Ze vindt dit niet mooi...quote:
Jawel. Maar niet van die gespierde torso's.quote:
Ik werd er ook niet warm van.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet van die gespierde torso's.
Je moet wat als er weer eens zo'n baggerplaat gedraaid wordt van Coldplay, maar je toch een positieve sfeer in het topic wil houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit topic is compleet ontspoord.
Moet je in de hoek gaan staan... daar is het 90 graden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet warm van.
Ik heb eigen muziek aangeslingerd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet wat als er weer eens zo'n baggerplaat gedraaid wordt van Coldplay, maar je toch een positieve sfeer in het topic wil houden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je in de hoek gaan staan... daar is het 90 graden.
XD
En het gaat niet eens over een stok.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit topic is compleet ontspoord.
altijd lachen die wiskundige humorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je in de hoek gaan staan... daar is het 90 graden.
XD
In zekere zin ook weer wel...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef JDude het volgende:
[..]
En het gaat niet eens over een stok.
wat is dezequote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerste afbeelding:
[ afbeelding ]
Eén goed punt. Dit in tegenstelling tot diverse eerdere posts die twee goede punten bevatten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In zekere zin ook weer wel...
Het kan geen feest blijven helaasquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Eén goed punt. Dit in tegenstelling tot diverse eerdere posts die twee goede punten bevatten.
Nou iddquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Alive & Kicking het beste nummer van de Simple Minds noemen...
Rabbering heeft het historisch besef van een aardappel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |