Het woord?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:13 schreef mascara-klodder het volgende:
En op mijn voetje: DOWNPOWER
Hebben een heleboel downmama's die ik ken.
Daar zat LHO net een filmpje van Stephen Colbert van te kijken. Wat een nonsens.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Weet iemand hier nog waar die psych-test te vinden is waar je die INFP letters etc van kreeg??
Googelen op myers briggs jung?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Weet iemand hier nog waar die psych-test te vinden is waar je die INFP letters etc van kreeg??
Heel spannend! En nee, ik verberg de paar die ik al heb meestal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Spannend he
Vind je het dan niet jammer dat je hem zelf niet ziet?
Ik kan en wil hem nooit overtreffen. Hij zit echt ondergeklodderdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:13 schreef Isegrim het volgende:
Plakplaatjesmeneer en plakplaatjesmevrouw.
OMG.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kan en wil hem nooit overtreffen. Hij zit echt ondergeklodderd
Ik kijk elke dag naar de tieten van zijn ene ex en de lippen van zijn andere ex
Het gaat om het innerlijk jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./avonturenThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:54 schreef golfer het volgende:
Reis om de wereld om een knipperlichtlampje van de auto te vervangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./avonturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:54 schreef golfer het volgende:
Reis om de wereld om een knipperlichtlampje van de auto te vervangen.Lag er geen lampensetje in het dashbordkastje links naast het stuur of rechts? In de kofferbak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./avonturenIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Maar dat de soep vrijwel altijd blik is, en als je wat warms wilt eten het gefrituurd is, daar hoor je ze nooit overquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:05 schreef liedetector het volgende:
http://www.nu.nl/eten-en-(...)rijfsrestaurant.html
nee toch he!?.
idd liever dat ze daar wat aan doen dan dit soort producten aan gaan bieden....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar dat de soep vrijwel altijd blik is, en als je wat warms wilt eten het gefrituurd is, daar hoor je ze nooit over
Mee eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:09 schreef liedetector het volgende:
[..]
idd liever dat ze daar wat aan doen dan dit soort producten aan gaan bieden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.123test.nl/jung-persoonlijkheidstest/
Dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Tegenwoordig zitten die lampen zo goed weggestopt dat het niet altijd meer zelf te doen is..
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:14 schreef Bluezz het volgende:
ESTJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.123test.nl/jung-persoonlijkheidstest/
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, sensing, thinking en judging. Dat wil zeggen, je bent een echte 'doener'. Je steekt de armen uit de mouwen, weet van aanpakken en gaat recht op je doel af. Je denkt logisch en bent resoluut in je beslissingen. Je neemt tijdig maatregelen om ervoor te zorgen dat alles goed gaat. Je komt het meest tot je recht in beroepen en activiteiten waarin een taak tot een goed einde gebracht moet worden. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: verzekeringsagent, docent, en rechter. Je leert het makkelijkste: als de resultaten direct zichtbaar zijn, en volgens een duidelijk schema. Valkuilen: je kunt te snel uw mening klaar hebben, en star worden in je standpunten.
Het is denk ik tegenwoordig nogal lastig de juiste lampjes te vinden voor de auto van golfer en Bluezz:quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:19 schreef liedetector het volgende:
koplampen als in xenon is idd niet meer te doen....en met peugot zitten de achterknipperlichten ook al tijden op een rot manier (lees de kap vanbinnen veel te vast gedraait en je komt er bijna niet bij) maar ik had het ieg toch even geprobeerd, lijkt me geen rocketscience
Dat is waar D autos erg sterk in zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Tegenwoordig zitten die lampen zo goed weggestopt dat het niet altijd meer zelf te doen is..
Ik heb geeneens een reserveband.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd
Is alweer een tijdje geleden. Banden verwisselen is nog steeds hetzelfde? Dat kan ik ook met mijn kippenkracht
Ik heb nieteens een rijbewijs. Waarom kan ik dit?
De Aircoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is denk ik tegenwoordig nogal lastig de juiste lampjes te vinden voor de auto van golfer en Bluezz:
[ afbeelding ]
Die ligt toch standaard in je achterbak?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een reserveband.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Airco
[ afbeelding ]
De Startmotor
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt stom inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij ook niet. Er zit set met een elektrische pomp in de achterbak waarmee je je eventuele lekke band kunt oppompen en dan kunt rijden naar een garage voor een nieuwe band.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een reserveband.
Standaard zeker niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die ligt toch standaard in je achterbak?
Tenzij je een band hebt verwisselt en het niet hebt aangevuld.
Nee, daar zit bij mij de flux capacitorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die ligt toch standaard in je achterbak?
Tenzij je een band hebt verwisselt en het niet hebt aangevuld.
een peugot is dan niet Dquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is waar D autos erg sterk in zijn.
Heb geeneens zo een spuitbus met troepquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij ook niet. Er zit set met een elektrische pomp in de achterbak waarmee je je eventuele lekke band kunt oppompen en dan kunt rijden naar een garage voor een nieuwe band.
Gewichtsbesparing.
Afbeelding 1 is tevens de richtingaanwijzerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Airco
[ afbeelding ]
De Startmotor
[ afbeelding ]
klopt, maar bij een golf meegemaakt dat het vervangen van een lampje de hele koplamp moest worden uitgebouwtquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Afbeelding 1 is tevens de richtingaanwijzer
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:14 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.123test.nl/jung-persoonlijkheidstest/Kijk, ik ben niet verbaasdquote:Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, intuition, thinking en judging. Dat wil zeggen, je neemt de touwtjes stevig in handen en handelt problemen op een directe manier af. Je houdt van organiseren en leidinggeven. Je bent doelgericht en laat je niet afschepen. Je denkt strategisch en ontwikkelt actiegerichte plannen om je doelen te bereiken. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je je strategisch inzicht kunt gebruiken. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: bestuurder, consultant, en advocaat. Je leert het makkelijkste: door een combinatie van leermethoden, zoals lezingen en groepsactiviteiten. Valkuilen: je kunt té snel een beslissing nemen en te weinig rekening houden met anderen.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Troep is het welquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb geeneens zo een spuitbus met troep
Want zo'n mini-bandje geeft zoveel gewicht in de kofferbak?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij ook niet. Er zit set met een elektrische pomp in de achterbak waarmee je je eventuele lekke band kunt oppompen en dan kunt rijden naar een garage voor een nieuwe band.
Gewichtsbesparing.
Vaak is het niet zo ver naar het dichtstbijzijnde benzinestation.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Want zo'n mini-bandje geeft zoveel gewicht in de kofferbak?
Wel fijn dat je je band kunt oppompen door dat setje. Maar wat als het nog 30km is naar het dichtstbijzijnde benzinestation?
Halverwege stoppen en de band weer oppompen?
Is nog meer gedoe dan een band verwisselen, me dunkt.
Moet ook zeggen dat ik slechts 1 keer een lekke band heb gehad, toen ik over een baksteen reed met 80.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Want zo'n mini-bandje geeft zoveel gewicht in de kofferbak?
Wel fijn dat je je band kunt oppompen door dat setje. Maar wat als het nog 30km is naar het dichtstbijzijnde benzinestation?
Halverwege stoppen en de band weer oppompen?
Is nog meer gedoe dan een band verwisselen, me dunkt.
Een eendje!! Mijn allerliefste favo auto ♡♡♡quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Airco
[ afbeelding ]
De Startmotor
[ afbeelding ]
zien er nostalgisch uit, maar krijg geen aanrijding in een eend. Men rijd dwars door je heenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een eendje!! Mijn allerliefste favo auto ♡♡♡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |