abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156968797
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_156968861
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:34:04 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156968866
Foto van stip in de OP :D
KuikenGuppy
pi_156968884
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156968934
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:34 schreef Burdie het volgende:
Foto van stip in de OP :D
Zelfspot FTW :P

Al zou ik Stip echt nooit zo'n hoedje op doen :{w

Nja, dat idd Butter! Ze zei dat ze een aantal voorbeelden hebben en dan wil ik heel graag meedenken. Soms schijnt het dus wel frustratie te zijn, maar thuis zwaait ie dan iets uit onze handen of maait ie een keer onze kant op dus dat is makkelijker af te keuren dan bijten.

We gaan het gewoon zien vrijdag en hopelijk is het idd iets simpels als hem meer buiten laten spelen :)
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:37:20 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156968957
Ik vind 15m2 ook wel erg klein :? hoeveel kindjes zitten daar in?
KuikenGuppy
pi_156969013
Maximaal 6, met 1 leidster en soms nog een stagiaire. Op zich is het niet veel groter dan de ruimte op zn vorige kdv, waar het dubbele aantal zat en ook nog een gedeelte was afgeschermd richting de verschoonplek en keuken.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:53:36 #8
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156969307
Die foto _O-

En fijn dat er waarschijnlijk toch een normaal gesprek te voeren valt!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156969450
Jeetje, ik verbaas me ook over de grootte van de ruimte.. Blijkbaar zijn wij erg verwend :@ Ons kdv heeft ook maar 1 groep maar heeft een algemene (grote) ruimte, een atelier, een binnenspeelkamer en ook een heel groot buiten...
SPOILER
Fijn dat het gesprek wel wat opluchtte Dot! Zo ga je dat gesprek toch een stuk meer ontspannen in :)
pi_156969641
Wow Fazz!

De buitenruimte is bij ons kdv ook wel erg mooi. Ze hebben alleen een tuin, dus geen tegels met speelapparaten, maar wel een grote moestuin en van die kruipholletjes in de struiken en ze bouwen tipi's van wilgentakken.
pi_156969677
Oh en Chanty, vanochtend dus een goed gesprek met de overige auteurs? Fijn dat er een besluit ligt en je het dit jaar dan nog kan afronden!

Dat klinkt ook fijn Dot! Tipi's van wilgentakken O+ Maar dan is het toch niet te begrijpen dat ze soms maar 15 min buiten zijn?
pi_156970367
Nee, dat snap ik ook niet zo goed, maar misschien zijn er suikerkindjes bij :+

Als iemand trouwens nog een tripje naar het Kinderboekenmuseum had gepland, tot en met donderdag staat er in de hal een heus FabLab met 3D printers en een werktafel waaraan een robot geknutseld kan worden van een afwasborstel :) Op zich denk ik nog leuker voor oudere kindjes, maar die 3D printers zijn voor ons ook leuk om te zien.
pi_156971230
SQ, <O) ja :D Het is eigenlijk gewoon een smoes om speelgoed te kopen wat we zelf leuk vinden. Maar er is geen plek in de kast meer. :+
We gingen voor een Duplo bouwplaat en Risk voor mij....maar dat werkt niet, ons in een speelgoedwinkel neerzetten met een kader. :P Onder het mom van 'Dan kopen we dat voor Sinterklaas' praten we het gewoon goed voor onszelf.

Sprak net de buurvrouw en die verheugen zich helemaal op 5 december want dan wil ze op de deur komen kloppen. Ik zei 'Maar B snapt er nog niets van he?' Ze komt toch echt op de deur kloppen. Ze hebben zelf 2 kleinkinderen maar die zien ze bijna nooit dus B is een surrogaat kleinkind geworden.

Fijn Dot! Wat een gedoe zeg....
Ziet er leuk uit Fazz, gezellig en knus maar toch ruim opgezet.
pi_156971389
15 minuten buiten maar? Wat zonde zeg, buitenspelen is juist zo leuk! Suikerkindjes denk ik niet. Suikervolwassenen misschien? Hier spelen ze een uut buiten. Minstens. Weer of geen weer.

Netjes dat ze haar woorden terugnam. En samenwerken moeten jullie uiteraard, maar met die minis moet je het probleem aanpakken waar jet is. Op het kdv dus :/
pi_156973071
Dot

SPOILER
Haha Exode wij hebben ook al 5 dec cadeaus hoor, maar wij hebben het in de afgelopen maanden al verzameld, als iets in de aanbieding was oid.

Mijn dreumes drinkt uit een pakje.. met een rietje. Ze had vandaag mijn pakje wicky te pakken.. nou dat had ze rap door,en eenmaal in een pakjeshouder gezet helemaal. O+ mijn kleine groterd.
S. 2014
J. 2016
pi_156973307
Dit jaar doen we gewoon nog met zwager en vriendin het traditionele sinterdobbelspel O+ . De kindjes zijn dan 15 en 4 maanden, die snappen er toch nog niks van. Al vindt A speculaas wel heerlijk :D :@ .
pi_156974315
Die duplo bouwplaat he, was vorige week bij trekpleister voor 7 euro ongeveer en nu volgens mij bij Intertoys goedkoopst? Laatst onderzoek naar gedaan en goedkoopste gekocht :P en boekjes van 6 euro voor 1¤, peuters eerste kleuren boek.

Benieuwd hoe het gesprek gaat, dit!

En oei, oorontstekingen allemaal, beterschap! Hier al tijden geen tanden meer, willen liggen is wel drama.

Vandaag door verbouwing in woonkamer R grotendeels in box gehad en hij zat zo lief te spelen en verhaaltjes te vertellen met hoog stemmetje O+ Nu met dreumes aan de borst in koude woonkamer die naar beton stinkt. Oud laminaat is opgehaald, morgen nieuwe erin. Wat een verbouwing :o niets voor ons.

De kivik ikea bank in grijs (inspiratie door kwak), is online gekocht net als mammut blauwe kindertafel en stoel. Zo fout maar kindbestendig en ik heb een eigen hoekje voor elkaar gekregen bij man :') Als het aan hem ligt komt er nauwelijks spul bij.

Sinterklaas, ik vknd het samen kijken naar TV erover geweldig zelf, dus met R ook. We gaan zijn schoentje zetten en ik heb dat simpele boekje voor hem. Verder niks en onderling doen we nu ook niks omdat we vanaf nu het voor hem gaan vieren. Scheelt ons gedoe haha en net zo leuk. Snoep Enzo doen we niet aan dit jaar.
pi_156974368
Jeeej veel plezier met de bank. (En succes met in elkaar zetten :') ik haaaaat dat zo aan ikea, ook al is het best te doen).
Kwak
pi_156974559
Bouwplaten van Duplo zijn teruggeroepen begreep ik omdat de dopjes eraf gaan. We hebben er wel 1, een grote ook nog maar 1 erbij is wel handig met de belachelijke hoeveelheid blokjes. (Nog van mij en mijn vrouw geweest)

Ik heb me dus enorm ingehouden bij Toys XL, ik wilde eigenlijk alle playmobil kopen net zoals alle lego en en en en. B is daar te jong voor? Wie zegt dat het voor hem is ;)

Wij doen op 5 dec samen Sinterklaas, dat doen we al jaren en nu met die kleine erbij. Verder nog dobbelen met mijn familie en waarschijnlijk nog dobbelen of iets in die trant met mijn vrienden. (Zonder kids) Ik vind Sinterklaas gewoon erg leuk :) Nu heb ik een smoes en iemand die met me mee kan kijken naar de intocht.

Zo Hilmo, een hoop geklus en veranderingen bij jou!
Uit een pakje GM, wow!! Sla de Wicky maar in ;)
pi_156977397
Lidl-winterwarme ukkies O+
Hier niet nodig, 23-25 graden vandaag ;)

L heeft het super gedaan! 'S ochtends en 's middags korte tuk en daartussen gewandeld (Tula *O* Buggy is nog niet uit de achterbak geweest) en op een pleintje geluncht, het is zo'n gezelligerd! Zwaaien naar iedereen (inclusief duifjes :D en vanalles mee-eten, easy peasy :Y)

Het is mooi hier, wel heeeeel veel hoogteverschil dus pfff, goede training :)

Dot: goede tips van GM lijkt mij!
GM: pakje :o Snellerd!
Hilmo: sterkte met de verbouwzooi!

Huis stand van zaken:
SPOILER
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156977754
Klinkt heerlijk JM! Lissabon is zo'n heerlijke stad O+ . En fijn van het huis *O* !

A is alweer wakker -O- . Elke avond rond 21:00: eerst paniek, en na troosten klaarwakker en vrolijk en NIET meer willen slapen. Terug in bed is weer groot verdriet. We zitten dus maar weer samen op de bank :'). Fijn slechte RTL4 programma's kijken met een kind dat aan m'n haar trekt en m'n navel wil vinden om in te prikken }:| .

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2015 21:35:41 ]
pi_156978354
Wat fijn JM!

En sterkte Razz met je wakkere kippie O+ :*
Kwak
pi_156978629
Ik ben in elk geval blij dat lief vanavond moet werken. Hebben we niet de 'laat haar toch huilen' discussie :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2015 21:55:27 ]
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:40:42 #24
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156980592
JM gefeliciteerd met je huis *O*

Razz sterkte :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156980767
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Klinkt heerlijk JM! Lissabon is zo'n heerlijke stad O+ . En fijn van het huis *O* !

A is alweer wakker -O- . Elke avond rond 21:00: eerst paniek, en na troosten klaarwakker en vrolijk en NIET meer willen slapen. Terug in bed is weer groot verdriet. We zitten dus maar weer samen op de bank :'). Fijn slechte RTL4 programma's kijken met een kind dat aan m'n haar trekt en m'n navel wil vinden om in te prikken }:| .
Sorry, ik moest even lachen om je navelzoekprik verhaal. Saar gaat tegenwoordig bwuppen (vinger over je lippen heen en weer bewegen :') ) of ze gaat likjes geven en natte kwijlzoenen, en dit bij voorkeur als ik doe alsof ik slaap om haar in slaap te krijgen... Uiteindelijk moet ik altijd keihard lachen, want als klap op de vuurpijl pakt ze mn hoofd en doet neusieneusie met dr voorhoofd :P en dan moet ik vreselijk lachen en wil ik knuffelen. O+
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')