Het gaat niet alleen om de Britten, het trekt een hoop Europeanen. Ben er zelf best vaak geweest in London en je ziet echt niet alleen Britten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:57 schreef Smoofie het volgende:
Al dat gepraat over een London Franchise. Op de praktische dingen na. Zitten de engelsen daar wel op te wachten? Paar games per jaar oke, maar een franchise? Met de premier league...hebben ze al genoeg
Ik vind het ook volledig de plank misslaan. Zo'n team heeft een geweldig nadeel qua speelschema, ze zullen dan waarschijnlijk een maand lang uitspelen en in de US verblijven o.i.d. Daarnaast is er wel een fanbase maar die is volledig versnipperd door Europa. En welke topspeler wil er nu voor de London franchise uitkomen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:57 schreef Smoofie het volgende:
Al dat gepraat over een London Franchise. Op de praktische dingen na. Zitten de engelsen daar wel op te wachten? Paar games per jaar oke, maar een franchise? Met de premier league...hebben ze al genoeg
Ik vraag me ook af hoe ze dat moeten gaan doen met salaris etc. ze zullen toch de UK regels moeten volgen en er zullen we meer NFL regels in conflict zijn met Brits recht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:25 schreef RipCity het volgende:
Vanaf volgend jaar gaan ze ook op White Hart Lane de NFL wedstrijden spelen. Maar idd, nu zit het vol omdat het leuk is zo af en toe. Betwijfel of het vol komt een heel seizoen lang.
Salary cap is ook tegen EU regels dacht ik. En het helpt idd alleen als je een goede franchise krijgt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:29 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe ze dat moeten gaan doen met salaris etc. ze zullen toch de UK regels moeten volgen en er zullen we meer NFL regels in conflict zijn met Brits recht.
Niettemin lijkt me een team in Londen wel iets waar ik me voor zou interesseren, The London Monarchs
LA gaat er wel komen, vroeger 2 teams daar maar toch geen succes, wel vreemd in zo'n gigantische stad dat het toen niet werkte.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Salary cap is ook tegen EU regels dacht ik. En het helpt idd alleen als je een goede franchise krijgt.
LA snap ik wel, was er vroeger ook.
Zal wel leuk zijn als er eens een wedstrijd in 75-0 eindigt ofzo. Dolphins zijn hard op wegquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:58 schreef Breidniet het volgende:
Interception TD Dolphins, 35-0Bill o Brien mag zich wel zorgen gaan maken, die zal wel onder druk gaan staan bij de Texans.
De winst lijkt in elk geval wel binnen, nu moeten de Patriots nog even winnen van de Jets en de strijd voor plek 2 is weer openquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn als er eens een wedstrijd in 75-0 eindigt ofzo. Dolphins zijn hard op weg
Is er een team wat na een serie Hard Knocks wel presteert? de Falcons vielen vorig seizoen ook door de mand en nu lijkt het wel een ander teamquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef Seam het volgende:
41-0 in 1 helftHeel erg triest.
Texans, wat een deceptie dit seizoen
Hoop dan op de Titans met Mariota.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het begint er wel steeds meer op te lijken dan van alle 32 ploegen de 4 zwakste samen in 1 divisie zitten, de AFC South. En toch gaat er 1 naar de playoffs
Is toch bijna ieder jaar zo, dat een matig team een home play-off heeft terwijl een ander team met een beter record niet in de playoffs komt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het begint er wel steeds meer op te lijken dan van alle 32 ploegen de 4 zwakste samen in 1 divisie zitten, de AFC South. En toch gaat er 1 naar de playoffs
Je hebt gelijk, binnenkort zullen de discussies over dit waanzinnige systeem wel weer losbarsten, waarna er inderdaad niks verandert. Maar ik denk dat het dit jaar wel heel extreem wordt, mogelijk een 6-10 team in de playoffs. Alle 4 de ploegen in de AFC South kunnen er niks van, zelfs de Colts zakken gigantisch door het ijs.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Is toch bijna ieder jaar zo, dat een matig team een home play-off heeft terwijl een ander team met een beter record niet in de playoffs komt.
Kan er wel ieder jaar over gaan klagen, maar zolang de owners het allemaal prima vinden zal er niets veranderen
Vorig jaar ook 6-10 team toch? Panthersquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, binnenkort zullen de discussies over dit waanzinnige systeem wel weer losbarsten, waarna er inderdaad niks verandert. Maar ik denk dat het dit jaar wel heel extreem wordt, mogelijk een 6-10 team in de playoffs. Alle 4 de ploegen in de AFC South kunnen er niks van, zelfs de Colts zakken gigantisch door het ijs.
7-8-1 Recordquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar ook 6-10 team toch? Panthers
Ligt niet per se aan brady. 10 dropped passes...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef Seam het volgende:
Nou onderschat Brady in de 4th quarter niet
Had ik maar bij 24-0 gebetquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
Skins nu 31-30 voor na 24-0 achterstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |