Carl maakte die zin af toch? Ik had het gevoel dat Enid wat anders zou gaan zeggen.quote:
De link gewoonweg niet leggen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe hebben zoveel mensen dat Just Survive Somehow gemist?Srsly!
!
Ik vond t hele goede met dat stokvechten iets te manga en overdreven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 02:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds een badass. Had alleen niet die ene gast met een pistool weg moeten laten rennen. Maar ik vond het misschien nog wel irritanter dat Carol een gevangene neerschoot.
Ik vond t juist WEL leuk dat we nu de andere kant van dezelfde tijdlijn zagen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:08 schreef RijstNatie het volgende:
matige aflevering, ik vind het toch irritant worden dat ze zoveel switchen van het ene verhaal naar het andere verhaal.
laat gewoon in 1 aflevering twee verhaal lijnen zien en wat meer tempo erin godverdomme.
nu zit je straks weer 12 aflevering te kijken, en dan zijn ze enkel 1km opgeschoten.
Dit!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t juist WEL leuk dat we nu de andere kant van dezelfde tijdlijn zagen.
Ik vind het nogal onbelangrijk voor het hele verhaal. Voegt totaal niets toe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe hebben zoveel mensen dat Just Survive Somehow gemist?Srsly!
!
Dat weet ik nog net zo niet. Ik denk dat we dat meiske nog wel vaker terug gaan zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:26 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onbelangrijk voor het hele verhaal. Voegt totaal niets toe.
Talking Dead kijken, daar legt ze het uitquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:26 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onbelangrijk voor het hele verhaal. Voegt totaal niets toe.
Hij lag neit echt op de toeter, want het was 'n hendeltjequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:23 schreef psychonecro het volgende:
goeie aflevering, maar zit met een ding dat ik niet snap.
Er komt tijdens de aanval een vrachtwagen aangereden die beschoten word door de wacht in de toren. Vrachtwagen crashed tegen een muur, en de chauffeur ligt dood op de toeter.
Als de chauffeur uit de wagen word gehaald is het een walker?! er zaten een paar minuten tussen crash en de chauffeur uit de wagen halen, doden turnen toch niet zo snel, en een walker kan geen vrachtwagen besturen?
Is iemand anders dit ook opgevallen? of heb ik iets gemist in dezen?
Volgens mij was het een walker die ze zo hadden geplaatst dat de vrachtwagen kon rijden. Je gaat niet zelf tegen een afzetting aan rijden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:23 schreef psychonecro het volgende:
goeie aflevering, maar zit met een ding dat ik niet snap.
Er komt tijdens de aanval een vrachtwagen aangereden die beschoten word door de wacht in de toren. Vrachtwagen crashed tegen een muur, en de chauffeur ligt dood op de toeter.
Als de chauffeur uit de wagen word gehaald is het een walker?! er zaten een paar minuten tussen crash en de chauffeur uit de wagen halen, doden turnen toch niet zo snel, en een walker kan geen vrachtwagen besturen?
Is iemand anders dit ook opgevallen? of heb ik iets gemist in dezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |