SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 22-10-2015 15:27:03 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wel mooie hardloopschema's te maken via myasics.nl. Geeft een eindtijd weer en past deze aan aan de hand van je tijden bij trainingen.![]()
Voor afstervende organen start je maar een eigen topic....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Over GPS horloges gesproken.. mijn 310XT heeft kuren de laatste tijd. Doet af en toe minutenlang over het vinden van GPS signaal, en als hij aan de oplader ligt schakelt hij steeds aan en uit en maakt dan de hele tijd zo'n geluidje.. Iemand een idee wat hierbij kan helpen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klinkt bekend. Doet ie af en toe. Probeer eens een harde reset (ff googlen) en geheugen leegmaken, dan moet het weer een tijdje goed gaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Over GPS horloges gesproken.. mijn 310XT heeft kuren de laatste tijd. Doet af en toe minutenlang over het vinden van GPS signaal, en als hij aan de oplader ligt schakelt hij steeds aan en uit en maakt dan de hele tijd zo'n geluidje.. Iemand een idee wat hierbij kan helpen?![]()
Geheugen leegmaken heeft mijn 210 ook veel goed gedaan
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
ThanksHet oplader-issue is nu in ieder geval verholpen, hopelijk de rest ook!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@Schanulleke: ik denk dat je er over een paar weken anders tegenaan kijkt. Dan herinner je je wel dat het kut was, maar dan overheerst de trots meer.
Ik ben na mijn eerste hm een paar dagen zwaar gefrustreerd geweest en na de 2e eigenlijk ook wel, en nog steeds een beetje, maar die negatieve gevoelens slijten weg en dan denk ik: fuck it, ik heb wel 2 halve marathons gelopen!
En dan heb jij dus nog de dubbele afstand gedaan
Komt wel goed met die gevoelens. Nu maar gewoon de frustratie even laten uitrazen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo kijk ik er ook tegen aan. Nu je uit frustratie meteen in een tweede marathon storten lijkt me beetje jammer. Ik zou proberen vanuit een positieve motivatie weer vooruit te kijken. Je mag trots zijn op je marathon, en op de voorbereiding.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:55 schreef Murmeli het volgende:
@Schanulleke: ik denk dat je er over een paar weken anders tegenaan kijkt. Dan herinner je je wel dat het kut was, maar dan overheerst de trots meer.
Ik ben na mijn eerste hm een paar dagen zwaar gefrustreerd geweest en na de 2e eigenlijk ook wel, en nog steeds een beetje, maar die negatieve gevoelens slijten weg en dan denk ik: fuck it, ik heb wel 2 halve marathons gelopen!
En dan heb jij dus nog de dubbele afstand gedaan
Komt wel goed met die gevoelens. Nu maar gewoon de frustratie even laten uitrazen.![]()
Vanavond gestart met souplesse training. 10*400m met 400m rust (rust: even wandelen, dan dribbelen, dan weer even wandelen). Was een soort evy belevenis. Beviel op zich wel. Toch 4km op redelijk snel tempo gelopen, alles bij elkaar.![]()
Ik ga momenteel minimaal 5 keer per week naar de sportschool (krachttraining) en loop één keer per week hard. Net iets minder dan een halve marathon. Ik wil graag twee sportschooltrainingen inleveren voor 2 hardloop trainingenM'n conditie is niet geweldig en ik zou graag een halve marathon kunnen lopen in zo'n 2 uurtjes. Dus 2 uur lang op en rond de 10km/h zitten.
Nu zit ik op ongeveer +/- 8 km/h voor 2 uur. Iemand die een mooi schema heeft, of een site kent waar ik zo iets in elkaar kan zetten zodat ik met een aantal maanden met 2/3 keer per week hardlopen m'n doelstelling kan bereiken?1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers![]()
Met daarbij op lange termijn het liefst een marathon in zo'n 4-4,5 uurMaar eerst even de halve marathon doen in een redelijke tijd
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers![]()
Zoals Dirkos hierboven al zegt myasics.nl, of http://www.runnersweb.nl/Schema.htm daar staan wat standaard schema's maar kun je ook een schema op maat makenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
In 2-3 maanden van 8 km/u naar 10,5 km per uur is best wel stevig hoor!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:49 schreef Nelvalhil het volgende:
Met daarbij op lange termijn het liefst een marathon in zo'n 4-4,5 uurMaar eerst even de halve marathon doen in een redelijke tijd
Misschien lukt het je maar ik zou niet al te teleurgesteld zijn als t niet lukt.
Edit: ik las niet goed, er staat geen 2-3 maanden. Toch lijkt me een aantal maanden (dus minder dan een jaar?) best ambitieus.
Maar wie weet, met een goed schema en niet teveel aanleg voor blessures
[ Bericht 14% gewijzigd door Murmeli op 22-10-2015 09:57:32 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nice! Een deel van mijn eindejaarsuitkering mag naar de 235quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:42 schreef GotC het volgende:
Nieuwe Garmins announcedFR630, FR230 en FR235
.
De 630 klinkt echt heel tof!
Ik ga denk ik even op m'n 210 staan. Per ongeluk, uiteraardAls je maar lang genoeg wacht komt er vanzelf wel een horloge dat aan je eisen voldoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!
Ik ben erg benieuwd naar de nauwkeurigheid van de optical HR op de 235. Het is namelijk wel een beetje stom dat al die geavanceerde stats bijna via de HR band gaan bij de 630... Ik vind ze er verder prima uitzien, al denk ik niet dat ik heel snel ga upgraden.Jack does it in real time...![]()
Iets beter lezenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 06:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
In 2-3 maanden van 8 km/u naar 10,5 km per uur is best wel stevig hoor!
Misschien lukt het je maar ik zou niet al te teleurgesteld zijn als t niet lukt.er staat alleen een aantal maanden, maar 2-3 keer trainen per week. Mag dus waarschijnlijk wat langer duren.
![]()
![]()
Dat heb ik ook met mijn 110 (nu 3,5 jaar oud). heeft-ie sinds de laatste firmware update ook meer last van. Heb jij die toevallig ook?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Over GPS horloges gesproken.. mijn 310XT heeft kuren de laatste tijd. Doet af en toe minutenlang over het vinden van GPS signaal, en als hij aan de oplader ligt schakelt hij steeds aan en uit en maakt dan de hele tijd zo'n geluidje.. Iemand een idee wat hierbij kan helpen?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zou het niet weten eigenlijk, wanneer de laatste update was en of het sinds toen was.. volgens mij niet eigenlijk..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met mijn 110 (nu 3,5 jaar oud). heeft-ie sinds de laatste firmware update ook meer last van. Heb jij die toevallig ook?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Owjah!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Iets beter lezener staat alleen een aantal maanden, maar 2-3 keer trainen per week. Mag dus waarschijnlijk wat langer duren.
Blijft een aantal maanden ambitieus
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als je sneller wilt worden zou ik wat kortere trainingen doen. Elke week 2 uur lopen is nergens voor nodig als je voor een halve marathon traintquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:43 schreef Nelvalhil het volgende:
Ik ga momenteel minimaal 5 keer per week naar de sportschool (krachttraining) en loop één keer per week hard. Net iets minder dan een halve marathon. Ik wil graag twee sportschooltrainingen inleveren voor 2 hardloop trainingenM'n conditie is niet geweldig en ik zou graag een halve marathon kunnen lopen in zo'n 2 uurtjes. Dus 2 uur lang op en rond de 10km/h zitten.
Nu zit ik op ongeveer +/- 8 km/h voor 2 uur. Iemand die een mooi schema heeft, of een site kent waar ik zo iets in elkaar kan zetten zodat ik met een aantal maanden met 2/3 keer per week hardlopen m'n doelstelling kan bereiken?
Één van de training kan een intervaltraining zijn, op gewenst wedstrijdtempo (bijvoorbeeld beginnen met 4x3 minuten op dat tempo, en dat opbouwen tot maximaal 6 keer 1km of zo.
En de andere training kan een duurtraining zijn, waarbij je lekker rustig mag lopen. Maar het hoeft niet per se 2 uur, lijkt me ook te zwaar in combinatie met de sportschool. Begin met 10-12 km en doe er elke week 2km bij, en dan elke 3e week een stapje terug. Als je op maximaal 17-18km zit ben je goed genoeg getraind voor die halve marathon!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zie mijn regelmatig intervallende clubgenootjes ook inderdaad snel beter worden. Dat kan hard gaan.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, en als je elke week 2 uur in training op 8km/u loopt is het ook niet zo'n grote stap naar één keer in een wedstrijd 10km/u. Maar goed, dat zal je moeten afwachten Nelvalhil, hoe het gaat!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie mijn regelmatig intervallende clubgenootjes ook inderdaad snel beter worden. Dat kan hard gaan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: