TV? Tablet? Laptop?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
beetje lastig nog, vanuit m'n bed.
wel 144hz scherm maatje? of 4k?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:07 schreef Questular het volgende:
Windows 10, SSD, 30 inch scherm alles dr op en dr aan. Hoe kan ik anders raiden in WoW.
Ik ga zo gym zetten, kom je mee?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey broertje
Heb je je nou al losgemaakt van dat kreng of wat
Als jouw laptop een chromebook is dan is het best wel triest om dat te doen ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Enplustrouwens. Welke mongool gaat zo'n film op een laptopschermpje kijken? Doe dan naar je tv streamen ofzo
ik wacht momenteel op een boek van clive barker hoor??quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er überhaupt goede downloads te vinden al, hommotjes? En mag ik vragen wat er mis is met gewoon een vermakelijk boek lezen?.
Dit is waarom ik ossum mis.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als jouw laptop een chromebook is dan is het best wel triest om dat te doen ja.
welke class?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:07 schreef Questular het volgende:
Windows 10, SSD, 30 inch scherm alles dr op en dr aan. Hoe kan ik anders raiden in WoW.
Niets, abi. Ik lees ook veel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er überhaupt goede downloads te vinden al, hommotjes? En mag ik vragen wat er mis is met gewoon een vermakelijk boek lezen?.
Dit is waarom ik ossum mis.
In bed kijk ik series gewoon op laptop.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Enplustrouwens. Welke mongool gaat zo'n film op een laptopschermpje kijken? Doe dan naar je tv streamen ofzo
waarom projecteer je ze niet op JB's voorhoofd?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
In bed kijk ik series gewoon op laptop.
zo tentamen vriend, maximale mentale gainsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga zo gym zetten, kom je mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |