Neuer imoquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:36 schreef Caland het volgende:
Zeg het maar jongons,
actietje van costa of reddingkje van neuer
reddingkje neuer,quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:36 schreef Caland het volgende:
Zeg het maar jongons,
actietje van costa of reddingkje van neuer
Kansen over en weer volgens Joost.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Op een leuk aanvalletje na helaas weinig genot.
Heb eerder al gezegd dat je gelijk hebt gekregenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lodeweges weer eens opgestapt. Zo voorspelbaar als hij is.
Wat kan die ballen, oh oh oh oh.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:37 schreef Caland het volgende:
https://vine.co/v/e9E9TqBdx5F
is toch heerlijk man, he? costatje. hahahaha
Klopt en dan hebben ze hun hele elftal nog niet eens bij héquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:37 schreef Syntix het volgende:
Dit Bayern![]()
GVD wat een machine
![]()
Bayern > barcelona in zijn beste tijd.
Ze blaffen maar bijten niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:37 schreef Syntix het volgende:
Dit Bayern![]()
GVD wat een machine
![]()
Bayern > barcelona in zijn beste tijd.
Oh, ik ben pas net online. Even kijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb eerder al gezegd dat je gelijk hebt gekregen
Goed voor Heerenveen trouwens , halve graftrainer
Jij zit toch in Berlijn?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost praat altijd een superlatieven. Die neem ik niet meer serieus.
Je mist gewoon nog Robben en Ribery. Wie nog meer eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt en dan hebben ze hun hele elftal nog niet eens bij hé
Ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zit toch in Berlijn?
quote:
Geweldige stad man! Ben of ga je ook even het olympisch stadion bezichtigen?quote:
Ga ik donderdag doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geweldige stad man! Ben of ga je ook even het olympisch stadion bezichtigen?
Het is wel even wennen dat het enorm verschilt qua stadsonderhoud met Nederland. Verder zijn die metro's zwaar kut.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Leuk daar? Muurtje gezien dit dat?
Als ik nu af en toe MOTD aanzet zie je ook alleen maar nobuddies alleen maar onzin verkondigen. Ruud Gullit past daar goed tussen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk dat Gullit zelfs bij de BBC zijn 'analyses' mag doen.
Met Alan Shearer en Danny Murphy is niks mis, vind ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ik nu af en toe MOTD aanzet zie je ook alleen maar nobuddies alleen maar onzin verkondigen. Ruud Gullit past daar goed tussen.
Zonde dat Alan Hansen gestopt is, was een van de weinigen waardoor die analyses tussen de samenvattingen door nog wel te harden waren.
Je moet de film Er ist wieder da kijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:42 schreef Pascalus het volgende:
Ik wil ook een keer naar Berlijn. Beetje in de bunkert van Adolf kijken en zo.
NEIN NEIN NEIN NEINquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je moet de film Er ist wieder da kijken
Ik zit in een flat vlakbij de TV-torengod.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:42 schreef Pascalus het volgende:
Ik wil ook een keer naar Berlijn. Beetje in de bunkert van Adolf kijken en zo.
Dat lijkt me een topfilm.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je moet de film Er ist wieder da kijken
Luister maar eens goed wat ze zeggen. Omdat het in het Engels is klinkt het al een stuk imposanter, maar als je echt nagaat wat ze vertellen, is het vaak een verschrikkelijke bundeling van clichés en nietszeggende prietpraat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Alan Shearer en Danny Murphy is niks mis, vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
The power of the team is the team.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Luister maar eens goed wat ze zeggen. Omdat het in het Engels is klinkt het al een stuk imposanter, maar als je echt nagaat wat ze vertellen, is het vaak een verschrikkelijke bundeling van clichés en nietszeggende prietpraat.
This makes sense.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Luister maar eens goed wat ze zeggen. Omdat het in het Engels is klinkt het al een stuk imposanter, maar als je echt nagaat wat ze vertellen, is het vaak een verschrikkelijke bundeling van clichés en nietszeggende prietpraat.
701quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welk k-ANAAL zenden ze dat uit?
You knowquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik deel deze mening.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:48 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik zou graag een doelpunt willen zien.
Dan zou ik schakelen naar Bate - Barcelona, gok dat daar veel gescoord wordt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:48 schreef Rickertman96 het volgende:
Moet je het schakelprogramma kijken op Sport1. Doelpunten genoeg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:48 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat een goal van Rakitic.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet je het schakelprogramma kijken op Sport1. Doelpunten genoeg.
Louisgodquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:53 schreef Pascalus het volgende:
HELLO HELLO PAY ATTENTION TO THE MANAGER
Wie doe ik nu na?
Giovanni van Bronckhorst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:53 schreef Pascalus het volgende:
Wie doe ik nu na?
Bert van Oosterveen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:53 schreef Pascalus het volgende:
Wie doe ik nu na?
Frank de boerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:53 schreef Pascalus het volgende:
Wie doe ik nu na?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Mooie fkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Wereldgoal manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet me aanpassen aan het niveau.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat jij, mod zijnde, een beetje het goede voorbeeld zou geven
Ik geef slechts advies. Het zou je sieren als je dat op zou volgenquote:
We hebben GGMM als mod gehad, dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat jij, mod zijnde, een beetje het goede voorbeeld zou geven
Het genot was van korte duur helaasquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ed de Goeij heeft een behoorlijk incesthoofd
Het zou je broer kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ed de Goeij heeft een behoorlijk incesthoofd
Weghorst past wel bij die kale gek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Weghorst zou hier niet misstaan.
je UIquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weghorst past wel bij die kale gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:14 schreef hafcfan het volgende:
Dat hadden we al door door die 'JAAAAAAAA'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:14 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
nou nouquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zak in elkaar joh kk gek.
Gr Barney
Dat mag jij vinden hij schiet er toch best aardig wat in de laatste tijd.quote:
Kan er niks van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden hij schiet er toch best aardig wat in de laatste tijd.
Ok ok I feed the troll, ook dat mag jij vindenquote:
Is ook zoquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Er waren mensen die zeiden Neuer>Buffon
Deze wedstrijd heeft weinig nut maar best jammer die 1-0 ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:18 schreef VXXLL het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
KingRoland
Guardiola hé.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon een persoonlijke fout waar een trainer niets aan kan doen.
Neuer>buffonquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Als je die mening niet hebt ben je knettergek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Die mensen hebben natuurlijk gelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Hansen > Neuer > Zoet > Buffonquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu jij het zegt weet ik helemaal dat het niet zo is.
Ga er nou niet op inquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hansen > Neuer > Zoet > Buffon
Dit doet erg veel pijn bij mijquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu jij het zegt weet ik helemaal dat het niet zo is.
Dat zegt genoeg over hem jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hafcfan is een goede vriend van mij.
Hansenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hansen > Neuer > Zoet > Buffon
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hafcfan is een goede vriend van mij.
Hoe dun moet jij dan wel niet zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb je foto op FB gezien. Je bent echt #viesdik.
Echt hé, tffoeequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:23 schreef Coco98 het volgende:
Wat zijn jullie vervelend tegen elkaar zeg.
Zal wel aan de wedstrijd liggen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe dun moet jij dan wel niet zijn
Doe dit even lekker via DM zeg jongens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Staat er bij mij ook hoor, nog nooit op gezocht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die resultaten zijn aan jou aangepast.
Jij straalt niet echt autoriteit uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Doe dit even lekker via DM zeg jongens.
Je kop is godverdomme net groot als Barney zijn buik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe dun moet jij dan wel niet zijn
DM's worden niet besproken!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Doe dit even lekker via DM zeg jongens.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Staat er bij mij ook hoor, nog nooit op gezocht.
Haags for modquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DM's worden niet besproken!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kop is godverdomme net groot als Barney zijn buik.
Laten we elkaar niet beoordelen op elkaars uiterlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:25 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Laten we elkaar niet beoordelen op elkaars uiterlijk
Misschien heeft hij wel veel inhou...
Oh wacht. Laat maar
Wel een fresh kapseltje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké plankquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dat was totaal geen leuke grap. 1/10.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:29 schreef VXXLL het volgende:
Beetje zelfspot moet kunnen toch KingRoland?
Kun je dat ook even aan de PSV-ers doorgeven?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:29 schreef VXXLL het volgende:
Beetje zelfspot moet kunnen toch KingRoland?
Scherpquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kun je dat ook even aan de PSV-ers doorgeven?
Vol lof!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:29 schreef hafcfan het volgende:
\
[..]
Voor complimenten verwijs ik u door naar Haags
Ik betwijfel het. Bayern heeft 6 punten dus ze doen het rustig aan. Arsenal moet. Had ik maar op Arsenal een betje gezetquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:31 schreef Almerian het volgende:
Wat is dat eindeloze overspelen van Bayern toch saai.
Het heilige balbezit wordt vanavond gelukkig afgestraft.
Die Depay heeft mazzel dat ik er niks van kan in het veld anders kon er geen hoed op tegen mijn stijl.quote:
Geen zorgen. Die pakt Arsenal thuis in München wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |