quote:Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]niet zo raar dat het zo slecht gaat met de niners
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op zondag 1 november 2015 22:06 schreef Smoofie het volgende:
Man man man. Wat een slechte D hebben de giants en Saints toch!
zijn ze gaan basketballen?quote:Op zondag 1 november 2015 22:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
49 - 42Aan touchdowns geen gebrek in New Orleans
De Giants halen de PO niet.quote:Op zondag 1 november 2015 22:27 schreef Dos37 het volgende:
Kijk nu al uit naar Giants vs Pats superbowl
nee hoorquote:Op zondag 1 november 2015 22:15 schreef Boezeidekoe het volgende:
Bucs geven voor de 2e week op rij een gewonnen wedstrijd uit handen, OT nu in ATL
Moet je een aantal jaar nog wachten denk ik.quote:Op zondag 1 november 2015 22:27 schreef Dos37 het volgende:
Kijk nu al uit naar Giants vs Pats superbowl
Hardy had daar moeten liggen.quote:
lol wat?quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 00:26 schreef Seam het volgende:
Zeker gezien hun problemen met de 4th quarter dit seizoen, gaat nog heel erg zwaar worden de Hawks ja
Als Seahawks fan vrees ik weer het ergste.quote:Op maandag 2 november 2015 00:32 schreef PirE het volgende:
Nou, dat wordt niks meer, offense veel te snel van het veld.
Nog net niet in de 4th quarter maar pijnlijke INT hier zegquote:Op maandag 2 november 2015 00:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
[..]
Als Seahawks fan vrees ik weer het ergste.
Haha lees wat ik net zeg.quote:Op maandag 2 november 2015 00:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Nog net niet in de 4th quarter maar pijnlijke INT hier zeg
Nee ik volg college niet, heb al moeite alles bij te houden in de NFL. En ook nog eens voetbal te volgen.
Ja maar komt door die INT in de 3e, is al knap dat het geen TD werd.quote:Op maandag 2 november 2015 00:52 schreef PirE het volgende:
Na 30 seconden is de 4th quarter lead van seattle verdwenen.
Je bedoelt Seattle? ipv D?quote:Op maandag 2 november 2015 00:51 schreef Seam het volgende:
Knap een TD daar voorkomen door de D. Gaat nog een heksenketel worden komend kwartier
Nee de defense van Hawks hebben daar toch voorkomen dat er een TD gemaakt werd?quote:
Oh ik dacht dat je Dallas bedoelde ipv Defence. Sorry mijn fout.quote:Op maandag 2 november 2015 00:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee de defense van Hawks hebben daar toch voorkomen dat er een TD gemaakt werd?
Hersenschudding, ziekenhuis. Alhoewel ik denk dat het wel meevalt want zag armen in de lucht en een duimpje terwijl die op de brancard lag.quote:Op maandag 2 november 2015 00:56 schreef Seam het volgende:
Is er trouwens al iets bekend over Lockett?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |