SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door lord_bono op 20-10-2015 18:08:54 ]![]()
Laatste post:quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, het gaat allemaal in samenspraak met die Story group die nu alles overziet vwb Star Wars. geloof dat die wel openstonden voor het idee, maar kan de exacte quote zo snel niet vinden.![]()
De Story group moet er inderdaad voor zorgen dat alle nieuwe comics/boeken/series/games/films goed in elkaar passen en dat de canon gewaarborgd blijft.
De reactie van John Boyega: Link![]()
Trailer was wel vet, alleen jammer dat het overduidelijk weer een halfbakken romance wordt tussen de twee leads. Waarom moet dat altijd?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Ja? Dat haal ik er nog niet echt uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:13 schreef Fir3fly het volgende:
Trailer was wel vet, alleen jammer dat het overduidelijk weer een halfbakken romance wordt tussen de twee leads. Waarom moet dat altijd?
![]()
Trailer (pas) weer voor de derde keer bekeken
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Ik durf er geld op in te zetten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:28 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ja? Dat haal ik er nog niet echt uit.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Luke is toch de grote ontbrekende in alle trailers.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Heerlijk, dan is het kippenvel intenserquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Luke is toch de grote ontbrekende in alle trailers.![]()
Zeker waar. Ben heel benieuwd naar zijn rol in TFA.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heerlijk, dan is het kippenvel intenser
Denk dat a la Obi-Wan en Yoda ergens afgesloten van de buitenwereld leeft en dat Finn en Rey via Han en Chewie met hem in contact komen.
Dat heb ik overigens nergens gelezen, dat is puur gespeculeer van mijn kant.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Je zou bijna denken dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:40 schreef FL_Freak het volgende:
Je zou bijna denken dat...Zo'n gevoel heb ik ook. weet nniet of ik daa zo blij mee moet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:40 schreef FL_Freak het volgende:
Je zou bijna denken dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ja ik ook, want:quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo'n gevoel heb ik ook. weet nniet of ik daa zo blij mee moet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is Dolby Atmos echt een meerwaarde? Ben nog nooit maar een film geweest met Atmos. Twijfel tussen IMAX en Dolby Atmos.![]()
Mooi gebruik van de basis van de oude muziek wel
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Luke is toch de grote ontbrekende in alle trailers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie trailer, het Star Wars gevoel zit er helemaal in, terwijl het weinig van het plot spoilt.
Dat maakt me alleen maar nieuwsgieriger naar de film
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:11 schreef xienix2501 het volgende:
[..]Och ja, helemaal vergeten. U heeft gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Even een Boba Fett sweater bestellen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik durf te wedden dat deze films nog erger worden dan de prequels. Het promotiemateriaal spreekt al boekdelen. Pass.![]()
Wat vind je er erger aan dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik durf te wedden dat deze films nog erger worden dan de prequels. Het promotiemateriaal spreekt al boekdelen. Pass."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: