abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:13:05 #101
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157035849
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:07 schreef SEMTEX het volgende:
Kreeg vandaag een mailtje van mijn hardloopvereniging dat ze een busreis naar de Berliner Halfmarathon organiseren. meteen ingeschreven :D

mag ik erbij in de op, mosselt?
[ code verwijderd ]

Leuk reisje!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_157036197
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja zeker wel, als ik twijfel of ik het rustiger aan moet doen of zo kijk ik één of twee weken terug naar hoe de trainingen gegaan zijn en wat ik heb opgeschreven over vermoeidheid of zo.
Ook staan al mijn wedstrijdresultaten met gemiddelde paces en uitslagen erbij, en in het schema wat de trainer heeft gemaakt wordt dat ook geplot in een mooi grafiekje met progressie en dan kun je ook zien welke afstand relatief beter is. Zonder kun je ook prima presteren natuurlijk, maar ik hou van cijfertjes O+ Maar zeker als je een lange zware trainingscyclus hebt naar een marathon kan het nuttig zijn denk ik!
Dit klinkt echt professioneel. :D Ik zal me er binnenkort eens meer in gaan verdiepen, dank!
pi_157037174
Vandaag les 13. Ik had het vorige week soms best lastig met de motivatie. Maar is nu weer terug. :)
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:50:54 #104
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157037374
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:38 schreef Tjacka het volgende:
Vandaag les 13. Ik had het vorige week soms best lastig met de motivatie. Maar is nu weer terug. :)
Daar hebben we allemaal weleens last van :Y
F means you're fucked
pi_157038167
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 20:12 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af waarom je 10km/h wil lopen na een aantal maanden. Als je langzaam opbouwt merk je vanzelf wat jouw snelheid is.
Ik train altijd naar een specifiek doel, een halve marathon in ongeveer 2 uur leek mij wel een mooi doel :)
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_157038245
Ik heb mij toch maar ingeschreven voor de loting van Berlijn maar ik hoop nog steeds dat het straks Chicago gaat worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:13 schreef mosselmossel het volgende:
Pssst...
En mag deze erbij?

1
2
[b]16 april 2016 - [url=http://bgdmarathon.org/]Belgrade Marathon (Belgrado)[/url][/b]
[*] Devv - HM

[ Bericht 37% gewijzigd door Devv op 23-10-2015 11:50:14 (hihi) ]
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:48:15 #107
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157038321
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:38 schreef Tjacka het volgende:
Waar heb jij die lessen voor nodig? Rennen doe je toch al van nature?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_157038344
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar heb jij die lessen voor nodig? Rennen doe je toch al van nature?
:D dat zijn korte stukjes hé. :)
Groot fan van User Wotte
pi_157039388
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:40 schreef BK. het volgende:

[..]

Dit klinkt echt professioneel. :D Ik zal me er binnenkort eens meer in gaan verdiepen, dank!
LT is ook een regionale topper.
pi_157040167
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:55 schreef Skweezer het volgende:

[..]

LT is ook een regionale topper.
Regio Nederland ;)
pi_157040334
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:31 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Regio Nederland ;)
Ehh, nou nee :P

Maar ik ben wel blij dat mijn trainer zulke mooie schema's en grafiekjes maakt!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:48:48 #112
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157040535
Gisteren het hardlopen overgeslagen want ik had best last van m'n benen (scheenbenen met name). Dat was vandaag weer weg, maar nadat ik hooguit 2 of 3 keer had gesprongen om een peer uit de boom te plukken (niet raar neergekomen ofzo) was het weer terug :{w

Het verstandigste lijkt me om gewoon even niet te lopen ipv "door de pijn heen bijten" in dit geval? Het voelt anders dan spierpijn :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:52:46 #113
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157040630
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren het hardlopen overgeslagen want ik had best last van m'n benen (scheenbenen met name). Dat was vandaag weer weg, maar nadat ik hooguit 2 of 3 keer had gesprongen om een peer uit de boom te plukken (niet raar neergekomen ofzo) was het weer terug :{w

Het verstandigste lijkt me om gewoon even niet te lopen ipv "door de pijn heen bijten" in dit geval? Het voelt anders dan spierpijn :P
Scheenbeen blessure is meestal overbelasting, wijs dus om ff te dimmen met je trainings intensiteit.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_157040638
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:48 schreef heywoodu het volgende:

Klinkt als shinsplints, kan het begin van een overbelastingsblessure zijn aan de spieren rondom het scheenbeen. En inderdaad eerst even wachten tot de pijn weg is, is belangrijk! Daarna misschien toch wat rustiger opbouwen dan je nu doet, of misschien ligt het aan je schoenen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:56:24 #115
284411 crew  heywoodu
pi_157040715
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klinkt als shinsplints, kan het begin van een overbelastingsblessure zijn aan de spieren rondom het scheenbeen. En inderdaad eerst even wachten tot de pijn weg is, is belangrijk! Daarna misschien toch wat rustiger opbouwen dan je nu doet, of misschien ligt het aan je schoenen?
Schoenen zou kunnen, hoewel het geen goedkope Actionschoenen zijn en ze volgens mij wel aangemeten zijn bij een hardloopwinkel ooit.

Nou ben ik wel van 0 keer hardlopen per maand redelijk plotseling naar om de dag hardlopen gegaan en dat heb ik nu ruim 3 weken gedaan, dus misschien dat ik dat even wat moet minderen.

Wachten tot de pijn weg is en dan - voorlopig - met 2 dagen rust hardlopen ipv 1 dag ertussen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:01:15 #116
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157040824
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:39 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Ik train altijd naar een specifiek doel, een halve marathon in ongeveer 2 uur leek mij wel een mooi doel :)
Train dan eerst om die HM uit te lopen.
(kromme zin aangepast)

[ Bericht 2% gewijzigd door Murmeli op 23-10-2015 14:09:14 ]
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_157040834
Zou dan goed kunnen dat je te snel hebt opgebouwd, maar het kan ook wel aan de schoenen liggen. Rust nemen lijkt me nu in ieder geval het beste.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:17:32 #118
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157041158
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:49 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:D dat zijn korte stukjes hé. :)
True. Ergens voor aan het trainen?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_157041229
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Schoenen zou kunnen, hoewel het geen goedkope Actionschoenen zijn en ze volgens mij wel aangemeten zijn bij een hardloopwinkel ooit.

Nou ben ik wel van 0 keer hardlopen per maand redelijk plotseling naar om de dag hardlopen gegaan en dat heb ik nu ruim 3 weken gedaan, dus misschien dat ik dat even wat moet minderen.

Wachten tot de pijn weg is en dan - voorlopig - met 2 dagen rust hardlopen ipv 1 dag ertussen?
Om de dag is niet zo gek nog lijkt me, zal meer om afstanden/intensiteit gaan... Drie keer per week max lijkt me een goede (dus 2 x 1 dag rust, 1 x 2 dagen rust). Maar nu idd sowieso even een stap terug (hi ha ho) en rust nemen is wel verstandig.
pi_157041258
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:17 schreef Happel het volgende:

[..]

True. Ergens voor aan het trainen?
Nee. Laatste tijd wat drukke periode mentaal dus zocht wat afleiding. Ben daarom begonnen. Werkt voor mij een stuk makkelijker dan de sportschool. Hier ben ik lekker alleen en hoef ik niet helemaal heen zeg maar. Ik lijk iets van discipline te ontwikkelen. Best fijn moet ik zeggen.
Groot fan van User Wotte
  Redactie Sport vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:31:59 #121
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157041463
Wat is het warm buiten zeg _O- Had beter een korte tight aan kunnen trekken. Maargoed :') 9,5km weer overleefd.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_157041532
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zeker als de klachten met springen weer terugkomen is het waarschijnlijk de belasting op je scheenbeenvlies (shin splints) inderdaad.

Intensiteit terug schroeven is aan te raden, want te lang doorgaan ermee maakt het niet beter (ik loop daardoor amper de afgelopen maanden bijv. :+).

Ik weet niet of je trouwens kan afwisselen qua ondergrond? Park of bos in de buurt? Dan kan je ook af en toe op gras trainen bijv.!
Jack does it in real time...
pi_157041663
En net terug van de fysio. Heb de afgelopen tijd wat rare knieklachten. Samenvatting van het consult: ik ben raar. Lijkt erop dat het geen knie waar een evenwichts/ correctie probleem is veroorzaakt door mijn enkel.
Dus zo de schoenen maar eens aan en lopen met die handel. *O*
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:43:01 #124
284411 crew  heywoodu
pi_157041727
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:34 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Zeker als de klachten met springen weer terugkomen is het waarschijnlijk de belasting op je scheenbeenvlies (shin splints) inderdaad.

Intensiteit terug schroeven is aan te raden, want te lang doorgaan ermee maakt het niet beter (ik loop daardoor amper de afgelopen maanden bijv. :+).

Ik weet niet of je trouwens kan afwisselen qua ondergrond? Park of bos in de buurt? Dan kan je ook af en toe op gras trainen bijv.!
Park niet echt, voor een bos moet ik eerst een minuut of 10 fietsen maar daar heb ik weinig zin in :@

Ik wil hardlopend van huis af en ook na het hardlopen direct weer thuis zijn :+

Ik ga in elk geval de intensiteit even wat terugschroeven de komende weken dan, nadat dit pijntje weg is.
pi_157043554
Net startnummer en goodiebag gehaald, zit er een blikje bavaria bier in! Ook geen 0% nee gewoon normaal bier, voor de rest voeding voor of tijdens het lopen.. Het is altijd wat met die sponsoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')