So so cutequote:
Ik kan alleen m'n arm niet meer bewegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
So so cute!!!
Beetje kut dat m'n batterij bijna leeg is en ik nergens een lader zie
Dat is eckte liefdequote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik kan alleen m'n arm niet meer bewegen.Ik verlaag de kwaliteit van m'n leven speciaal voor haar
![]()
En moet je even aan Bonnie vragen anders.
Uiteraard verwacht ik een foto van jouw boobage als dank als mijn post doorslaggevend was voor haar.quote:
Zei je naakt dan?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard verwacht ik een foto van jouw boobage als dank als mijn post doorslaggevend was voor haar.
Jij zei het nergens, maar Dqod is wel wat gewend hoor. Die kan prima naakt aanschouwen.quote:
Als patat zonder mayonaise. Als taart zonder slagroom. Als een glas zonder bier.quote:
Als butt zonder plug.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als patat zonder mayonaise. Als taart zonder slagroom. Als een glas zonder bier.
Okidokiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is eckte liefde
Bonnie is thuis, wsl onder m'n fluffy jysk-dekentjeIk ben op het werk
Je houdt iig wat van me tegoed
Ik zou niet durven hoor. Alleen goed ingepaktquote:
Ik ben niet zo snel teleurgesteld met mijn engelengeduldquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef Fripsel het volgende:
Moet ik jullie toch teleurstellen![]()
Heb geen foto van m'n blote boobs
Wat kijkt zequote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Okidoki
Ze is eindelijk rechtop gaan zitten en kijkt nu naar YouTube.
Manchet zonder het bierquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als patat zonder mayonaise. Als taart zonder slagroom. Als een glas zonder bier.
Zijn zo gemaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef Fripsel het volgende:
Niks wat je niet binnen 13 seconden kunt oplossen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef Fripsel het volgende:
Nyancatquote:
Rare meid, die heeft toch iedere vrouw, tenminste ik ken er geen enkele die dat niet heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef Fripsel het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
http://www.nyan.cat/
We kijken een stel vloggers, dqod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |