Die duplo bouwplaat he, was vorige week bij trekpleister voor 7 euro ongeveer en nu volgens mij bij Intertoys goedkoopst? Laatst onderzoek naar gedaan en goedkoopste gekocht

en boekjes van 6 euro voor 1¤, peuters eerste kleuren boek.
Benieuwd hoe het gesprek gaat, dit!
En oei, oorontstekingen allemaal, beterschap! Hier al tijden geen tanden meer, willen liggen is wel drama.
Vandaag door verbouwing in woonkamer R grotendeels in box gehad en hij zat zo lief te spelen en verhaaltjes te vertellen met hoog stemmetje

Nu met dreumes aan de borst in koude woonkamer die naar beton stinkt. Oud laminaat is opgehaald, morgen nieuwe erin. Wat een verbouwing

niets voor ons.
De kivik ikea bank in grijs (inspiratie door kwak), is online gekocht net als mammut blauwe kindertafel en stoel. Zo fout maar kindbestendig en ik heb een eigen hoekje voor elkaar gekregen bij man

Als het aan hem ligt komt er nauwelijks spul bij.
Sinterklaas, ik vknd het samen kijken naar TV erover geweldig zelf, dus met R ook. We gaan zijn schoentje zetten en ik heb dat simpele boekje voor hem. Verder niks en onderling doen we nu ook niks omdat we vanaf nu het voor hem gaan vieren. Scheelt ons gedoe haha en net zo leuk. Snoep Enzo doen we niet aan dit jaar.