SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 21-10-2015 23:02:51 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Klopt. Potverdikke, vooral als ze met afterburner over Ljouwert knalden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Hahaha mooi man. Zeker zo'n F-15, die gaat nog een keer zo hard als een F-16.
Maar om er dagelijks wakker van te worden is minder leuk. Tenzij omsingeld door jihadis
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:09 schreef Faeroer het volgende:
Iemand bekend met het opleidingssysteem in NL? Zou wellicht iets erbij willen doen, omdat ik vanaf februari ik zo te zien maar 1 á 2 courses per kwartaal heb te doen door m'n studieswitch (vrijstellingen).
Moet je het instellingstarief of het normale tarief betalen na een master te hebben afgerond, als je hierna bijvoorbeeld een hbo/wo techniek studie wilt gaan doen?quote:
Eerste bachelor en eerste master (ongeacht hbo of wo) zijn normale tarief. Als je slim bent en je onderwijsinstelling meewerkt, doe je een tweede studie nog 'onder de vleugel' van je eerdere studie. Nog niet officieel afstuderen dus, dan heb je officieel gezien ook nog geen eerste bachelor/master afgerond.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Moet je het instellingstarief of het normale tarief betalen na een master te hebben afgerond, als je hierna bijvoorbeeld een hbo/wo techniek studie wilt gaan doen?
Hier was ik al bang voor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Eerste bachelor en eerste master (ongeacht hbo of wo) zijn normale tarief. Als je slim bent en je onderwijsinstelling meewerkt, doe je een tweede studie nog 'onder de vleugel' van je eerdere studie. Nog niet officieel afstuderen dus, dan heb je officieel gezien ook nog geen eerste bachelor/master afgerond.
Als dat niet kan ben je fucked. Of je gaat een studie doen bij een universiteit die een laag instellingstarief hanteert, zoals in Tilburg.quote:
Beetje voor in bed zoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:33 schreef no1uknow het volgende:
worden jullie ook altijd zo kkgek van als er kwark in je snor komt
Flink lopen zoeken vandaag, praktisch allemaal wel relatief hoog voor techniek studies. Tenzij ik ineens vluchteling wordt, dan niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als dat niet kan ben je fucked. Of je gaat een studie doen bij een universiteit die een laag instellingstarief hanteert, zoals in Tilburg.
Haha geen kwark zeker maar iets andersquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:33 schreef no1uknow het volgende:
worden jullie ook altijd zo kkgek van als er kwark in je snor komt
Zit beetje yoghurt van net in m'n 3 dagen baardje. Gaat JB er zo uit snoepenquote:
beetje moedermelk zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit beetje yoghurt van net in m'n 3 dagen baardje. Gaat JB er zo uit snoepenen dan ga ik iets van haar snoepen snapje mmmmmmmm
![]()
islam is vredequote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:39 schreef Beach het volgende:
alleen als je dat snoepje opeet krijg je bak zoutzuur van broer over je heen
hey feoroaero
Wat een snol zegquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:36 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Crip
Goede logica ook. Vrouwen zijn geen lustobject, brb mezelf vergelijken met een snoepje.
Aandachtshoerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:36 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Crip
Goede logica ook. Vrouwen zijn geen lustobject, brb mezelf vergelijken met een snoepje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |