spreek je in de whatsappgroepquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:40 schreef Beach het volgende:
[..]
serieus
en ik ben verre van dom
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
duidelijk weer
doeg
veel plezier met crip en stimorol en de 'leuke' grapjes van opa cor en no1
Beetje goede gym?quote:
Twee mogelijke oorzaken:quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:28 schreef BredeBroeder het volgende:
M'n rechterbicep staat strak in die polo en m'n linker halfmeer met links curlen want nu zit ie scheef
_!
verwacht morgen trouwens pics van deze lekkere boi, wil ff weten of ik door moet gaa met bulk of kleine cut moet zetten![]()
voor BB mensen wel, free weights sectie is groter dan de machine sectie zegmaarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Beetje goede gym?
Beste in omgeving Lisse?
geen van beidequote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Twee mogelijke oorzaken:
1. Met de ene hand meer fappen dan met de andere.
2. Polo gekocht bij chinese alibabi webshop.
Je geeft iedereen nu stijve piemelquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
voor BB mensen wel, free weights sectie is groter dan de machine sectie zegmaar
Hebben iets van 6 barbells, dumbbels tot 50kg, 2 squatracks, 3 bench bankjes, paar plekken om te deadliften en nog andere meuk.
En dat voor 20,- pm
Nice.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
voor BB mensen wel, free weights sectie is groter dan de machine sectie zegmaar
Hebben iets van 6 barbells, dumbbels tot 50kg, 2 squatracks, 3 bench bankjes, paar plekken om te deadliften en nog andere meuk.
En dat voor 20,- pm
Is hij nou zo lang of is die cakeface 1 meter 30?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
Goede workout video
Had haar wel ff post workout shake gegeven als ik die gast was.
Ik denk dat tweede:quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is hij nou zo lang of is die cakeface 1 meter 30?
Aap komt uit de EU mouwquote:Demographic projections are complicated by unknowns like the number of immigrants, but the signs are that the population of the EU will within just 35 years be down to 450m from the present 500m. Europe’s active labour force of 240m looks set to drop to 207m people by then, assuming that immigration has run at around the present level. If there were to be a sharp reduction in immigration, or even a halt, then the result would be an EU workforce of some 169m. The effect of removing some 70m jobs, and therefore taxpayers, from the European economy can only be guessed at.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:14 schreef seto het volgende:
zegt degene die na 2 dates met een turk getrouwd is XD
Haha, echt grappig! Ook directe link met helemaal niets! XDquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:14 schreef seto het volgende:
zegt degene die na 2 dates met een turk getrouwd is XD
Ik loop bij psycholoog, heb wel andere shit aan m'n hoofd nu. Niet alles heeft met haar te maken, deel wel, genoeg info?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik loop bij psycholoog, heb wel andere shit aan m'n hoofd nu. Niet alles heeft met haar te maken, deel wel, genoeg info?
Benieuwd naar m'n gains morgen bro?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |