Ik vind dat je Immers hier tekort doet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
Nou ja, erg kut natuurlijk. Maar liever iemand die ik niet persoonlijk ken, dan iemand die ik wel persoonlijk ken.
Maar triest. Natuurlijk wel de beste voetballer die Ajax en Feyenoord ooit hebben gehad. En ook één van de beste troll-acties ooit uitgehaald door bij Feyenoord te gaan spelen.
Dit en daarbij heb ik iets minder medelijden bij mensen die dit krijgen nadat ze flink gerookt hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:15 schreef BadderHaring het volgende:
Altijd een beetje sneu, mensen die op een forum iemand die ziek is sterkte gaan wensen, of gaan huilen dat het zo erg is en ontdaan zijn enzo.
Gaan die mensen ook wekelijks alle ziekenhuizen af om de terminalen daar sterkte te wensen, of is het alleen maar om even sociaal wenselijk te laten zien dat je zo'n goed mens bent.
Overdreven gedoe. Gewoon weer iemand door dood gaat aan kanker, zoals vele duizenden per dag.
Is allemaal even erg, Cruijff is niet meer dan een ander mens.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wisten jullie dat ik heel triest ben?
dudequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Jij eerder, van dit forum.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Zalig zijn de triesten der zielloosheid.quote:
Over onze volksheld mogen we dat natuurlijk niet zeggen hé.quote:
Ga door jonge.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Over onze volksheld mogen we dat natuurlijk niet zeggen hé.
Over niemand behave zware criminelen zoals moordenaars en verkrachters wmbquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Over onze volksheld mogen we dat natuurlijk niet zeggen hé.
Nou zeg, wat een haat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Triest.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zwijgquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
tssssssssssssss moet dat nou?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Onbegrijpelijk idd. Deze man heeft het Nederlandse voetbal op de kaart gezet. Als je eens kijkt hoe hij behandeld wordt in bijv. Catalonië..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, dat je niet eens fatsoenlijk kunt doen over iemand die longkanker heeft. Ook die teksten die ik heel af en toe voorbij zie komen. Wat heeft Cruijff iemand ooit aangedaan dat hij dit soort reacties verdient![]()
?
We kunnen de dag met elkaar beëindigen in vredigheid.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk idd. Deze man heeft het Nederlandse voetbal op de kaart gezet. Als je eens kijkt hoe hij behandeld wordt in bijv. Catalonië..
Het is gewoon een sieraad voor de sport. Onnavolgbaar en onbegrijpelijk in zijn uitspraken, maar gewoon een held.
Dat gezegd hebbende, kan ik me verder gewoon 10000% vinden in de post van Badderharing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |