SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dolgod
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat weet ik nog zo niet. Die heeft nog geen bal onderschept en daarmee een speler alleen voor de keeper gezet.quote:![]()
Cillessen en Van Rhijn zijn de enige wijzigingenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Younes morgen weer niet in de basis staat, ga ik huilen.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Cillessen en Van Rhijn zijn de enige wijzigingen.
![]()
Dolberg kan zowaar wel wat worden als spits. Als ie dit niveau vasthoudt gewoon de kans geven in Jong Ajax of zelfs het eerste van Ajax.![]()
Jullie hebben nog een spits nodig toch?
Jullie mogen Zaza gratis bij ons komen ophalen (Juve).
Zijn kwaliteiten? Niets. Kan niet scoren, is geen aanspeelpunt, kan geen man voorbij, heeft geen inzet. Maar kan niet slechter zijn dan Milik.![]()
bedanktquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Zijn kwaliteiten? Niets. Kan niet scoren, is geen aanspeelpunt, kan geen man voorbij, heeft geen inzet. Maar kan niet slechter zijn dan Milik.![]()
Jij met je 'we' en 'ons'quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Zijn kwaliteiten? Niets. Kan niet scoren, is geen aanspeelpunt, kan geen man voorbij, heeft geen inzet. Maar kan niet slechter zijn dan Milik.
Je bent een boerenpummel uit Groningen man.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:50 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Jij met je 'we' en 'ons'
Je bent een boerenpummel uit Groningen man.![]()
![]()
Ajax-Groningen 2-0quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Jongens, is het niet zorgwekkend dat een prima presterende Younes op de bank wordt gelaten omdat Schøne ook een basisplek verdient wegens zijn instelling?![]()
Ach het is niet alsof zoiets gek is onder De Boer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, is het niet zorgwekkend dat een prima presterende Younes op de bank wordt gelaten omdat Schøne ook een basisplek verdient wegens zijn instelling?
Net zoals hij Sinkgraven kapotmaakt.Oh.![]()
Schone is wel een bruikbare speler hoor en niet alleen vanwege zijn instelling, hij speelt gewoon met een ruit op het middenveld maar mag dat niet zeggen want dat is geen Hollandse schoolquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, is het niet zorgwekkend dat een prima presterende Younes op de bank wordt gelaten omdat Schøne ook een basisplek verdient wegens zijn instelling?![]()
Schøne heeft de afgelopen wedstrijden niet bepaald bewezen dat hij in de basis thuishoort.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schone is wel een bruikbare speler hoor en niet alleen vanwege zijn instelling, hij speelt gewoon met een ruit op het middenveld maar mag dat niet zeggen want dat is geen Hollandse school![]()
OK maar het is gewoon een tactische beslissing alleen wordt het niet zo uitgelegdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schøne heeft de afgelopen wedstrijden niet bepaald bewezen dat hij in de basis thuishoort.![]()
Dan heb ik nog wat moeite met het ontdekken van zijn toegevoegde waarde in het elftal. Zaterdag heb ik hem geen enkele seconde gezien. Persoonlijk record verstoppertje spelen verbreken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar het is gewoon een tactische beslissing alleen wordt het niet zo uitgelegd![]()
Nee want Gudelj moet ook spelen. Sinkgraven kapot. Alles.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, is het niet zorgwekkend dat een prima presterende Younes op de bank wordt gelaten omdat Schøne ook een basisplek verdient wegens zijn instelling?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
hij zal er vandaag een vrije trap inperenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wat moeite met het ontdekken van zijn toegevoegde waarde in het elftal. Zaterdag heb ik hem geen enkele seconde gezien. Persoonlijk record verstoppertje spelen verbreken.![]()
Waaaatt!!! Ik zie nu pas dat van Rhijn speelt ipv Tete...
Als een lul op een drumstel. Rust geven aan Tete? Doe dat lekker in de competitie zeg.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ajax kan voor het eerst in 5 jaar 5 opeenvolgende Europese duels ongeslagen blijven. De laatste keer dat dit lukte was tussen februari en september 2010. Martin Jol was toentertijd trainer van Ajax.
Beste selectie in jaren!!
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
"Geen man overboord als we niet winnen"
Prima instelling. Kudttrainer.'Wish I was old and a little sentimental'
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:20 schreef StarGazer het volgende:
"Geen man overboord als we niet winnen"
Prima instelling. Kudttrainer.
Frank de Boer is echt een debiel.Niet Fokken met mij.![]()
Catalaanse radiozender: 'Cruijff heeft longkanker'
Johan Cruijff heeft longkanker, zo meldt Catalunya Ràdio donderdagmorgen. Volgens de regionale radiozender kreeg de 68-jarige Nederlander afgelopen dinsdag de diagnose en wordt hij momenteel nog onderzocht. Het is nog onduidelijk hoe ernstig de ziekte bij de oud-speler en -trainer is.
/
Cruijff, die in het verleden twintig sigaretten per dag rookte, ging in 1991 onder het mes. De toestand van zijn kransslagaders was zo slecht, dat hij ieder ogenblik een zware hartaanval had kunnen krijgen. Tijdens de operatie werd een dubbele bypass bij hem aangebracht. Cruijff stopte vervolgens met roken en was daarna zelfs hoofdrolspeler in een fameuze campagne tegen roken.
Als de diagnose van longkanker eenmaal is gesteld, is er weinig tijd om beslissingen te nemen en moet er snel ingegrepen worden. Cruijff, die al decennia in Barcelona woonachtig is, was tussen 1988 en 1996 trainer van Barcelona. Daarna was hij voornamelijk als adviseur in dienst, in combinatie met sporadische wedstrijden als bondscoach van Catalonië, tussen 2009 en 2013
Mag toch hopen dat het niet waar is.'Wish I was old and a little sentimental'
verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:27 schreef StarGazer het volgende:
Catalaanse radiozender: 'Cruijff heeft longkanker'
Johan Cruijff heeft longkanker, zo meldt Catalunya Ràdio donderdagmorgen. Volgens de regionale radiozender kreeg de 68-jarige Nederlander afgelopen dinsdag de diagnose en wordt hij momenteel nog onderzocht. Het is nog onduidelijk hoe ernstig de ziekte bij de oud-speler en -trainer is.
/
Cruijff, die in het verleden twintig sigaretten per dag rookte, ging in 1991 onder het mes. De toestand van zijn kransslagaders was zo slecht, dat hij ieder ogenblik een zware hartaanval had kunnen krijgen. Tijdens de operatie werd een dubbele bypass bij hem aangebracht. Cruijff stopte vervolgens met roken en was daarna zelfs hoofdrolspeler in een fameuze campagne tegen roken.
Als de diagnose van longkanker eenmaal is gesteld, is er weinig tijd om beslissingen te nemen en moet er snel ingegrepen worden. Cruijff, die al decennia in Barcelona woonachtig is, was tussen 1988 en 1996 trainer van Barcelona. Daarna was hij voornamelijk als adviseur in dienst, in combinatie met sporadische wedstrijden als bondscoach van Catalonië, tussen 2009 en 2013
Mag toch hopen dat het niet waar is.
Later op donderdag komt de 68-jarige Amsterdammer met een verklaring.
[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 22-10-2015 09:51:05 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit is een grap?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
Als een lul op een drumstel. Rust geven aan Tete? Doe dat lekker in de competitie zeg.....![]()
Competitie is belangrijker he. Hij had natuurlijk Tete ook rust kunnen geven tegen Heracles, maar die potjes zijn toch nog iets belangrijkerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
Als een lul op een drumstel. Rust geven aan Tete? Doe dat lekker in de competitie zeg.....![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Competitie is belangrijker he. Hij had natuurlijk Tete ook rust kunnen geven tegen Heracles, maar die potjes zijn toch nog iets belangrijker, inderdaad jong Ajax maar Europees inzetten.
![]()
Nee dat hoeft ook weer niet, maar jongens met wat pijntjes of vermoeidheid zou je rust kunnen gunnen. Verder wil je de pot natuurlijk gewoon winnenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..], inderdaad jong Ajax maar Europees inzetten.
![]()
![]()
Shit zeg :Squote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:27 schreef StarGazer het volgende:
Catalaanse radiozender: 'Cruijff heeft longkanker'![]()
blijkbaar sta ik alleen in deze mening,
Ik ben van mening dat verliezen tegen Vitesse minder zwaar weegt(want meer kansen op herstel, want nog een boel wedstrijden te gaan) dan verliezen tegen Fener.
Deze europeese ontmoeting is in mijn ogen toch wel heel belangrijk. En zou je dus met je sterkste 11 moeten spelen (ik zeg niet dat spelen met van Rhijn een verliespot is overigens).FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: