Ach ja, ik heb ook wel eens gezien dat een gezin uit treiteren van een buurvrouw een half jaar vastzat aan jeugdzorg. Hebben de ouders het na een jaar op een rechtszaak aangestuurd en waren dus volledig onschuldig bevonden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat de problemen bekend zijn bij Jeugdzorg maar er niet adequaat wordt ingegrepen.
Ik hou mij nog even stil. Iemand is in mijn ogen nog niet meteen schuldig hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal maar speculatie. Zie de post van paddy onder de jouwe. Misschien heeft 'ie dat kind wel 'gewoon' een pak rammel gegeven en is dat fout afgelopen.
Sowieso is de doodsoorzaak nog onbekend.
?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:03 schreef Messina het volgende:
*Naam moeder* vindt Overspel leuk.
16 september 2011
Ohjee.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:03 schreef Messina het volgende:
16 september 2011
Moeder vindt bordspel X leuk, nou, wat spannend zeg!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:03 schreef Messina het volgende:
16 september 2011
Is toch ook tv serie?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Moeder vindt bordspel X leuk, nou, wat spannend zeg!!!!
Geen idee, is dat zo?quote:
Ik ben de BNW'ers voor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Moeder vindt bordspel X leuk, nou, wat spannend zeg!!!!
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:03 schreef Messina het volgende:
16 september 2011
?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]!
Als je iemand zwart wil maken, doe het dan goed
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien houdt ze ook van klaverjassen, Penoza of U2. OMMMEGOTTTT
Want, dit heeft potentie net zo te gaan als in het Julian & Ruben topic. Hun moeder werd nog net niet afgeschilderd als de duivel. Triest.quote:
En omdat het volgens jou dezelfde potentie zou hebben als een topic over 2 jongetjes die dagenlang onvindbaar waren en wiens moeder toen (logischerwijs) alle middelen aangreep om haar kinderen te vinden, wat haar later verweten werd, probeer je een paar keer dit topic dezelfde kant op te sturen, terwijl het een compleet ander soort zaak is?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:55 schreef Messina het volgende:
[..]
[..]
Want, dit heeft potentie net zo te gaan als in het Julian & Ruben topic. Hun moeder werd nog net niet afgeschilderd als de duivel. Triest.
Maar voor de dood van Tygo lijkt minder interesse voor te zijn, als ik dat woord mag gebruiken.
Alsof die man nu in een gezonde mentale staat verkeerd. Die heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan FB.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:45 schreef Leandra het volgende:
De FB van vader is eindelijk offline trouwens. Mocht ook wel eens inmiddels, ze zou van iemand in zijn vakgebied verwachten dat dat een van de eerste dingen was die hij gedaan had...
Vanuit z'n laptop in de cel?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:45 schreef Leandra het volgende:
De FB van vader is eindelijk offline trouwens. Mocht ook wel eens inmiddels, ze zou van iemand in zijn vakgebied verwachten dat dat een van de eerste dingen was die hij gedaan had...
Klopt, maar zelfs in die staat verbaast het me dat hij z'n FB nog online had.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Alsof die man nu in een gezonde mentale staat verkeerd. Die heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan FB.
Vast niet, maar vast wel in overleg met het OM, die hebben er immers ook geen belang bij dat viral gaat.quote:
Ik probeer helemaal niets te sturen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En omdat het volgens jou dezelfde potentie zou hebben als een topic over 2 jongetjes die dagenlang onvindbaar waren en wiens moeder toen (logischerwijs) alle middelen aangreep om haar kinderen te vinden, wat haar later verweten werd, probeer je een paar keer dit topic dezelfde kant op te sturen, terwijl het een compleet ander soort zaak is?
Eerst het eerwraak gedoe (de gekrenkte eer van vader moet de schuld van de moeder zijn), dan de vermelding dat moeder "Overspel" leuk vindt, maar daarbij laat je de aanhalingstekens achterwege, en dat het om een TV-programma gaat vermeld je ook niet...
Is het probleem dat er niet genoeg aandacht voor deze zaak is omdat het topic niet ontploft?
Daar ben je dan zelf medeschuldig aan door een half topic offtopic geblaat over eerwraak.
En ik weet niet wie Tycho is, maar dit kind heet Timo.
Prima, als je dat dan eens gepost had, ipv alleen maar de naam gebruiken dan hadden we daar tenminste iets aan gehad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:19 schreef Messina het volgende:
Kind heet dus Tygo, media heeft onjuiste naam gebruikt de eerste dagen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Dordtse_wijk__.html
Zo iets had ik inderdaad ook al als mogelijkheid in gedachte. Zeker omdat het dochtertje ook snel thuis zou komen, maar hij daar blijkbaar niet op heeft gewacht. Dat doet vermoeden dat het geen volledig uitgewerkt plan is geweest.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:16 schreef Messina het volgende:
Ik wil helemaal niet speculeren, het is niet eens zeker dat het jochie omgebracht is. Door de 'vlucht' van de vader zou je denken van wel, maar in principe zou hij net zo goed van de trap gevallen kunnen zijn. (Ja, nu ben ik toch aan het speculeren...)
De directe familie zal niet op het forum hangen momenteel. Hoop dat ze zo goed als mogelijk worden opgevangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |