Andersom. Daarmee bedoelde ik dus een debetkaart die eruitziet als een creditcard. Zo'n kaart van bijv VISAquote:
en hoe noem je die andere dan? rijbewijsachtige bankpas of zo?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Andersom. Daarmee bedoelde ik dus een debetkaart die eruitziet als een creditcard. Zo'n kaart van bijv VISA
Nee gewoon een bankpas zoals je 'm gewend bent. Ik noemde het creditcardachtig omdat ik de indruk kreeg dat bepaalde mensen hier denken/dachten dat alle debetkaarten eruitzien als creditcards, omdat ze dus zeiden dat je bankpas geen debetkaart isquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:29 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
en hoe noem je die andere dan? rijbewijsachtige bankpas of zo?
kijk nu is het mij helemaal duidelijk. je bedoeld met debitcardvan die opliggende lettertjes. zoals die op een ziekhuis ponsplaatje. ziekenhuisachtige debitcard dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee gewoon een bankpas zoals je 'm gewend bent. Ik noemde het creditcardachtig omdat ik de indruk kreeg dat bepaalde mensen hier denken/dachten dat alle debetkaarten eruitzien als creditcards, omdat ze dus zeiden dat je bankpas geen debetkaart is
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:14 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
kijk nu is het mij helemaal duidelijk. je bedoeld met debitcardvan die opliggende lettertjes. zoals die op een ziekhuis ponsplaatje. ziekenhuisachtige debitcard dus.
Ja, ik denk ik verander m'n naam in iets algemeens om het de inlichtingendiensten moeilijk te maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:17 schreef RavigotteSaus het volgende:
is dat de jouwe? wat heb je een mooie naam.
bedoel je niet gewoon een op te waarderen 3v kaart?quote:
watte?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
bedoel je niet gewoon een op te waarderen 3v kaart?
zie edit. een prepaidkaartje die dezelfde functionaliteit heeft als een creditcardquote:
Waarop baseer je dat ik dat zou kunnen bedoelen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie edit. een prepaidkaartje die dezelfde functionaliteit heeft als een creditcard
lama, als je het niet bedoelt zit ik gewoon foutquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat ik dat zou kunnen bedoelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |