montelly proberen te versieren door hard to get te doenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:35 schreef VMSDKR het volgende:
wat doet zon stimorol hier uberhaupt eigenlijk
rot op homo
#teamhenk
Alle "mannen" < 1.80m pownen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Misschien moet je het ergens anders vragen dan op Fok en Facebook?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maximaal 5. Wilde enquête, maar krijgzeker geen respons van die Kees types.
Inb4 Dima.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:30 schreef seto het volgende:
ik heb ook weleens een meisje aangesproken
helaas niks geworden
Jullie pesten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:35 schreef VMSDKR het volgende:
rot op homo
#teamhenk
Was ook niet slim om er wat van te zeggen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok. Dus.
Ik heb een oud-collega. Mongool van een kerel, en homofieler dan Geer en Goor bij elkaar, qua gedrag. Alleen komt hij uit een grefo-familie, dus hij is 'hetero'. En nu is hij dus getrouwd met een vrouw uit de Filipijnen en de vorige keer dat hij erheen ging was ze ineens zwanger. Hij vertelt aan iedereen dat het van hem is, maar vergeet dat hij er ook al 6 maanden niet was geweest. En nu ging hij er laatst weer heen, en was het kind ineens doodgeboren en foetsie.
En iedereen op werkt gelooft hem en toen ik er m'n twijfels bij trok werd ik vuil aangekeken.
Niet mijn smaak.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:38 schreef Beach het volgende:
[..]
montelly proberen te versieren door hard to get te doen
Fixed.quote:
Als het je teveel wordt kun je:quote:
Nee, dat is echt een 65+ programma.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
he cor kijk je ook rijdende rechter?
Bepaal ik zelf nog altijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als het je teveel wordt kun je:
1. het negeren
2. weggaan uit dit topic.
3. een TR zetten.
Maak je keuze.
65-plusser gespot.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:21 schreef Sapstengel het volgende:
Niet naar de rijdende rechter kijken![]()
Zo wispelturig
alleen zwaargewichten in de tt jwtquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:24 schreef Lightweight het volgende:
Waarom ben ik weg uit de titel scheto
Alleen bolle endo's kijken dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |