Ik heb geen gamepass dit jaar, dus ik kijk helemaal niks live (tot nu toe). Misschien vanmiddag dan wel, al is Bills vs Jags natuurlijk geen mouthwatering matchup...quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:53 schreef PirE het volgende:
[..]
14:30 begint het. Maar alle wedstrijden beginnen vandaag, morgen en donderdag een uurtje eerder. Vanaf volgende week zondag is het weer normaal.
Gewoon even ter info.
Inderdaad ik denk dat het na 1 kwart al geen wedstrijd meer is, maar dan is het natuurlijk geen leuk potje meer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:29 schreef Seam het volgende:
Jets Patriots gaat wel een leuk potje worden! Even lekker kijken hoe de gehypte Jets vernietigd worden, net als de Bills een paar weken eerder.
De NFL weet natuurlijk donders goed dat als ze een wedstrijd "gratis" weggeven, het zo ongeveer de minst interessante van de 256 moet zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb geen gamepass dit jaar, dus ik kijk helemaal niks live (tot nu toe). Misschien vanmiddag dan wel, al is Bills vs Jags natuurlijk geen mouthwatering matchup...
Edit: 7 secondenquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Bills met 2 turnovers in een paar minuten, beide returned voor TD.
Gaguars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |