Wat een wissels ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Maargoed dat Guardiola zich ingedekt heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pijnlijke post voor mij ditquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Fans van Guardiola nemen wij niet serieus.
En degene die de korte corner heeft uitgevonden, moeten ze opgraven, een paar beuken geven en weer opnieuw begraven...quote:
Korte corner = meer balbezit, meer passes dus dan kan je zeggen dat je gedomineerd hebt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En degene die de korte corner heeft uitgevonden, moeten ze opgraven, een paar beuken geven en weer opnieuw begraven...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Korte corner = meer balbezit, meer passes dus dan kan je zeggen dat je gedomineerd hebt.
#Kortecornertactics
Adoratie wil ik het niet noemen, maar het is nou ook niet een selectie om eens lekker Pep-voetbal te spelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De Ten Hag adoratie lijkt ook te mislukken las ik
Is dat waarom ajax dat gekke dingetje doet van weglopen bij de cornier.. HIHIHIH ik heb hem aangeraakt hoor xD andere speler kmt in rennenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Korte corner = meer balbezit, meer passes dus dan kan je zeggen dat je gedomineerd hebt.
#Kortecornertactics
Tegenwoordig slingert Ajax ze weer vaker voor doel, als ik het niet mis heb.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat waarom ajax dat gekke dingetje doet van weglopen bij de cornier.. HIHIHIH ik heb hem aangeraakt hoor xD andere speler kmt in rennen
Volgende keer beter 14 in een combo stoppen, win je nog meerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:40 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hoppa eerste 4 wedstrijden van eightfold bet goed.
Nu morgen Juventus, City, Atletii en Gala winnen en 400 euro in the pocket.
Gewoon hopen dat Arjen rond Bayern - Arsenal weer fit is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Nu volledig richten op het herstel van Arjen
want?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat Arjen rond Bayern - Arsenal weer fit is.
Liever rustig brengen zodat hij heel blijft en mee kan naar het EK.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook wat langere spelers tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig slingert Ajax ze weer vaker voor doel, als ik het niet mis heb.
Waarom? Dat die lijp maar een keer lang genoeg fit blijft voor NL.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Too soonquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liever rustig brengen zodat hij heel blijft en mee kan naar het EK.
Oh .. wacht
Ik denk dat Bayern dat makkelijk gaat winnen met hem en Costa erbij mochten ze allebei dan volledig fit zijn. 3 á 4-0quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederlands Elftal is pas rond september 2016 weer relevantquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom? Dat die lijp maar een keer lang genoeg fit blijft voor NL.
Ik heb hem toch wat schoten af zien vuren waar Cech als enige een antwoord op had.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Lewy heb ik niet gezien vandaag
Matig voor zijn doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem toch wat schoten af zien vuren waar Cech als enige een antwoord op had.
Nou en?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederlands Elftal is pas rond september 2016 weer relevant
Gr gr
Ik zag hem de bal missen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Lewy heb ik niet gezien vandaag
Dat weet niemand. Van Neuer ook niet trouwens,quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij deed het in elk geval niet expres....![]()
Wat was hij eigenlijk aan het doen?
Nee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je op dit gebied in een droomwereld leeft.
bedankt hansquote:
idemoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |