele tijd neergemaaid door mensen die springen en duikenquote:Op zondag 8 november 2015 15:30 schreef Catkiller het volgende:
Ik vond de ttk best wel lang anders.Zeker met de rare sprongen die gemaakt kunnen worden hebben mensen nog best veel kans om weg te vluchten als je niet zo accuraat bent, of van ver weg schiet met een SMG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |