Jammer inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:29 schreef Disana het volgende:
Voorzover ik kon zien, start er zometeen een nieuwe reeks.
Edit: hmm, ze laten oude beelden zien. Jammer.
Oh? Hoe komt het?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:15 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Wel jammer dat Sam en Angela irl geen contact meer hebben.
Oh huh, zo kwam het niet over.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:22 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Zij deed het min of meer alleen voor de aandacht en de tv. Sam trapte daar met open ogen in.
Jammer, ik vond Sam wel leukquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:15 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Wel jammer dat Sam en Angela irl geen contact meer hebben.
Ik was zelf ook wel verbaasd. Toen een vriend (die hem kent) dit vertelde stond ik ook wel te kijken. Ze kwamen in elk geval wel leuk over op tv.quote:
Thats me (A)quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:00 schreef RedFever007 het volgende:
Wie is Sam? Wel gekeken maar weet het niet meer
Hier zijn ook wel genoeg undateables jaquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:33 schreef Karina het volgende:
Wie weet kom je hier op fok! met iemand in contact, je zou iig niet de eerste zijn
Zo bedoelde ik het natuurlijk niet hequote:Op donderdag 10 maart 2016 16:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hier zijn ook wel genoeg undateables ja
Leuk dat je reageert hier.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:25 schreef sammyboy2000 het volgende:
[..]
Thats me (A)
[ afbeelding ]
Blij overigens dat de intenties van Angela hier ook onder de aandacht worden gebracht want inderdaad heeft mij dat persoonlijk veel verdriet gedaan omdat ik wel meedeed om echt iemand te vinden...
In ieder geval doen leuke reactie als hier me dan wel weer goed.
Het is en blijft TV dus..quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:41 schreef sammyboy2000 het volgende:
Haha ja na mn account 10 jaar ruim niet te hebben gebruikt kon ik het dan echt niet laten hier te reageren.
Overigens zijn er in de uitzendingen nog een aantal dingen buiten beeld gebleven:
- In Volendam had ik als afscheidscadeau nog een doosje hartjeschocola.
- In Hilversum was dit een boekje Liefde is de eerste kus (vandaar de kus bij het afscheid).
- Bij de date bij me thuis had ik nog een mooi gedicht geschreven en hadden we heel toevallig voor elkaar het zelfde cadeau met een stenen hartjesbeertje.
- In die zelfde aflevering in Burgers Zoo had ik nog een kettinkje met onze namen maar hier liet Angela weten geen relatie te willen dus daarom is dit waarschijnlijk bewust buiten beeld gehouden.
En nog even een kleine opmerking dat in de eerste uitzending is gezegd dat ik naast autisme ook een leerachterstand zou hebben. Dat klopt ook niet, er wordt wat uit z'n verband gerukt bedoeld dat ik op basis- en middelbare school op speciaal onderwijs heb gezeten.
Maar... wat heb ik genoten van al jullie reacties hier tijdens de gewone uitzendingen en nu nog steeds! Mochten er dus inderdaad FOK!ers willen daten dan ben ik nog single.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |