abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157023824
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:20 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Precies wat ik zei maar dat durft TS niet :')
Best begrijpelijk want die heeft straks twee boze lui op zijn nek.
Maar ja, hij zal moeten anders kan hij naar zijn geld fluiten.
pi_157024065
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Best begrijpelijk want die heeft straks twee boze lui op zijn nek.
Maar ja, hij zal moeten anders kan hij naar zijn geld fluiten.
De verkoper legt gewoon de claim bij PostNL neer. PostNL doet onderzoek en indien terecht dan betaald PostNL uit. (dat is de reden dat je verzekerd opstuurt).

Koper kan wel klagen bij of over PostNL maar zij hebben niks van doen met de ontvanger. PostNL heeft "contract" met verzender
pi_157024069
Ga de webcare bestoken met je klacht en vermeld er bij dat je aangifte zult doen van valsheid in geschrifte wanneer ze niet het schadebedrag aan jou uitkeren of het pakket alsnog tevoorschijn weten te toveren.

Bij mij heeft dit vorig jaar in elk geval afdoende geholpen toen ik een pakket beschadigd in de tuin vond (aan een druk voetpad). PostNL webcare wees niet met de vinger naar degene die wettelijk verantwoordelijk is.

Dus mijn advies: Probeer eerst de praktische route door zelf PostNL te benaderen en pas wanneer dat niet de officiële route door de verkoper in gebreke te stellen en daadwerkelijk aangifte te doen van valsheid in geschrifte en/of oplichting.
pi_157024314
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:35 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

De verkoper legt gewoon de claim bij PostNL neer. PostNL doet onderzoek en indien terecht dan betaald PostNL uit. (dat is de reden dat je verzekerd opstuurt).

Koper kan wel klagen bij of over PostNL maar zij hebben niks van doen met de ontvanger. PostNL heeft "contract" met verzender
Ja, dit is idd de beste optie.
pi_157024457
Moet toch een markt zijn voor GPS trackers, af te halen en te bezorgen op vele centrale punten, doe je bij je pakje in en de ontvanger levert deze weer in bij bijvoorbeeld de AH, kosten 5,- en je kunt ten alle tijde je pakje live volgen, en je kunt zien op welke lokatie het is geopend.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:55:01 #56
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_157024648
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:20 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Precies wat ik zei maar dat durft TS niet :')
In dat geval moeten we ons rekening# maar naar TS gaan PM-en, gratis geld :)
Dum de dum
pi_157024993
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:25 schreef Elan het volgende:
Pfff nog steeds geen pakketje dan maar bellen.

[..]

Ja, diefstal. Maar door wie??
Doet niet terzake maar ik gok zo maar iemand in oranje bedrijfskleding.

Je zou de aangifte nog kunnen matigen en er 'verduistering' van maken. En daarmee doel ik dus niet op de verkoper.
pi_157027867
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:25 schreef Elan het volgende:
Pfff nog steeds geen pakketje dan maar bellen.

Wat zei PostNL toen je belde?
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_157027984
PostNL reageert zoals jullie zeiden.

- verzender moet klacht indienen, is aansprakelijk voor verlies en moet kijken voor vergoeding van de derving/diefstal.
- aangifte doen wegens valsheid in geschrifte is een optie
- aangifte doen wegens diefstal is een optie
- verkopende partij gebeld, e.e.a. uitgelegd denkt dat ik een lulverhaal ophang en wil niets meer ondernemen verder.
- interne klachtenprocedure opgestart middels een ticketsysteem waar ik als klant verder geen feedback over teruggekoppeld krijgt.

Oftewel FUCK PostNL.
blablablabla
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 22 oktober 2015 @ 21:43:23 #60
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157028539
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Elan het volgende:
PostNL reageert zoals jullie zeiden.

- verzender moet klacht indienen, is aansprakelijk voor verlies en moet kijken voor vergoeding van de derving/diefstal.
- aangifte doen wegens valsheid in geschrifte is een optie
- aangifte doen wegens diefstal is een optie
- verkopende partij gebeld, e.e.a. uitgelegd denkt dat ik een lulverhaal ophang en wil niets meer ondernemen verder.
- interne klachtenprocedure opgestart middels een ticketsysteem waar ik als klant verder geen feedback over teruggekoppeld krijgt.

Oftewel FUCK PostNL.
meldt het ook even op twitter als je dat hebt want die kunnen misschien nog wat meer druk zetten voor je.

Geen garantie op succes maar misschien kunnen zij nog iets voor je achterhalen waar je pakket wel is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157028560
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:20 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Precies wat ik zei maar dat durft TS niet :')
Je mag me pussy noemen maar het is een Joego die bodybuilding-spullen verkoopt wat moet ik beginnen als hij hier verhaal komt halen alleen of met zijn vrienden?

Heb hem nogmaals gebeld maar hij is nu al mad , subtiele bedreigingen zijn al gedaan.
blablablabla
pi_157028639
quote:
99s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:43 schreef Nizno het volgende:

[..]

meldt het ook even op twitter als je dat hebt want die kunnen misschien nog wat meer druk zetten voor je.

Geen garantie op succes maar misschien kunnen zij nog iets voor je achterhalen waar je pakket wel is.
Jep ga het op de Twitter zetten en via die webcare een aparte klacht indienen. Eigenlijk komt het er op neer dat je als ontvanger in je hemd staat als de verzendende partij niet wil participeren in dat onderzoek. Best kut maar zo te zien kan ik fluiten naar mijn spullen.
blablablabla
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 22 oktober 2015 @ 21:48:18 #63
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157028751
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Jep ga het op de Twitter zetten en via die webcare een aparte klacht indienen. Eigenlijk komt het er op neer dat je als ontvanger in je hemd staat als de verzendende partij niet wil participeren in dat onderzoek. Best kut maar zo te zien kan ik fluiten naar mijn spullen.
Klopt daarom meldde ik hierboven al dat er een systeem moet zijn dat je als ontvanger gewoon een T&Tcode aanvraagt, stuurt naar de verzender en deze het op het pakket plakt en verstuurt zodat jij de betaler bent en dus ook degene die claimen kan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157032873
Zelf werkende binnen de logistieke sector zie ik dit wekelijks gebeuren. Zelf geen ervaring met PostNL (Ik doe alleen internationaal.) maar kan wel bevestigen dan pakketbedrijven zelf aftekenen om hun looptijden te halen (Kijk, is getekend.....dus geen vertraging!)

PostNL bellen, en gewoon zeggen dat jij verzender bent, ze vragen alleen je T&T code. Zelf zeggen dat je een ticket wilt openen, ze bellen je vaak dan binnen 24 uur terug.


quote:
99s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:48 schreef Nizno het volgende:

[..]

Klopt daarom meldde ik hierboven al dat er een systeem moet zijn dat je als ontvanger gewoon een T&Tcode aanvraagt, stuurt naar de verzender en deze het op het pakket plakt en verstuurt zodat jij de betaler bent en dus ook degene die claimen kan.
UPS heeft een 'return' service, officieel bedoelt voor retour zendingen etc. Maar je kan op die manier zelf een pakket naar je laten opsturen. Dan moet de verkoper nat
uurlijk wel meewerken met labeltje plakken.
UPS et al controleren toch niet of het een echte 'retour' item is. (kunnen ze ook niet :P)
pi_157034815
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 23:36 schreef Blackout70 het volgende:
maar kan wel bevestigen dan pakketbedrijven zelf aftekenen om hun looptijden te halen (Kijk, is getekend.....dus geen vertraging!)
Ook aangetekende poststukken? Is een doodzonde!
pi_157035032
quote:
99s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:48 schreef Nizno het volgende:

[..]

Klopt daarom meldde ik hierboven al dat er een systeem moet zijn dat je als ontvanger gewoon een T&Tcode aanvraagt, stuurt naar de verzender en deze het op het pakket plakt en verstuurt zodat jij de betaler bent en dus ook degene die claimen kan.
Dat systeem is er gewoon:
http://www.postnl.nl/klan(...)s-laten-ophalen.html
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 06:44:40 #67
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157035053
Je bent gewoon je geld kwijt.

Als ik de verzender was en je kwam met zo'n verhaal bij mij... ik zou je ook niet geloven.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_157035140
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Je mag me pussy noemen maar het is een Joego die bodybuilding-spullen verkoopt wat moet ik beginnen als hij hier verhaal komt halen alleen of met zijn vrienden?

Heb hem nogmaals gebeld maar hij is nu al mad , subtiele bedreigingen zijn al gedaan.
probleem opgelost dus
Klaag maar veilig via internet :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_157036334
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:48 schreef hottentot het volgende:
Moet toch een markt zijn voor GPS trackers, af te halen en te bezorgen op vele centrale punten, doe je bij je pakje in en de ontvanger levert deze weer in bij bijvoorbeeld de AH, kosten 5,- en je kunt ten alle tijde je pakje live volgen, en je kunt zien op welke lokatie het is geopend.
"Beste Mediamarkt. Ik wil graag een GPS tracker bij u kopen. Kunt u deze wellicht al aanzetten vóór de verzending en mij de inlog-gegevens emailen? Ik vertrouw mijn pakketbezorger niet zo."

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 23-10-2015 09:58:44 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_157036346
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Elan het volgende:
PostNL reageert zoals jullie zeiden.

- verzender moet klacht indienen, is aansprakelijk voor verlies en moet kijken voor vergoeding van de derving/diefstal.
- aangifte doen wegens valsheid in geschrifte is een optie
- aangifte doen wegens diefstal is een optie
- verkopende partij gebeld, e.e.a. uitgelegd denkt dat ik een lulverhaal ophang en wil niets meer ondernemen verder.
- interne klachtenprocedure opgestart middels een ticketsysteem waar ik als klant verder geen feedback over teruggekoppeld krijgt.

Oftewel FUCK PostNL.
Po-li-tie. Aan-gif-te doen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_157036383
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Je mag me pussy noemen maar het is een Joego die bodybuilding-spullen verkoopt wat moet ik beginnen als hij hier verhaal komt halen alleen of met zijn vrienden?

Heb hem nogmaals gebeld maar hij is nu al mad , subtiele bedreigingen zijn al gedaan.
Dat je het ook enorm vervelend vindt dat er iets mis is gegaan bij het bezorgen. En dat mocht hij naar je huis komt om de boel kort en klein te slaan, hij er toch echt achter zal komen dat de betreffende fitnessartikelen zich niet in je woning bevinden.

Of, als je zijn bedreigingen zwart-wit hebt, meteen aangifte doen van bedreiging en die (samen met het bewijs) doorsturen naar Marktplaats. Maar dat zal je vast niet durven.

En daarom blijven dat soort verkopers wegkomen met hun intimiderende gedrag en belabberde service. Gefeliciteerd TS, mede dankzij jouw toelaten is Marktplaats bagger.
"Pools are perfect for holding water"
pi_157036425
quote:
99s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:48 schreef Nizno het volgende:

[..]

Klopt daarom meldde ik hierboven al dat er een systeem moet zijn dat je als ontvanger gewoon een T&Tcode aanvraagt, stuurt naar de verzender en deze het op het pakket plakt en verstuurt zodat jij de betaler bent en dus ook degene die claimen kan.
Dat kan op zich ook wel .. je koopt als koper online een verzend-sticker (en verrekent de kosten met de prijs van het product). De verkoper print die sticker uit, plakt hem er op en stuurt het product. Op die manier is de koper iig degene die de overeenkomst met het verzendbedrijf maakt.

Maar dan is het risico dat de verkoper het pakket niet opstuurt, en de koper niets aan kan tonen mbt verzending.

Edit: oke, http://www.postnl.nl/klan(...)s-laten-ophalen.html werkt beter. Danku hhornee.
"Pools are perfect for holding water"
pi_157036998
Ook eens gehad dit, lag het pakketje een paar huizen verderop. PostNL stuurde me naar de verzender, de verzender ondernam niets en wilde nog even wachten. Staan er drie dagen later buren voor de deur 'ja er ligt hier nog een pakketje voor je, wist je dat?' Eh, nee :') Zij hadden er ook niet voor getekend.
Ook eens een onleesbaar briefje in de bus gehad dat ik de bezorging van een pakket had gemist, kon alleen niet lezen op welk nummer het dan was gedumpt. Zelfde verhaal en weer stonden een paar dagen later mensen voor de deur met mijn pakketje :') Alleen was de handtekening toen niet opvraagbaar op de website.
Als je op Twitter gaat klagen, reageert PostNL sneller. Maar let op, je hebt de kans dat de bezorger een paar dagen later voor de deur staat om verhaal te halen omdat je een klacht hebt ingediend.
Tap tap tap
pi_157037085
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ook eens gehad dit, lag het pakketje een paar huizen verderop. PostNL stuurde me naar de verzender, de verzender ondernam niets en wilde nog even wachten. Staan er drie dagen later buren voor de deur 'ja er ligt hier nog een pakketje voor je, wist je dat?' Eh, nee :') Zij hadden er ook niet voor getekend.
Ook eens een onleesbaar briefje in de bus gehad dat ik de bezorging van een pakket had gemist, kon alleen niet lezen op welk nummer het dan was gedumpt. Zelfde verhaal en weer stonden een paar dagen later mensen voor de deur met mijn pakketje :') Alleen was de handtekening toen niet opvraagbaar op de website.
Als je op Twitter gaat klagen, reageert PostNL sneller. Maar let op, je hebt de kans dat de bezorger een paar dagen later voor de deur staat om verhaal te halen omdat je een klacht hebt ingediend.
Dit. TS, als je weet waar het lokale postNL depot zit kan je daar ook even heen bellen (dus niet de algemene klantenservice). Als je even netjes naar de pakketverzorger in jouw wijk vraagt neemt die in mijn ervaring contact op. Hier wist hij toen prima te vertellen waar mijn pakje was gebleven (paar huizen verder) met excuus voor het vergeten briefje in de bus..
pi_157037153
foutje.......

[ Bericht 57% gewijzigd door hottentot op 23-10-2015 11:12:14 ]
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:41:08 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157037209
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Maar let op, je hebt de kans dat de bezorger een paar dagen later voor de deur staat om verhaal te halen omdat je een klacht hebt ingediend.
Dan kun je gelukkig gewoon uitleggen waarom :)

Trouwens hier de dame nooit voor uitleg aan de deur gehad. Wel is ze nu ineens poeslief als ze de pakketjes komt brengen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:44:49 #77
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157037272
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:56 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat kan op zich ook wel .. je koopt als koper online een verzend-sticker (en verrekent de kosten met de prijs van het product). De verkoper print die sticker uit, plakt hem er op en stuurt het product. Op die manier is de koper iig degene die de overeenkomst met het verzendbedrijf maakt.

Maar dan is het risico dat de verkoper het pakket niet opstuurt, en de koper niets aan kan tonen mbt verzending.

Edit: oke, http://www.postnl.nl/klan(...)s-laten-ophalen.html werkt beter. Danku hhornee.
Als de verkoper het niet opstuurt heb je op marktplaats sowieso weinig kans om iets te doen.
Maar dit probleem ging natuurlijk over de wanpraktijken van de pakketbezorger en het probleem dat jij als ontvanger niets kunt doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157037609
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:51 schreef probeer het volgende:

[..]

Po-li-tie. Aan-gif-te doen.
Heb ik gedaan.
De diender in kwestie zei wel dat ik "er niet teveel van moet verwachten" :') :D
blablablabla
pi_157037653
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 06:44 schreef avotar het volgende:
Je bent gewoon je geld kwijt.

Als ik de verzender was en je kwam met zo'n verhaal bij mij... ik zou je ook niet geloven.
Dat zegt hij dus ook. Waarom zouden ze dat doen bij PostNL?
Hij wil nu niks meer voor voor doen omdat zijn taak in zijn ogen gedaan is en ik getekend heb voor mijn spullen. Mag hem niet meer bellen. Heb nu aangifte gedaan wegens diefstal zoals PostNL zelf voorstelde en hem dat dan maar door gemaild.
blablablabla
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:08:53 #80
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157037680
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat zegt hij dus ook. Waarom zouden ze dat doen?
Hij wil nu niks meer voor voor doen omdat zijn taak in zijn ogen gedaan is en ik getekend heb voor mijn spullen. Mag hem niet meer bellen. Heb nu aangifte gedaan wegens diefstal zoals PostNL zelf voorstelde en dat dan maar doorgemaild.
Waarom?
Omdat ik je verder niet ken. Ik heb een handtekening. Lekker makkelijk om dan PostNL de schuld te geven.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_157037722
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:08 schreef avotar het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ik je verder niet ken. Ik heb een handtekening. Lekker makkelijk om dan PostNL de schuld te geven.
Hij denkt dat ik op geld uit ben of hem in een kwaad daglicht wil stellen, omdat als hij zelf op de site kijkt middels de track en trace zogenaamd mijn handtekening daar staat met een afleverdatum.
Dat de pakketbezorger die vervalst zou hebben wil er bij hem niet in en daarom wil hij niets meer doen en mag ik hem niet meer lastig vallen.
blablablabla
pi_157037749
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 07:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

probleem opgelost dus
Klaag maar veilig via internet :)
Zoals je ziet wil/durf ik best stappen te ondernemen. De vraag is alleen een beetje hoe ver je moet willen gaan voor 69.95 inclusief verzendkosten .
blablablabla
pi_157037816
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:41 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dan kun je gelukkig gewoon uitleggen waarom :)

Trouwens hier de dame nooit voor uitleg aan de deur gehad. Wel is ze nu ineens poeslief als ze de pakketjes komt brengen.
Ze staan niet allemaal open voor je redenen :D En ze doen er ook niets mee. Mijn bezorger heeft geen zin om bij iedereen aan te bellen of om te wachten tot je opendoet, van de zomer had hij ook aangebeld, ik sta op, loop naar de kamer, neem op met die intercom, geen reactie. Kijk ik van m'n balkon en dan heeft ie het beneden al bij een winkel afgegeven voor de hele straat ofzo, ook dingen waarvoor getekend moest worden. Ik probeer niet eens meer open te doen, ben toch altijd te laat. Dat is met PostNL trouwens, met GLS geen problemen gehad.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:20:14 #84
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157037847
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze staan niet allemaal open voor je redenen :D En ze doen er ook niets mee. Mijn bezorger heeft geen zin om bij iedereen aan te bellen of om te wachten tot je opendoet, van de zomer had hij ook aangebeld, ik sta op, loop naar de kamer, neem op met die intercom, geen reactie. Kijk ik van m'n balkon en dan heeft ie het beneden al bij een winkel afgegeven voor de hele straat ofzo, ook dingen waarvoor getekend moest worden. Ik probeer niet eens meer open te doen, ben toch altijd te laat. Dat is met PostNL trouwens, met GLS geen problemen gehad.
Blijven melden bij PostNL is het enige advies dat ik je kan geven. Hier heeft het echt geholpen. Nu wacht ze wel tot ik open doe en loopt ze niet naar een appartement op de begande grond omdat ze te weinig zin heeft om op de lift te wachten en boven te komen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:22:42 #85
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157037879
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij denkt dat ik op geld uit ben of hem in een kwaad daglicht wil stellen, omdat als hij zelf op de site kijkt middels de track en trace zogenaamd mijn handtekening daar staat met een afleverdatum.
Dat de pakketbezorger die vervalst zou hebben wil er bij hem niet in en daarom wil hij niets meer doen en mag ik hem niet meer lastig vallen.
Duidelijk. Ik kan me de gedachtegang helemaal voorstellen.
Sterker nog, ik zou hetzelfde hebben.
Dat is het risico van markplaatz.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_157037881
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze staan niet allemaal open voor je redenen :D En ze doen er ook niets mee. Mijn bezorger heeft geen zin om bij iedereen aan te bellen of om te wachten tot je opendoet, van de zomer had hij ook aangebeld, ik sta op, loop naar de kamer, neem op met die intercom, geen reactie. Kijk ik van m'n balkon en dan heeft ie het beneden al bij een winkel afgegeven voor de hele straat ofzo, ook dingen waarvoor getekend moest worden. Ik probeer niet eens meer open te doen, ben toch altijd te laat. Dat is met PostNL trouwens, met GLS geen problemen gehad.
:') :') :') :')
Daar worden ze voor betaald, aanbellen, wachten afleveren
Ik had echt elke keer een klacht ingediend tot die bezorger het ging snappen
pi_157037964
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:22 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

:') :') :') :')
Daar worden ze voor betaald, aanbellen, wachten afleveren
Ik had echt elke keer een klacht ingediend tot die bezorger het ging snappen
De bezorger bij m'n ouders in de straat was altijd aardig, die wist op een gegeven moment dat ik vaak op zolder zat en het dus even duurde voor ik beneden was. Als er eens een ander was, liep die meteen met de brievenbus te klepperen en op de ramen te bonzen.
De wijk waar ik daarna woonde: groot flatgebouw, tien verdiepingen. Meneer kwam gewoon naar boven O+ Nam dan meteen voor het hele gebouw mee en als er iemand niet thuis was, kwam hij terug of ik het even wilde aannemen. Dat vind ik prima, hij pleurde het niet bij voorbaat bij me neer.
De wijk daarna: pauperwijk maar aardige bezorger, deed briefjes in de bus met z'n mobiele nummer voor vragen, heb het één keer nodig gehad toen ik een briefje had gehad dat er iets bij de buren een heel eind verderop bezorgd was, maar die buren ontkenden, hun woord tegen het zijne, best lullig. Paar dagen later lag het pakketje onder een tafeltje in de voortuin, denk dat hij een paar huisnummers door elkaar heeft gehaald en de andere buren zich afvroegen waar ik bleef :')
Tap tap tap
pi_157134698
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Elan het volgende:
PostNL reageert zoals jullie zeiden.

- verzender moet klacht indienen, is aansprakelijk voor verlies en moet kijken voor vergoeding van de derving/diefstal.
- aangifte doen wegens valsheid in geschrifte is een optie
- aangifte doen wegens diefstal is een optie
- verkopende partij gebeld, e.e.a. uitgelegd denkt dat ik een lulverhaal ophang en wil niets meer ondernemen verder.
- interne klachtenprocedure opgestart middels een ticketsysteem waar ik als klant verder geen feedback over teruggekoppeld krijgt.

Oftewel FUCK PostNL.
Betaling aan verkoper terug draaien?
Tegen hem aangifte doen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_157138557
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Betaling aan verkoper terug draaien?
Oftewel: storneren :')
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:41:22 #90
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_157138817
Vind het maar een raar verhaal van die verkoper. Wat heeft hij te verliezen dan met het laten starten van een onderzoek? Het is toch verzekerd?
pi_157143509
De verkoper snitchen bij marktplaats, zodat zijn handel naar de klote gaat.

Hij moet je gewoon helpen en als hij dat niet doet krijgt hij de volle laag, of het nu een body builder tokkie is of niet..
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_157161461
Komop zeg! Je laat je toch niet zomaar 70 euro door de neus boren. Denk je serieus dat een 'bodybuilder' bij je langskomt als jij aangeeft dat je je pakket niet hebt.

Je geeft gewoon aan:
Beste verkoper, ik vind het allemaal prima dat jij van mening bent dat je taak erop zit, dit is niet zo. Ik heb jouw verzonden pakket niet gekregen. Het maakt verder ook niets uit wat jij daarvan vindt, het is niet aangekomen. Jij bent de verzender, dus jij moet bij PostNL aangeven dat er iets is misgegaan. Graag zie ik dan ook dat jij bij PostNL de foutmelding aangeeft, mocht u dit niet willen kan ik niets anders dan een officiële klacht in te dienen bij zowel Marktplaats als Politie ten opzichte van een niet meewerkende verkoper.

Klaar, Basta!
Of saté?
pi_157182878
Pakketje is dinsdag bezorgd ( in de brievenbus) er zat een chocoladeletter bij met een excuusbriefje in een oerlelijk handschrift..
Vind dit extra grappig omdat mijn pakketbezorger een donkere man is die wel iets weg heeft van een klassieke zwarte piet.

Waarschijnlijk heeft hij dus toch op zijn kloten gehad
blablablabla
pi_157182981
Eind goed, al goed. Top !
pi_157183018
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
Eind goed, al goed. Top !
Ja lief van hem he O+
Al vraag ik me af wat nou precies het verhaal er achter is. Zou hij het bewust achter gehouden hebben of in zijn bus laten liggen :?
blablablabla
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 29 oktober 2015 @ 14:51:46 #96
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157183021
Zwarte Piet is vroeg dit jaar :)

Mooi dat het pakketje alsnog binnen is.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja lief van hem he O+
Al vraag ik me af wat nou precies het verhaal er achter is. Zou hij het bewust achter gehouden hebben of in zijn bus laten liggen :?
Is beide mogelijk, ik ben bang dat je daar nooit achter komt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157183035
Ik zou de klacht laten staan, belachelijk dat er voor een aangetekend pakket door de bezorger wordt getekend.
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_157183356
Heb je het al teruggekoppeld aan de verkoper? Die had dus niets fout gedaan, maar de schuld lag (zoals verwacht) bij PostNL.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_157183699
Goed resultaat :D
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_157183863
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:28 schreef r_one het volgende:

[..]

Oftewel: storneren :')
Een overboeking kun je niet storneren (alleen met automatische afboekingen).
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')