Ok dit was wel wat bot beschreven, voordat mensen boos op me wordenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:29 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ga je echt voor de brownie?De witte choco mascarponetaart is echt zo effing awesome. Neem die. Het is 1x in het jaar je verjaardag ffs.
An sich ben ik het met je eens hoor, mijn issue zit alleen in de elf hypothetische stukken die overblijven. Want die wil ik dan ook allemaal opeten en zo wordt het een dagenlange strijdquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:43 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ok dit was wel wat bot beschreven, voordat mensen boos op me worden![]()
Ik bedoel vooral dat je best 1x in het jaar zo'n stuk supermega-awesome taart kunt maken en opeten zonder schuldgevoel. Van die ene keer, op je verjaardag die je maar 1x per jaar viert, word je niet plots moddervet en dan kun je best jezelf dat stuk gunnen dat je graag wilt, zonder dat je koortsachtig moet zoeken naar alternatieven die in je hoofd 'beter passen' omdat het minder kcals zijn.
Maar als je mensen uitnodigt om je verjaardag te vieren zijn die andere stukken zo weg. Iedereen wil die taart. Ik spreek uit ervaring!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
An sich ben ik het met je eens hoor, mijn issue zit alleen in de elf hypothetische stukken die overblijven. Want die wil ik dan ook allemaal opeten en zo wordt het een dagenlange strijd
Jup, een zak dropfruitduo's moet op. En dan voel ik me vies en misbruikt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik word erg blij van een heerlijke punt carrot cake. Waar ik moeite mee heb om te laten zijn de koekjes en dropfruitduo's enzo. En wijn/bier. Maar chips en dat soort dingen laat ik zonder moeite ongeopend. Dat interesseert me niet zoveel.
Drinken blijft lastig,zit op 1,5 ltr per dag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:55 schreef MutedFaith het volgende:
Foetre:
Als je echt zoveel mogelijk gewicht wil verliezen om beter te kunnen klimmen moet je haast wel minder gaan eten. Probeer t eens een week op 1600 kcal ofzo.
Drink je verder wel genoeg? Ik merk aan mijn eigen lichaam dat een paar dagen achter elkaar te weinig drinken ook een negatieve impact heeft op mn gewichtsverlies.
Ja dat blijft een gevecht voor mij.Ga me er toch weer aan houden.Thnx!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:59 schreef MutedFaith het volgende:
1,5 liter is wel echt te weinig. 2 liter per dag zou je minimaal moeten drinken, ik zit doordeweeks eigenlijk elke dag op 3+.
Dit is niet helemaal waar. Je hebt gemiddeld twee liter vocht nodig per dag, maar vocht zit niet alleen in koppen thee en flessen waterquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:59 schreef MutedFaith het volgende:
1,5 liter is wel echt te weinig. 2 liter per dag zou je minimaal moeten drinken, ik zit doordeweeks eigenlijk elke dag op 3+.
Ja,dat. Idem voor chocolade.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, een zak dropfruitduo's moet op. En dan voel ik me vies en misbruikt.
Dus de beste remedie blijft voor mij: niet kopen.
Dat lijkt me sowieso wel een goed idee. Iemand die er beroepsmatig vaker mee in aanraking komt kan je waarschijnlijk beter advies geven dan wie dan ook hier.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:13 schreef foetre het volgende:
Ja het blijft een lastig iets,gewicht of spieren.Mischien toch maar eens een diëtist op fietsgebied contacteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |