abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156965204
Reactie op VI.nl die de hele situatie goed samenvat:

quote:
Gerechtigheid.

Advocaat van Feyenoord had het bij de eerste zitting al prima verwoord.
Als je niet slaat maar duwt moet je niet voor slaan veroordeeld worden.

Als je verkeerd parkeert ga je ten slotte ook niet akkoord met een boete voor te hard rijden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:42:50 #3
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156965289
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:37 schreef heiden6 het volgende:
Reactie op VI.nl die de hele situatie goed samenvat:

[..]

En zo is het. De aanklager had in het hoger beroep gewoon de aanklacht aan moeten passen. Hele domme actie van een eersteklas prutser. Ik hoop dat nu eindelijk dit zorgt voor wat meer oplettendheid bij die kneuzen.
pi_156965509
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En zo is het. De aanklager had in het hoger beroep gewoon de aanklacht aan moeten passen. Hele domme actie van een eersteklas prutser. Ik hoop dat nu eindelijk dit zorgt voor wat meer oplettendheid bij die kneuzen.
Dat hoop ik ook. Stel je voor dat dit volgende keer bij een speler van 020 gebeurt?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_156965916
Intussen in Rotterdam...

BFF met GGMM
  Redactie Sport dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:18:13 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156965973
Zijn jullie nu echt zo blij met Kramer? :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:20:29 #7
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_156966012
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De horrorgedachte van Kazim in de spits heeft z'n effect. En hij doet het natuurlijk prima de laatste weken.
pi_156966013
quote:
Vooral dat Kazim niet hoeft op te draven.
pi_156966022
quote:
Niet echt. Is meer dat ik absoluut niet verwacht had dat Van Benthem dit zou kunnen flikken.
BFF met GGMM
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:23:19 #10
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_156966060
quote:
Zeker weten ^O^ Iets met scorend vermogen, overzicht, snelheid en gewoon een fijn mens.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:23:39 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156966066
quote:
Nee, maar het is toch prachtig dat de KNVB er werkelijk alles aan doet om Feyenoorders geschorst te krijgen maar ze steeds maar weer worden teruggefloten door controlerende organen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156966076
quote:
Ben geen fan, maar misschien is het juist wel lekker dat we een spits hebben die zich niet zoveel bemoeit met het spel en gewoon alleen goals kan/wil maken. Met Kuyt, Elia, Gustafson, El Ahamdi Karsdorp en Vejinovic heb je al genoeg spelers die graag de bal willen. Eentje die dat wat minder heeft is niet zo erg dan.

Valt mij voorlopig alles mee, want was zeker geen voorstander van zijn komst.
pi_156966087
Kramer is maar bijzaak, het feit dat die KNVB nu 3 keer achter elkaar in 't hemd is gezet is priceless _O_
pi_156966132
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:24 schreef Scrummie het volgende:
Kramer is maar bijzaak, het feit dat die KNVB nu 3 keer achter elkaar in 't hemd is gezet is priceless _O_
Vooral ook de manier waarop. Één (blijkbaar) onterechte rode kaart, die imo gewoon gegeven kon worden want domme tackle. Elia die iets deed tegen zijn tegenstander waar rood op staat, maar foutjes bij de scheidsrechter en nu weer een fout bij de aanklager want ook dit was gewoon een schorsing waard. _O-
pi_156966139
Haha superjoris. We shall not be prosecuted!
Van alles is weer waardeloos.
pi_156966194
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vooral ook de manier waarop. Één (blijkbaar) onterechte rode kaart, die imo gewoon gegeven kon worden want domme tackle. Elia die iets deed tegen zijn tegenstander waar rood op staat, maar foutjes bij de scheidsrechter en nu weer een fout bij de aanklager want ook dit was gewoon een schorsing waard. _O-
Precies :D.

Werkelijk niemand had iets te klagen gehad als ze Kramer 2 wedstrijden gegeven hadden, dan had ie er nu al 1 opzitten bij wijze van.

Ik vind het schitterend _O_
pi_156966267
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Karsdorp vond ik wel onterecht. Elia kan ik niks over zeggen, maar de verhalen spreken voor zich daar in (hoewel ik het zo'n matenaaier van Cambuur wel gun). Kramer had er eigenlijk wel 2 verdient.
Van alles is weer waardeloos.
pi_156966275
O+

quote:
typisch Nederlands...

Hij duwde en sloeg niet dus vrijspraak... TRIEST!

Goed voorbeeld voor de jeugd weer etc. Te triest dat hij niet geschorst wordt..

De volgende x als je tegen de scheids zegt je bent een dikke vieze homo en je krijgt rood, omdat je homo tegen de scheids zei, kan je dan vrijgesproken worden omdat je dikke vieze homo zei en niet alleen homo? Waar gaat dit over.. Hij duwde die speler iets wat ook niet mocht, maar omdat het juridisch niet goed verwoord is, krijgt ie vrijspraak.. Typisch het voorbeeld van een grote club, tevrede van Heerenveen IS WEL 3 wedstrijden geschorst en mocht daarom ook niet meedoen tegen Feyenoord.

Dacht dat het een spelletje was en iedereen zag dat kramer zich misdroeg, de club straft hen niet en de KNVB ook niet.

Goed voorbeeld hoor!
quote:
Tuurlijk, maar duwen is geen slaan en daar zit de crux.
nou en, hij deed iets wat niet mag, ga nou niet zeiken om het woordje duwen of slaan, een beetje BESCHAAFDE EN FATSOENLIJKE CLUB, had hem geschorst en sowieso de straf geaccepteerd. Maar Feyenoord en beschaafdheid in 1 bestaat niet.

Wat dat betreft past dit precies bij deze club, stel asociale tokkies
quote:
oh, vandaar dat wij niet in beroep gingen tegen de straf van tevrede die 10x minder zwaar was dan kramer, tevrede duwde iemand tegen zijn schouder en krijgt 3 wedstrijden, als we in beroep waren gegaan net als jullie had ie zondag mee kunnen doen. Maar hebben wij niet gedaan.

Daarbij was kramer is niet in een duel toen hij dit deed, hij deed dit gewoon bewust zonder dat er maar een bal in de buurt was.

Maar ja past wel bij de club Feyenoord, allemaal laaggeschoolde mensen, lekker alle ziektes de velden over gooien elke tegenstander wordt bekogeld met bier en aanstekers, echt een nette club met nette supporters, vandaar dat ook geen enkele Feyenoorder dit gedrag van kramer veroordeeld, zo zijn ze gewoon, triest.
BFF met GGMM
pi_156966328
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:35 schreef DonRaja het volgende:
O+

[..]

[..]

[..]

'De volgende x als je tegen de scheids zegt je bent een dikke vieze homo en je krijgt rood, omdat je homo tegen de scheids zei, kan je dan vrijgesproken worden omdat je dikke vieze homo zei en niet alleen homo?''

Feyenoord Rotterdam
pi_156966336
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ben geen fan, maar misschien is het juist wel lekker dat we een spits hebben die zich niet zoveel bemoeit met het spel en gewoon alleen goals kan/wil maken. Met Kuyt, Elia, Gustafson, El Ahamdi Karsdorp en Vejinovic heb je al genoeg spelers die graag de bal willen. Eentje die dat wat minder heeft is niet zo erg dan.

Valt mij voorlopig alles mee, want was zeker geen voorstander van zijn komst.
Dat is wel een heel groot verschil met vorig jaar. Ik denk dat ook een Te Vrede in dit seizoen nog wel vrij aardig zou renderen. Is typisch ( :+ ) een speler die het ook echt alleen van zijn scorend vermogen moet hebben.

Niet dat ik Te Vrede (bijna) even goed vind als Kramer hoor, maar met zo een groep mensen die graag de bal hebben en de spits die alleen maar doelpunten moet maken, zou Te Vrede denk ik beter renderen dan Kazim bv :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_156966356
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:35 schreef DonRaja het volgende:
O+

[..]

[..]

[..]

Veel mensen laten zich leiden door hun clubvoorkeur en kunnen dus moeilijk objectief oordelen. Maar laten we eerlijk zijn, er was toch weinig aan de hand met Kramer?

Dat vind ik overigens ook met die actie van Bazoer. Hij raakt die speler wel in zijn gezicht maar vind het geen schorsing waard (scheids had wel kunnen fluiten voor een overtreding)
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:39:45 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156966359

Helaas nog geen reactie van tompsv gevonden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156966484
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Veel mensen laten zich leiden door hun clubvoorkeur en kunnen dus moeilijk objectief oordelen. Maar laten we eerlijk zijn, er was toch weinig aan de hand met Kramer?

Dat vind ik overigens ook met die actie van Bazoer. Hij raakt die speler wel in zijn gezicht maar vind het geen schorsing waard (scheids had wel kunnen fluiten voor een overtreding)
Objectief gezien:

Situatie Kramer: duwende beweging, geel, tegen het hoofd, kun je rood geven, hoeft niet

Situatie Bazoer: valt te beoordelen als (te) wild een duel aan gaan -> overtreding plus ws geel, ofwel beoordelen als in duel een slaande beweging naar achteren, gericht naar het gezicht, kun je geel of rood voor geven.

Lijken me beide gevallen (veel) te lichte overtredingen om relevant genoeg te zijn om een vooronderzoek naar te starten. Evenals het Te Vrede-voorval overigens. Volgens mij is dat nog altijd in het leven geroepen voor zaken die onder ernstig gemeen spel vallen, niet iets wat eventueel afgedaan kan worden met geel.

De KNVB maakt zichzelf behoorlijk belachelijk. Gelukkig hebben wij Van Benthem :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_156966511
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:46 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Objectief gezien:

Situatie Kramer: duwende beweging, geel, tegen het hoofd, kun je rood geven, hoeft niet

Situatie Bazoer: valt te beoordelen als (te) wild een duel aan gaan -> overtreding plus ws geel, ofwel beoordelen als in duel een slaande beweging naar achteren, gericht naar het gezicht, kun je geel of rood voor geven.

Lijken me beide gevallen (veel) te lichte overtredingen om relevant genoeg te zijn om een vooronderzoek naar te starten. Evenals het Te Vrede-voorval overigens. Volgens mij is dat nog altijd in het leven geroepen voor zaken die onder ernstig gemeen spel vallen, niet iets wat eventueel afgedaan kan worden met geel.

De KNVB maakt zichzelf behoorlijk belachelijk. Gelukkig hebben wij Van Benthem :)
Bij Kramer was de bal niet in het spel, Bazoer had zelf de bal aan de voet. Ik vind dat van Kramer wel erger dat was duidelijk bewust en bij Bazoer kun je dat niet echt aantonen.
pi_156966523
Scheidsrechters komende wedstrijden:
Kuipers fluit Feyenoord - AZ
Van Boekel fluit Feyenoord -Ajax (beker)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')